רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 22 במאי 2015

מגזין הלילה ב'הנייעס החרדי':

ראש בראש! העיתונאים שמעון ליברטי ׳כיכר השבת׳ ומענדי גרוזמן ׳NRG ומקור ראשון׳ מסכמים שבוע: פרובקציית צינזור שרות הממשלה, איך מתכוננים לשבועות? ולמה אתמול לא היה 'ראש בראש'?

יעקב וידר יו"ר המטה החרדי בליכוד בראיון: "חברי כנסת מהמפלגה נפגשו הערב עם קבוצת צעירים חרדים, על מטרת המפגש הנושאים שהועלו: ומדוע הוא נערך דוקא בכפר חב"ד?

רן רזניק פרשן לענייני בריאות ב׳ישראל היום׳ בראיון: "ליצמן מוערך ע"י בכירי המערכת הרפואית, למרות שיתכן ויהיה חשוף לביקורת על רפורמות שונות שיבצע בהמשך. עם איזה אתגרים המערכת מתמודדת? מה ישנה ליצמן בבריאות הנפש? האם הביקורת כלפי יעל גרמן מוצדקת?

משה הלר כתב חרדים ובריאות ב׳ידיעות ירושלים׳ בראיון: "ליצמן עסק בענייני בריאות גם בקדנציה האחרונה, הוא ייעץ לגורמים בוועדת גרמן. בירושלים מצפים לו אתגרים במיוחד בבית חולים הדסה עין שסובל מגרעונות ומוועדי עובדים מורכבים בבתי החולים בעיר". ומדוע אנשי הרפואה אוהבים את ליצמן?

אביגדור רבינוביץ מעבודות לחרדים בראיון: "הטענות בתקשורת כאילו הסיבסוד במעונות יום יגרום לאברכים שלא לצאת לעבוד, זה עיוות המציאות וחוסר הבנה בסיסית בעולמו של בן תורה. ולקראת שבועות: למרות הכל בסוף כולם מתגעגעים לסטנדר בהיכל הישיבה?

להאזנה חייגו: 055-980-8000 או 053-62-33330 מקווים כשרים

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.