רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 11 במאי 2015

תכה בשטנגר לא בויזניצער

כבוד ידידי הר"ר חיים שי'
שלום וברכה מרובה
אחדשה"ט כראוי, אני עוקב אחריך כמעט מאז התחלת לכתוב לפני עשרות בשנים. ואני מאד מעריך את העבודה שלך, ב"ה זכית ושיפרת חייהם של הרבה, חסכת הרבה צער מאנשים, הפסקת שחיתויות בחצרות הקודש, וכו' וכו' וכו'.
אבל דא עקא שלפעמים מריבוי הבעיות בעולם החרדי, גולשים למקום לא נכון, ואפילו משה רבינו מקבל התורה מהר סיני וכו' וכו', אודה ולא בוש, טעיתי. אני חושב שאתה טועה בזה שאתה מבזה את הויזניצער במלים שוטה ועוד דברים עליו כאיש פרטי. אתה כותב על שטנגר שנראה מהכתבות שהוא רשע ושרלטן וכו' וכו', ובסוף תעצור אותו והוא יעוף משם, אבל סתם לכתוב על הרבי, מה תרויח מזה? 
אתה יודע שהיום הטלפונים הפתוחים נמצאים אצל הרבה הרבה, והבחורים ואפילו האברכים כשרואים דברים כאלה, דבר אחד שזה יכול לפעול, הוא שיפסיקו להאמין בגדולי ישראל, וזה חבל מאד.
הנח להם לצדיקים האלו, ואל תבזה אותם באופן אישי כנ"ל.
דוגמא לענין הזה, הוא למשל הבעלזער שמגיע לברית ביום אחרי הברית של נכדו באיחור של שבע שעות והברית אחרי השקיעה, זה צריך לפרסם בקול גדול בכל העולם, ואולי יפסיק, הגם שאתה מבזה אותו אישית, אבל זה אישית שנוגע להרבה אנשים שסובלים ממנו סבל גדול מאד. אבל סתם ככה לכתוב אישית שזה לא נוגע לאף אחד. חבל.
אני מקווה שתקבל את הדברים כמו שהם, ותתקן את הצריך תיקון.
בברכה להצלחה בכל.

חיים שאולזון משיב:
אתה צודק בכל מילה, ובכל זאת אסביר לך מה הם השיקולים שלי
מנסיון למדתי כי להזיז דברים צריך לזעזע ולהכות במקומות הכואבים אחרת לא יזוז דבר, להכות רק בשטנגר לא יזיז לאף וויזניצער וזה יכול להימשך ככה עוד עשרות שנים, רק כשזה יכאב יבינו כי צריכים לעשות כאן משהו ר' ישראל יידע מה רוצים כאן, ואז יזוזו העניינים. להשאיר את הדברים ככה שאחד ישתלט על ציבור שלם וירדוף אותו יעשה ממנו קציצות יסחוט אותו בצורה מזוויעה, בינתיים פרסמתי רק עשירית ממה שעוד נפרסם, אם לא יהיה שם שינוי, זה אסור לאפשר בשום אופן מפני כמו בענין הבעלזער אני עושה זאת למען הציבור בבעלזא הסובל, ככה בויזניץ למען כל כך הרבה שסובלים מאותו שטנגר, וצריכים לעשות לזה סוף

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.