רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 6 במאי 2015

מהדורת חצות של סוכנות הידיעות "חדשות 24" - מהדורת ל"ג בעומר נרחבת

הקלרינסט ובעל המנגן חיליק פרנק בראיון מרתק על המוזיקה במירון כבר עשרות שנים, הגעתו למירון עוד בתור ילד, האם המצב כיום במוזיקה בחצר ציון הרשב"י בל"ג בעומר הוא מבורך? מגיב לכוונה של משטרת ישראל לווסת את כניסת המתפללים לשטח המערה ורחבת הריקודים בחצר ציון הרשב"י, ומספר כי גם בעבר אירעו פציעות ועלפונות בזמן הריקודים, אך לא נגבו חיי אדם.

מוטי בוקצין דובר זק"א בראיון על היערכות של צוותי זק"א במירון לקראת הגעת הרבבות, הטיפול באיתור ילדים אובדים להוריהם בהר מירון, חלוקת צמידים שתקל על איתור ההורים, ושיתוף הפעולה עם איחוד הצלה ומשטרת ישראל למען שלומם של רבבות העולים לתפילה בציון הרשב"י בל"ג בעומר.

יהונתן יוסף דובר שכונת שמעון הצדיק מדווח על ההיערכות להגעת האלפים למתחם ציון התנא שמעון הצדיק בירושלים, מעמדי ההדלקה והחלאק'ה, ומספר על סביו מרן הגר"ע יוסף זצ"ל שגדל בשכונה ועודד את ההתיישבות היהודית במקום. והאם מרבית המגיעים לקבר שמעון הצדיק נוסעים גם למירון?

הרב ישראל יוד מנכ"ל מכון 'פאר'  בבני ברק קורא לנוסעים למירון לרשום את שמם בנרתיק התפילין בכדי לחסוך שוב עשרות מקרים של תפילין שנאבדים במהלך חגיגות ל"ג בעומר וקשה לאתר את בעליהם, וממליץ למי שמוצא תפילין במירון להביא אותם למחלקת 'השבת אבידה' אצלם במכון.

העסקן אהרל'ה יקטר מספר על העתירה שהוגשה לבג"צ בעקבות האוהלים שעדיין קימיים בסמוך לציון הרשב"י ומפריעים לחצרות ההדלקה, ומשום מה מאפשרים להם להמשיך להקים את האוהלים על חשבון הציבור, כולל סכנות בטיחותיות. מה שיכול לגרום לסכנת חיים ואסונות. והאם לדעתו בשנה הבאה יהיו פחות אוהלים בעקבות העתירה?

הרב אהרון לייב אברמן יו"ר לב מלכה מספר על פעילות לב מלכה למען הילדים המוגבלים שזקוקים לסיוע בהגעה לציון הרשב"י בל"ג בעומר, וקורא לתרום את השיער של ילדי החלאק'ה, לטובת ילדים חולי סרטן שזקוקים לשיער הנ"ל.

וד"ר קלין שפירא סגן מנהל בית החולים זיו בצפת מספר על היערכות המרכז הרפואי זיו בעקבות הגעת הרבבות למירון בל"ג בעומר, והאם בשנים עברו טופלו אצלם מקרים חריגים?

להאזנה לראיונות במלואם חייגו 0508002424 שלוחה 1 או במספר 0502724682 שלוחה 1 שפתוח גם מכשרים

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.