רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 9 באפריל 2015

חילול השם במסוה של הפצת משיח

מאת חב"דניק

תגובה לכתבה 'קידוש ה' ולא חילול ה ', יתכן שהקבוצה המשיחסטית סובלת מחוסר בהבנת הנקרא, כידוע לכולם חוף הים בתל אביב וסביבתם  הוא מקום לא צנוע ביחוד בקייץ וביחוד בחופשים, המקום הספצפי הזה הוא מקום לא צנוע, אחד מהשלוחים בת"א שראה את אותם בחורים נוסעים עם דגלי משיח ליד נשים בבגדי ים, צילם את זה ושלח לכמה קבוצות כדי לנסות לברר מי אילו התלמידים ולנסות להציל אותם (ואם תתעקשו נפרסם לרבים את התמונות, ונראה מה תגיד אח"כ אבא יקר), הרבי אמר שמי שהולך בשליחות שלי שילך עם כובע וחליפה, והרבי זעק על כך שהלכו לבית הלבן לנשיא ארה"ב ללא כובע וחליפה, אז איך בדיוק בעור הרבי באותם נערים שהולכים נגד הוראות של הרבי?! איך אפשר להביא משיח שהולכים נגד הרבי ונגד שו"ע?! אני מבין את הבעיה של אותו כותב שהבן שלו היה שותף לחילול ה' ולא נעים לו ולכן הוא מנסה בכל מחיר להגן על דבר שהוא נגד הרבי ולא מקרב את המשיח כי אם מרחק את המשיח.
לגבי קמעפ אורו של משיח, אני חושב שאין להאריך בדבר המצער, גם הציבור המשיחסטי יודע את הבעיה שהקמעפ הזה רחוק מחסידישקייט ויראת שמים (כידוע אותם סיפורים מצמררי שער שקרהו עם כמה מדרכים וילדים קטינים), ולכן המשיחסטים בנו היום כמה וכמה קמעפים אחרים.
הורה יקר! תעשה חשבון נפש אמתי, ובמקום ללכת ולהגן על פשעים שהבן שלך היה שותף בהם, קח את הבן שלך לשיחה ותסביר לו את חומרת הדברים, ותראה לו את ההוראות של הרבי שיש מקומות שלשם לא הולכים למבצעים, וגם שהולכים בשליחות הרבי יש צורה איך הולכים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.