רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 26 במאי 2015

מגזין הלילה ב'הנייעס החרדי':

אבי שיף: "נתניהו רשם היום שיא כשהשלים את הממשלה כשבועיים לאחר הקמתה!  נתניהו החזיר את ארדן לאחר שהופצו תמונות של ארדן יושב עם גדעון סער! מדוע דרעי כועס ומאיים על משרד האוצר?
ראש בראש! העיתונאים שמעון ליברטי ומענדי גרוזמן דנים בכל מה שמעניין היום. והערב: למה הרבנות הראשית לא מוכנה לדון על ההוראות לגבי הר  הבית? ועל היד שקלה על השיתוף והטבע הרכלני.
ברוך מרזל בראיון בעקבות פגישת האדמו"רים והרבנים עם נשיא המדינה למען שיחרורו של סמעט: "אני מאוכזב שצדיקים גדולים על כך הולכים ומתגייסים בשביל אדם שמואשם בגניבה!  פולארד יושב בכלא עשרות שנים, למה לא משתדלים עבורו?  מדובר בצדיקי עולם, אני בטוח שמי ששלח אותם הטעה אותם!". ומה מצבו של פולארד בימים אלו?
אבירם ז'ינו ׳מעריב סופהשבוע׳ שהיה בבית המשפט הבוקר מסכם בראיון את היום הדרמטי: מהדקות לפני כניסת השופטים, גזר הדין, התגובות, ועד לסיכויי העירעור.
הרב יעקב ב. פרידמן ׳בקהילה׳ בראיון: מספר על הפרופיל אותו ערך על הגאב"ד הגר"מ גרוס. הקשר עם גדולי הפוסקים, סיגנונו הייחודי, סדר יומו העמוס לצד השלווה שאופפת אותו תמיד. הנסיעות לקהילות לחו"ל, הלימוד הלילי בדירה שקטה בפאתי ב"ב, ועוד.
עורך ׳בחדרי׳ אבי גרינצייג בראיון: "אני רוצה להאמין שהמכתב של הרב דב דומב הקורא לסייע לבנו לא אמיתי!  זה חוסר טקט משווע, מה עם קריאה לסייע למשפחות שנפגעו?! צריך אפס סובלנות למקרים כאלה, אבל גם צריך לסייע באוכל לילדים ולאשה!". והאם קופת העיר צריכה לסייע במקרים כאלו?
הזמר גד אלבז בראיון על השיר החדש שיצא בימים הקרובים בדואט עם הזמר מידד טסה: "אני מהראשונים שפירגנתי לו". ודיסק חדש שיצא בחגים. ומה עם ההופעות בארץ?
להאזנה חייגו: 055-980-8000 או 053-427-9944 מקווים כשרים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.