רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 8 במאי 2015

זקן המקובלים: אנו נכנסים לתקופה קשה חובה לומר בשבועות את כל התהילים על מנת להנצל

זקן המקובלים חכם ששון טבאשי: אני מבטיח שכל מי שיאמר בכוונה ומעומקא דליבא את כל ספר התהילים ללא הפסק - בחג השבועות הבא עלינו לטובה - שלא יאונה לו כל רע ולא ינזק מאלה הרוצים להשמיד ולהרוג ולאבד את כל היהודים - ויזכה לזמר עריצים ולכלות את כל האויבים. הצדיק הישיש הנסתר שממעט לדבר אך בתקופה האחרונה יצא מגדרו והורה להעביר את המסר דרך מקורביו הבודדים שאחד מהם יצר איתנו קשר עקב קירבה משפחתית. לדבריו הצדיק הישיש ביקש ממש בדמעות להעביר את המסר הזה לכל איש ואשה מעם ישראל. 

שמענו מתלמידים של הרב כדורי שלפני 30 שנה היה פעם שהרב כדורי אמר אם חכם ששון היה מסכים היינו כבר גומרים עם הצרות אבל הוא אומר שזה מקרב את הגאולה. ואז שאל אותו התלמיד הרב מתכוון לחכם ששון לוי או לחכם ששון מזרחי והוא שתק וחייך ואז ידענו שאין מה ללחוץ עליו ועכשיו נראה לנו שהכוונה היתה לחכם ששון טבאשי.

מכתב מיוחד מסר לכל עם ישראל מאת זקן המקובלים בדורינו הצדיק הנסתר הישיש קדוש ה' מכובד חכם ששון טבאשי שליט"א: בסיעתא דשמיא אלקי המערכה משגב בעדינו .בין פסח לעצרת תה"א שע"ה זו שעת רחמים ועת רצון. לכל בן ובת ישראל שבכל אתר ואתר יצ"ו -מי שרוצה לרחם על עצמו ועל כל כלל ישראל שיאמר בחג השבועות הבעל"ט את כל ספר התהלים ללא הפסק מעומקא דליבא - ומי שיעשה כן אני מבטיח לו שלא יאונה לו כל רע וכל אויביו יפלו תחתיו - וינצל מגוג ומגוג. ומפי עליון תבורכו לעד. הכ"ד המשתתף בצערן של ישראל ורוצה בשמחתם ע"ה ששון טבאשי בן אסתר. עיה"ק ירושלם תובב"א

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.