רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 30 באפריל 2015

מבזקים - מפה ומשם


חכם ששון טבאשי:רעידת האדמה בנפאל היתה צריכה להיות בישראל.שלחנו אותה לשם אבל צריך לדעת:עושין תשובה ומיד נגאלין.כשנשאל באיזה זכות ניצלו אמר יש אברכים שרבנים מתעללים בהם והם סובלים בשקט.הוא הוסיף עוד:תהילים בשבועות נגד הפצצות
------------------
זעם בשס:
דרעי משתולל איך ג העזו לחתום לפנינו?
איפה החברות והדרך משותפת זעם דרעי הערב במפגש.
ג התקדמו כאילו אנחנו לא קיימים
------------------
בנפאל תקועה ענת ברנדס בתה של הסופרת יוכי ברנדס שהיא נכדתו של האדמו"ר מביאלא רמת אהרון זצ"ל. היא התקשרה בטלפון אבל היא תקועה באחד הכפרים וישינה ברחוב
------------------
תלמידי הרב ברלנד עוזבים את הולנד. כל הכפרים שם תפוסים בשבוע הקרוב לרגל חגיגת יום המלכה. הם עוברים למשך כשבוע לכפר בבלגיה.
------------------
ההצלחה הגדולה של יהדות התורה למען עולם התורה והישיבות ולרווחת העם היא ככל הנראה מכה מידי כואבת לעצניקים וזה כנראה הסיבה שהם מפריחים שקרים בשעות האחרונות על כל מיני דברים בנוגע לחתימה שלא היו ולא נבראו. הם מנסים בכח השקרים להפוך בקשה של פרוש לביקור אצל גדולי האדמורי"ם לעיכוב חתימה.
------------------
גלובס: גרינצייג בטור בבחדרי: דרוקר יקירי, את האמינות העיתונאית שלך איבדת מזמן, לא אני יצרתי את הכינוי המחמיא 'חפיף דרוקר', ומן הסתם גם לא אהיה האחרון שטוען זאת. אולי אחרי ספריך 'חרקירי' ו'בומרנג', הגיע הזמן לפסק זמן תקשורתי וכתיבת הספר 'פרודיה' - הביוגרפיה המקצועית שלך', לדברי גרינצייג.
------------------
מדרוקר נמסר בתגובה לדברים: 'בעבר הלא רחוק פירסמנו תחקיר שהראה מה המודל הכלכלי של 'בחדרי חרדים'. אני ממליץ לציבור החרדי לחפש כלי תקשורת עם אינטגריטי יותר גבוה
------------------
נדב פרי ב'ערוץ 10': נתניהו שוקל לשמור לעצמו את תיק התקשורת (ואולי למנות שם תחתיו סגן שר במשרה מלאה).
 ------------------
אתר 'קול חי': ח"כ ישראל אייכלר קורא ליועץ המשפטי לממשלה לפתוח בחקירה בחשד להסתה נגד פרופ' יזהר אפלטקה בשל סטטוס מסית שכתב נגד החרדים.
 ------------------
ח"כ מאיר פרוש על ההסכם הקואליציוני: "זה הסכם שיהדוה"ת דרשה אותו מכיוון שבשנתיים האחרונות הצרו את צעדינו מלקיים חיי קהילה באורח חיים חרדי, נעשה הכל בכדי שהדברים המפורשים בהסכם יבוצעו בהקדם".
------------------
ח"כ מאיר פרוש בראיון לשיף ב'בחדרי': "בפוליטיקה אי אפשר לשמור טינה ושנאה. נתקן את הנזקים של השנתיים האחרונות. חוק הגיוס שנעביר יאפשר לכל מי שרוצה ללמוד לעשות זאת".
 ------------------
שלומי סגל מ'לדעת' בראיון לסוכנות הידיעות "חדשות 24": "יהדות התורה תקבל את התפקידים הבאים: משרד הבריאות עבור יעקב ליצמן, ראשות ועדת הכספים עבור משה גפני, סגן שר עבור מאיר פרוש, ראשות ועדה עבור מקלב, ובחצי הקדנציה השנייה יכהן ישראל אייכלר סגן יו"ר הכנסת". ומה הסתבך במו"מ עם ש"ס?
------------------
 ברוך דיין האמת: הרב יצחק מאיר ז"ל ראש עיריית בני ברק לשעבר ומראשי אגודת ישראל.
 ------------------
אתר 'קול חי' חושף: בפתק שנפל הבוקר מכיסו של השר נפתלי בנט כתוב: "פיצול משרת היועץ המשפטי לממשלה וצמצום סמכויות היועצים במשרדי הממשלה".
 ------------------
בשיחת טלפון שקיימו הבוקר בנימין נתניהו ויו"ר ש"ס דרעי, הודיע רה"מ לדרעי שהוא מקבל את התנאי של מע"מ 0. קבעו להיפגש בשעה 17:00

