רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 8 במאי 2015

מגזין הלילה ב'הנייעס החרדי':

הפרשן הפוליטי זאב קם ׳מקור ראשון׳ בראיון: האם ייתכן שבוז׳י הרצוג יצטרף בעתיד ומה הסיכויים "חכי"ם רבים במחנה הציוני רוצים להצטרף לממשלה". וכן נתניהו חושש מאוד מח"כ סורר שלא יופיע להצבעה על הממשלה לכן לא יחלק את התפקידים לפני ההשבעה".

אבי שיף: "זו ממשלה צרה שיהיה קשה מאד לנהל אותה, למרות שיתכנו קיזוזים. איך זה יעבוד?מה קורה בליכוד לקראת חלוקת התפקידים? ולמי דרעי מבקש לתת תיקים ומתי נדע?".

ראש בראש! העיתונאים שמעון ליברטי ומענדי גרוזמן מסכמים שבוע. הקואליציה החדשה- הבית היהודי  סחטו או קיבלו בצדק? ומה צפוי בקרב בליכוד? וגם: ל"ג בעומר מה מאחד אותנו?

עורך ׳מרכז העניינים׳ יצחק נחשוני בראיון: "ברגע שנתניהו הותיר את תיק החוץ בידיו זה אומר שיש לו תשתית חזקה להתרחבות הממשלה בעתיד הקרוב, ליברמן גם יעשה 'מסלול מחדש' ובאיזשהו שלב יצטרף גם לקואליציה, הוא פועל בטקטיקה מיושנת ומוכרת לכן נתניהו רגוע".

ח"כ לשעבר ומזכ"ל דגל התורה הרב יעקב אשר ב"פילפוליטיקה: "גם באגו"י יודעים שחלוקת הח"כים הקיימת של 2-4 אינה הגיונית, יהדות התורה דאגה כל המו"מ הקואליציוני למחוק את כל הגזירות מהקדנציה הקודמת".

הבלוגר חיים שאולזון בראיון: "אירועי מירון תשע"ה הוכיחו שכשיש ביקורת דברים משתנים. האם התקשורת החרדית היא זו שדופקת על השולחן? מתי החלו ההדלקות ההמוניות בחצרות האד', ומה היה אמש בסאטמר? ואיך האנשים עצמם יוצרים את הבלאגן בלי להרגיש? הממשלה החדשה: המנצחים והמפסידים.

ח"כ הרב מנחם אליעזר מוזס בראיון: "אני הראשון שתמכתי באיסור על רכבים פרטיים להגיע למירון למרות הכעס מצד הנהגים והיום מתברר שצדקתי, הפקת הלקחים היא גם ברמת הסדרנים שהם משלנו דוברי שפת האיידיש".

יו"ר זקא יהודה משי זהב בראיון: "השנה הייתה ירידה במספר המשתתפים במירון עקב ההפחדות מהלווית הרב וואזנר זצ"ל לדעתי אם כמות המשתתפים הייתה גדולה לא היה סדר, השליטה במירון חייבת לחזור לידיים חרדיות יש לנו אנשים מנוסים יותר מבמשטרה".

הרב יוסי שוינגר בראיון: "אני חולק על יהודה משי זהב לפי המשטרה הייתה דווקא עליה במספר המשתתפים כ300 אלף והיה סדר מופתי בזכות העבודה וההשקעה של כל הגורמים וזה מה שהביא את ההצלחה".

איש מירון ר' יצחק שיינין בראיון סוער: "המשטרה מעדיפה שיהיו כמה שפחות חרדים במירון ולכן מנהלת מסע הפחדות שהביא לירידה במספר המשתתפים!". על הבעיות הנוספות שדרושות תיקון במירון.

דובר המשטרה שבתי גרברצ׳יק בראיון: "השילוט בצבעים זה פטנט פסיכולוגי שהוכיח את עצמו. הראשון שמגיע לו קרדיט להצלחה זה הציבור שהיה ממושמע. במהלך השבת ישהו במירון כמות מספקת של שוטרים".

להאזנה חייגו: 055-980-8000 או 058-625-3333 מכשרים.

053-432-44-66 קו המהדורות המרכזיות גם מכשרים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.