רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 15 במאי 2015

מבזקים - מפה ומשם


בני רבינוביץ בטויטר: הכי יפה לראות זה את מקורבי ויועצי דרעי כל אחד מתחנף יותר מכפי יכולתו. אשר מדינה: יהדות התורה חזרה שנתים אחורה אריה מכלוף בן אסתר חזר 22 שנה אחורה שהיה שר פעם האחרונה. אברמי קרויזר: אריה עושה היסטוריה חוזר 22 שנה אחורה. ומה שיפה שמכלוף בן אסתר מתמוגג מנחת משתי החנפנים הנ"ל
--------------------
שטייניץ: "בבריטניה המנצח הרכיב את הממשלה והמפסיד התפטר. ואילו כאן המפסיד קורא למנצח בבחירות להתפטר"
--------------------
הנשיא ראובן ריבלין עזב את הכנסת אחרי המתנה בחדרו של יו"ר הכנסת למעלה מחצי שעה. ישוב אם תהיה השבעה הערב.
--------------------
איוב קרא משנה גירסא ב'ערוץ 2': "אתמנה לסגן שר במעמד שר. אשתתף בישיבות ממשלה".
--------------------
יעקב ריבלין ב'קול ברמה': "לאחר שיחות שעשיתי עם בכירי ש"ס, אני אומר בוודאות כמעט גמורה: משולם נהרי לא ישמש סגן שר בחינוך. הסיבה: התחייבות 'הליכוד' ליהדוה"ת לא למנות סגן שר נוסף בחינוך".
--------------------
ח"כ פרוש בשיחה עם כתבים בכנסת: "כמו בבחירות, אופוזיצית הבקבוקים הפסידה בקול רעש גדול, כך גם הקולות של האופוזיציה הערב, יתאיידו מהעולם".
--------------------
שטייניץ: "בבריטניה המנצח הרכיב את הממשלה והמפסיד התפטר. ואילו כאן המפסיד קורא למנצח בבחירות להתפטר"
--------------------
ממשלת נתניהו הרביעית אושרה ברוב של 61-59. בהצלחה ל4 שנים
--------------------
ברכת מזל טוב לח"כ ישראל אייכלר להולדת הנכד בן לבנו מנחם.
--------------------
דוברות איחוד הצלה: קשישה הולכת רגל נדרסה למוות ברחוב מרטין בובר באשדוד, מתנדבי איחוד הצלה מסניף 'לכיש' מדווחים כי נקבע מותה בזירה עקב אופי הפציעה הקשה. נסיבות התאונה ייבדקו ע"י המשטרה.
--------------------
'ידיעות': דיכטר דחה את הצעת נתניהו להתמנות לסגן שר ביטחון שני לצד אלי בן דהן. מקורביו: "הוא העדיף סמכויות על כיבודים. הוא יודע שהתפקיד חסר השפעה".
--------------------
 בוז'י הרצוג במליאה לנתניהו: "לא הקמת ממשלה, הקמת 'קרקס נתניהו' בחצות הלילה, בלי תקווה ותוכנית עבודה. מופע ההיסטריה שלך ביום הבחירות לא יישכח".
--------------------
סופי: סילבן שלום שר הפנים והמשנה לראש הממשלה. גלעד ארדן מחוץ לממשלה. צחי הנגבי יו"ר הקואליציה ויו"ר ועדת חוץ וביטחון. יריב לוין ישמש גם כשר לביטחון פנים. גילה גמליאל תכהן כשרה לשוויון מגדרי, שוויון המיעוטים, קידום הצעירים והאזרחים הוותיקים. זאב אלקין - שר הקליטה והאיומים האסטרטגיים.
--------------------
 אריה דרעי בתגובה לידיעה על נהרי ב'קול ברמה': "אעמוד על כך שהחלטת מועצת החכמים תקויים ככתבה וכלשונה".
--------------------
אלפים הגיעו היום לציון האדמו"ר רבי שלומק'ה מזוועהיל זי"ע ב'הר הזיתים', בשעות האחרונות הגיעו: האדמו"ר מזוטשקא, הרה"צ רבי אלימלך בידרמן, האדמו"רים משומרי אמונים, ראש ישיבת זוועהיל הגה"צ רבי שמואל דוד גולדמן, האדמו"ר מקאמרנא גב"ש, הרה"צ רבי דוד גולדמן מזוועהיל ב"ב, והמשפיע רבי אהרן טויסיג.
--------------------
שלהבת חסדיאל בטוויטר: ליצמן, איוב קרא ומאיר פרוש - לעדכונכם: סגני השרים שלא יושבעו הערב, יידרשו להחלטת ממשלה, שתתכנס ביום ב' כדי להיכנס לתפקידם.
--------------------
יש ממשלה: 61 הצביעו בעד, 59 נגד. שר הדתות דוד אזולאי הושפע לראשונה לתפקיד שר.
--------------------
ליצמן ומאיר פרוש בקריאות גנאי במליאה נגד דברי בוז'י הרצוג על "מכירת המדינה לחרדים בהסכם הקואליציוני בידי נתניהו". פרוש - "אתה משקר ומסית" . ליצמן - "היית מוכן לתת יותר, תתנצל".
--------------------
ח"כ מאיר פרוש בשיחה עם כתבים בכנסת: "כמו בבחירות, אופוזיצית הבקבוקים הפסידה בקול רעש גדול, כך גם הקולות של האופוזיציה הערב, יתאיידו מהעולם".
 --------------------
צפת: אילן שוחט יכנס ביום ראשון הקרוב ישיבה דחופה של מועצת העיר.
על הפרק: לאסור צילום של ישיבת מועצת עיר!!! אלא באישור המועצה
לאן נעלם החוק של זכות הציבור לדעת?
וחופש התקשורת?
וממה הוא פוחד?