להמשך המבזקים כנסו כאן


 ------------------
עוד קריקטורות: ב'ידיעות' יאיר לפיד כ'המן' במדורת ל”ג בעומר. ב'הארץ' נתניהו שורף צו גיוס ומעביר לליצמן כסף מזומן.
 ------------------
אבי רוזן מביא ב'יום ליום' את ההצעה האחרונה של ש"ס לראש הממשלה: תיקי כלכלה, נגב וגליל, דתות מלא, סגן שר באוצר, סגן שר בחינוך ויו"ר וועדה. בליכוד טרם השיבו.
 ------------------
ישורון תורג'מן בקול ברמה: אמש נפגשו שני חברי מועצת חכמי התורה הגאון הרב ראובן אלבז והגאון הרב שמעון בעדני במשרדו של הרב אלבז בישיבת אור החיים. לא ברור אם הפגישה קשורה למו"מ הקואליציוני.
 ------------------
כותרת ראשית ב'יום ליום': "ההישגים וההסתה - שורת ההישגים החשובים הם לש"ס ויהדות התורה יחד, למרות שההסכם עם ש"ס טרם הושלם"
 ------------------
יעקב ריבלין ב'בקהילה: "לא היו מחוזות של שמחה בשלב הסגירה בין נתניהו ויהדוה"ת. זו פעם השלישית שהשידוך הלא מוצלח הזה קם ונהיה, והאמת חייבת להיאמר: שלום בית אמיתי אף פעם לא היה שם, תמיד היו לחרדים טענות עליו
 ------------------
 קריקטורה ב'ידיעות': יאיר לפיד כפות בידיו ורגליו, וליצמן ונתניהו מחלקים את השלל.
 ------------------
אריה גולן ברשת ב' ליאיר לפיד: "לך תלמד פוליטיקה מהחרדים. הם הוכיחו איך מקבלים יותר, בפחות".
 ------------------
'משפחה': עסקני 'הפלג הירושלמי' פנו לבתי אדמו"רים ורבנים בטענה שיש סכנות נוראות שטמונות בתוך ההסכם הקואליציוני. הגיעו גם לבית נשיא המועצת הגר"ש כהן. אריאל אטיאס שמכיר היטב את חוק הגיוס, נקרא לבית והסביר הכל
------------------
ח"כ גפני בראיון וידאו מסכם לישי כהן ב'כיכר': "ההישג - שאנחנו מוחקים את הממשלה הקודמת. לפיד לא רלוונטי, המדינה לא מקבלת ממנו הוראות".
 ------------------
יאיר לפיד בראיון סוער אצל מימרן ב'קול חי': "אם מישהו מרגיש שהתנשאתי בפניו אני מתנצל! אני מאמין בתנ"ך ובה' אבל אני לא מקבל הוראות מאף אחד איך להאמין ולכן לא באתי למכירת חמץ". מימרן: אם היית מכיר את הציבור החרדי לא היית מחוקק חוקים שיגרמו לחרדים לעשות "דווקא". לפיד: "למה הבן שלי צריך לסכן את חייו ובחור הישיבה לא?"
 -----------------
מהדורת 12 ב'קול החרדי':
יהדוה"ת חתמה עם הליכוד ונכנסה לקואליציה!

