רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 1 במאי 2015

מהדורת חצות של סוכנות הידיעות "חדשות 24":

עו"ד משה מורגנשטרן בראיון: "שורת הישגים לציבור החרדי העמל לפרנסתו בהסכם הקואליציוני עם יהדות התורה: הממשלה תחוקק חוק לאפליה מתקנת בתעסוקת חרדים בשירות הציבורי, תוקם מנהלת לעידוד תעסוקת חרדים ולימודים בישיבות ובסמינרים יוכרו כמקבילים לתארים אקדמיים בכל הקשור למכרזים בשירות הציבורי" ואיך אמורים להגיב להסתה הפקועה בעקבות ההסכם?

יוחנן גול תושב בית שמש בראיון: "עליתי לקבר דודי שנפטר רק לפני 30 יום ולתדהמתי אלמונים ניפצו ושברו את המצבה, הרכב שלי הותקף בידי חבורת פורעים ערבים שניפצו את חמשת החלונות במכונית, לא מספיק להם לפגוע בחיים הם פוגעים גם במתים?". אנשי החברה קדישא המליצו לי למלאות את המצבה בבטון".

שבתי גרברציק - דובר המשטרה למגזר הדתי/חרדי בראיון: "באבטחת האירוע בל"ג בעומר במירון ישתתפו השנה כ-5000 שוטרים כ-1000 יותר מהשנה שעברה ובסיוע של מאות סדרנים. הציבור נקרא להישמע להוראות הסדרנים והשוטרים ולגלות סבלנות, לא להידחק ולדחוק אחרים מחשש לסיכון חיי אדם כאשר המטרה העיקרית היא שמירה על חיי אדם".

לירון דרעי, מנהל רובע דרום מזרח בעיריית ירושלים בראיון: "עיריית ירושלים נערכת לקראת ל"ג בעומר והכשירה שטחים ייעודים ומוסדרים להקמת המדורות בכל רחבי העיר, צוותי הפיקוח העירוני יסיירו באתרי המדורות, בגנים ובפארקים ברחבי השכונות, ויאכפו את שמירת הסדר הציבורי".

להאזנה לראיונות במלואם חייגו 0508002424 שלוחה 1 או במספר 0502720653  שפתוח גם מכשרים

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.