רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 4 במאי 2015

במהדורת חצות של סוכנות הידיעות "חדשות 24

ח”כ מיקי זוהר מהליכוד בראיון על נאומו הראשון במליאה: "אין מקום לכפיה חילונית במדינת ישראל הזכות לשמור שבת צריכה להנתן לכל אדם או גוף במדינה". ומה דעתו על מחאת העדה האתיופית, ותחבורה ציבורית/פרטית בשבת?

שמואל אברהם מתאם חירום וביטחון באיחוד הצלה בראיון בנוגע למתנדבי איחוד הצלה דוברי שפת האידיש שיסייעו השנה למשטרת ישראל במבצע האבטחה בל"ג בעומר במירון, ועל שיתוף הפעולה מול משטרת ישראל למען רבבות העולים למירון.

נתן בן שימול דובר כבאות והצלה בצפון מספר על ההיערכות של שירותי הכבאות לקראת הגעת הרבבות לציון הרשב"י בל"ג בעומר, ההנחיות איך למנוע אסונות ואירועים מיותרים, ואיזה לקחים הופקו משנים קודמות?

מאיר שונק מנהל מכס במעבר הגבול ניצנה מספר בראיון כי עובדי המכס במעבר גבול ניצנה בשיתוף השב"כ סיכלו הברחות לרצועת עזה של חומר הודף לרקטות, ורכיבים לייצור אמצעי לחימה, והאם ישראלים משתפים פעולה בנסיונות ההברחה? ומדגיש כי מדובר בחומרים דו שימושיים שיכולים לשמש גם לייצור אמצעי לחימה ורקטות..

ויואלי הופמן מחברת 'דרך החיים' מספר על החידושים השנה למען הסעת אלפי העולים לציון הרשב"י בל"ג בעומר, הנסיעה דרך כביש 6, ומיקום החניונים, ומדוע מומלץ לנסוע השנה למירון עם דרך החיים?

להאזנה לראיונות במלואם חייגו 0508002424 שלוחה 1 או במספר 0502724682 שלוחה 1 שפתוח גם מכשרים

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.