רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 3 במאי 2015

ווארטים


״חיוך אחד יכול ליצור חברות, מילה אחת יכולה לסיים ריב, מבט אחד יכול להציל מערכת יחסים, בן אדם אחד יכול לשנות את החיים״.

לעולם אל תשכח מה אתה, מפני שהעולם בטוח לא ישכח. הפוך את זה לכוח שלך. כך זה לעולם לא יהיה החולשה שלך. שריין את עצמך בזה, כך שזה לעולם לא ישמש כדי לפגוע בך

שני מרוקאים יושבים לכוסית עראק בוזגלו שואל את אסולין:
תגיד מה היית מעדיף פרקינסון או אלצהיימר? אסולין עונה לו פרקינסון... למה? שואל בוזגלו.. עונה לו אני מעדיף שישפך לי קצת עראק מהכוס מאשר שאני אשכח איפה שמתי את הבקבוק

הכומר והרב
מתוך הריסות תאונת דרכים נוראית, יוצאים חיים רק כומר ורב.
הרב אומר לכומר, "זהו אות משמיים שדווקא רב וכומר יינצלו!!!"
"נכון מאוד", עונה לו הכומר, "יש הרבה אמת בדבריך."
הרב חוזר ופונה לכומר, "איזה נס! כל המכוניות הרוסות ורק בקבוק היין שלם, זה סימן משמיים שנשתה יחד לחיים."
הכומר אומר שנית, "גם הפעם יש אמת בדבריך."
הרב מגיש לכומר את הבקבוק שישתה, והכומר שותה לגימה הגונה מתוך נימוס לרב.
כשהוא מסיים, הרב לוקח את הפקק של הבקבוק, וסוגר אותו.
הכומר לא מבין למה הרב סגר את הפקק אחרי שהזמין אותו לכוסית, "אתה לא מתכוון לשתות?", שואל אותו.
"כן בוודאי", עונה לו הרב, "אני אשתה כהוגן ואחגוג כל הלילה. רק בוא נחכה לשוטרים קודם…"

מוחמד הולך לאוניברסיטה ורואה את סעיד.
שואל מוחמד, "ממתי אתה באוניברסיטה?"
עונה סעיד, "כבר הרבה זמן!"
ממשיך מוחמד, "ומתי אתה מסיים?"
משיב לו סעיד, "עוד מעט, יש לי רק את המדרגות בקומה הראשונה, והביתה…"

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.