מוביל ההסכם עו"ד דוד שימרון חבר צוות המו"מ של הליכוד בראיון: "החרדים לא סחטו, לא מוכן לקבל את הביטוי הזה בשום צורה. הם הגיעו עם קו מאוד ברור, לחזור למצב של 2012 ולתקן את העוולות שלפיד עשה להם. היו חילוקי דעות אבל הם פעלו במקסימום חכמה. נמשיך את המו"מ גם עם ש"ס בתוך החדר ולא בתקשורת".

מני גירא: ״הישגי ענק ליהדוה״ת עבור הציבור החרדי, כשכותרת ההישגים היא 'רטרואקטיבית': קצבאות ילדים כ280 ש"ח לילד בממוצע, דתות 900 שקל לאברך, הבטחת הכנסה ואפילו משכנתא ממשלתית מסובסדת. וגם, הסדר לגננות, לחרדיות עובדות שמנוצלות, לחינוך מיוחד. 87 סעיפים שונו בעקבות עבודה סזיפית של גפני וצוותו״.

יאיר אטינגר 'הארץ' בראיון: "יהדוה"ת לא המתינה לש"ס והשאירה אותה להתמודד לבד. זה קשור ליחסים הלוא משופרים שיש ביניהם. הביקורת על ההסכם עם יהדוה"ת מזיק לנתניהו בהמשך המו"מ".

אריה ארליך סגן עורך 'משפחה' בראיון: "היום אפשר לגלות - יהדוה"ת הייתה מתואמת עם נתניהו כבר באותו ערב שהכריז על פירוק הממשלה. רוב הדברים נסגרו אז וסיכמו שמיד אחרי הבחירות ישבו. נכון לעכשיו ההצעה לדרעי: תיק הכלכלה וכפיצוי נגב וגליל או רווחה. בתפקידו בכלכלה יוכל לדאוג לכל הבוחרים השקופים".

חיים גריידינגר 'מעריב' בראיון: "לש״ס אין תלונות על יהדוה"ת שחתמו מוקדם יותר. בנושאים החשובים ביותר כגיוס וגיור, הצליחו ביהדוה"ת להוביל. הם העדיפו לא לחתום ראשונים וחיכו לכחלון. מחכים לראות מה השפנים שישלוף דרעי עד הסגירה".
 ------------------
ב'גל הדיווחים'

"יהדות התורה וכולנו בקואליציה  המו"מ עם ש"ס עדיין תקוע - וכמו תמיד ההסתה נגד החרדים החלה"

-שלומי סגל: מסקר את החתימות הקואליציוניות  הראשונות של יהדות התורה ושל כולנו, ומדוע הכניסו ביהדות התורה סעיף בשווי 1.3 מיליארד ש''ח עבור החיילים, והאם זו התשובה להסתה נגד הסחטנות החרדית? וגם: הדאגה במו''מ עבור החרדים העובדים והבשורה הגדולה לגננות החרדיות.

-יעקב אמסלם: המשא ומתן עם ש״ס עדיין ללא התקדמות ממשית, הדיון כרגע הוא על גובה הפיצוי לאחר העברת מנהל התכנון, דרעי יקבל ככל הנראה את משרד הכלכלה בצירוף משרד הרווחה או המשרד לפיתוח הנגב והגליל, בנוסף דורשת ש״ס מע״מ אפס על מוצרי יסוד, וגם: מה דורש בנט כפשרה על משרד הדתות?

- שמעון סלומון ח"כ לשעבר מיש עתיד בראיון: כל התהליך חורג מפרופורציות, מצמרר לשמוע מה כל אחד דורש לעצמו, הכל רק מתוך נקמה וכעס, הדברים יזיקו למדינה, זהו אבסורד וביזיון, נמשיך להילחם גם מספסלי האופוזיציה.