להמשך המבזקים כנסו כאן:


 --------------------
מהדורת 12 ב׳קול החרדי׳: יש ממשלה בישראל!
השר החרדי החדש שר הדתות דוד אזולאי בראיון: ״אני נציג של ש״ס ושליח של מועצת החכמים, אבל אשרת את כלל ישראל. אני לא הולך להתנקם בבית היהודי, אבל צריך לזכור - אני גם לא שר מטעמם. קיבלתי את התפקיד אחרי 20 שנה כמשרת ציבור בכנסת״.
שר החינוך לשעבר מאיר שטרית בראיון: ״שמעתי שרוצים למנות 2 סגני שרים חרדיים במשרד, זה היה בעבר וזה מיותר. במצב כזה שניהם נהפכים לפקידים. לא חושש שהחינוך החרדי ישתלט על המשרד, החרדים יודעים לעבוד״.
אליעזר שולמן עורך ׳משפחה׳ בראיון: ״הולכת להיות לנו אחת הממשלות המסובכות שהכרנו. נתניהו מהדק הקשרים עם החרדים בהצהרות, השאלה מה יהיה בפועל? האם ואיך יצליח לפתור את בעיית הסנקציות ותקציבים. 2 סגנים בחינוך זה מיותר״.
יצחק קקון עורך ׳יום ליום׳ בראיון: ״לא ננקום בבית היהודי על מה שהם עשו לנו. זרקו ופיטרו לנו רבנים ונישלו לנו תקציבים בגרעיניים התורניים. לא מבין מה רוצים ביהדוה״ת, מועצת החכמים הורו גם לנו לקחת סגן בחינוך ושיקבלו את זה,  יהדוה״ת מייצגים את החינוך העצמאי ואנחנו את מעיין החינוך התורני״.
יהודה שלזינגר ׳ישראל היום׳ בראיון: ״ש״ס השיגו כמות תפקידים שלא היה להם כשהיו דו ספרתי. כמעט כל מה שש״ס חלמה היא השיגה. את הקרעים והמתיחות הפנים חרדית, נשכח בימים הקרובים. כולם רוצים להיות בקואליציה״.


מהדורת חצות בסקופים: 
על חודו של קול אושרה והושבעה הממשלה.
• ישי כהן בראיון: הרגע המרגש בכנסת - השבעת שר הכלכלה אריה דרעי 22 שנה אחרי שהתפטר, אמו אסתר פרצה בבכי ולאחר מכן שוחחה עם ראה”מ.
• ישראל כהן בראיון: דאגה במפלגות החרדיות בשל העובדה שממשלת ה61 לא יציבה והוקמה בקושי רב.
• ניסים זאב בראיון: שוחחתי עם דוד אזולאי אני חושב שהוא ראוי לתפקיד ושמח מאוד על המינוי, אני בקשר עם כמעט כל חברי הכנסת של ש”ס.
• מאבק חדש בירושלים? העיתונאי משה הלר מ'ידיעות ירושלים': הקמת רכבל בעיר העתיקה עלול להביא להפגנות סוערות בירושלים. מלבד החשש לפריצות יתכן שהרכבל יופעל בשבתות..
• ההסתה חוזרת: שוטרת פתחה בצעקות על אדם חרדי שהסיע את נכדו בן ה-3 מבית החולים "אתם החרדים לא שומרים על הילדים" הסב ראובן פודלסקי בראיון.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.