רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 21 באפריל 2015

אמש ב'מרכז החדשות'

נחשף חלק נוסף מצוואתו של הגר"ח גריינמן!

בנו, הרה"ג יוסף גריינמן בבכי קורע לב הביא את צוואת אביו: "כל מה שזכיתי ושזכיתם עד היום הכל בזכות מרן ז"ל אשר נחשב למוסר התורה בדור הזה, והוא לי כאב וכאם וכרב, ואתם תדבקו בתורה כל חייכם כי זולת זה הכל הבל, וכמו שאני הייתי עושה בשבילכם כך תוסיפו לעשות בשבילי".

הלחץ ב"נצח" מהאפשרות להשלכתו של ראש מערך הטרור אברהם טריגר מאחורי סורג ובריח הביא את אנשי העיתון של גרוסמן לשכור את פרקליט הצמרת שייצג את משה קצב ונכשל, עו"ד אביגדור פלדמן לייצג אותו במשפט מחר בביהמ"ש בתל אביב.  עו"ד ששי גז פרש מהייצוג לאחר שלא קיבל את משכורתו.

אימה בביתר: "ראיתי דמות שיוצאת מחדר הילדים שלי"!
תושבי ביתר עילית מתלוננים על מכת פריצות המתרחשת לאחרונה בעיר. הלילה נפרצו שלושה בתים והתושבים חוששים שבפעם הבאה אלו יהיו מחבלים. אהרון הלר, שביתו נפרץ, סיפר על רגעי האימה: "שמעתי רעשים. ראיתי דמות שיוצאת מחדר הילדים. צעקתי לו שיעצור. האזינו.

לאחר 13 פגישות בין 'יהדות התורה' לליכוד קרובים לחתימה! למרות שהושגה הסכמה עקרונית במרבית הנושאים, הן החוקתיים כמו הגיור והגיוס והן בשאלת התפקידים, הרי שעדיין נותרו מספר נקודות שנויות במחלוקת וביהדות התורה הציגו רשימת דרישות מפורטת כשהם מקווים שבליכוד יענו בחיוב אליהם.

בסיום הפגישה הוחלט לקיים פגישה נוספת מחר בשעה 12:00.

מכשרים: 050-2722316

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.