- שחר אילן, סמנכ"ל עמותת חדו"ש בראיון: הם טועים טעות גדולה, הם שיכורי כח, ההצלחות כביכול שלהם יגרמו נזק למדינה ולחרדים, אנחנו חוזרים למצב שהמדינה מעודדת אברכים לחיות בעוני, ביטול לימודי המתמטיקה מבטיח שהבעיה תהיה גם בעוד 20 שמה וזה עוול לילדים החרדים, במקום לשנות את חוק הגיוס עשו עליו קומבינה.


------------------
"האם ממשלת אחדות באופק ?"
ח"כ איוב קרא מהליכוד בראיון: שוחחתי עם הרצוג, הוא מעוניין בממשלת אחדות, נפגשנו באירוע ושוחחנו שיחה לא רשמית, הוא אמר שיש לו רוב ממושמע במפלגה, אם לא תהיה ברירה זו גם אופציה, אי אפשר לסחוט בלי סוף, אפשר לחתום גם תוך יום אחד.
------------------
"בית המשפט המחוזי קבע כי המיסיונרים יוכלו לערוך את טקס ההטבלה ברעננה"
------------------
-אלי כהן חבר מועצת עיריית רעננה בראיון: ישנה אמירה ברורה של הציבור ונציגי העירייה שמתנגדים לאירוע הזה, החתמנו עצומה ורוב החותמים אינם דתיים, העניין הוא לא עניין של דת הוא עניין של יהדות, אנו נערכים במישור המשפטי להגיש ערער, במקביל אנחנו מקיימים תפילה ברוב עם בראשות המרא דאתרא מול האולם שבו יתקיים האירוע, יד לאחים מעורבים בפרטים.
------------------
"הותר לפרסום! כי הזרוע הצבאית של חמאס תכננה לבצע פיגוע חטיפה גדול ממדים במהלך מבצע צוק איתן בקיבוץ כרם שלום,  אך הפיגוע הזה נבלם ברגע האחרון בעקבות מחלוקת פנימית בחמאס"
------------------
- עמית כספי דובר קיבוץ כרם שלום בראיון: לא הופתענו, עבורנו מדובר בשיגרה, לא רק שאין עזיבה של תושבים ישנה עלייה במספר התושבים החדשים, בהתחלה יש חשש אבל הוא פג אחרי שרואים איזה מקום מקסים הוא כרם שלום.
------------------
מהדורת חצות בסקופים: לאחר מו״מ מתיש יהדות התורה חתמה על הסכם קואליציוני.

• חבר צוות המו״מ של הליכוד עו״ד דוד שומרון בראיון מקיף: נציגי יהדוה״ת ניהלו מו״מ רציני והוגן והביאו הישגים לכלל עם ישראל. על ש״ס: מחפשים פתרונות לבעיות שנוצרו, התקווה לגשר על הפערים במהרה. אין מושג של ״סחיטה״. לכל מפלגה יש דרישות משלה.

•• מועצת הפרשנים של חדשות הסקופים עם העיתונאים יקי אדמקר, ישראל כהן, איתי גדסי, ישי כהן, משה ויסברג: מה ביקשו האדמורים לדעת לפני החתימה? האם ש״ס הפסידה מכך שיהדוה״ת כבר חתמו? האם יצליח לפיד למרר את חייהם של החכי״ם החרדים?

• פרשן ערוץ הכנסת יעקב אייכלר: אם סעיף אחד מתוך ההסכם הקואליציוני עם יהדוה״ת יקויים, החרדים יהיו מרוצים. יאיר לפיד יבלע מהר מאוד בין שלל סיעות האופוזיציה.

• יו״ר סיעת כולנו ח״כ רועי פולקמן: אנו רחוקים מאוד מחוקי לפיד, באנו לעבוד ולשת״פ עם החרדים

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.