רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 19 באפריל 2015

לשלוח אותם לחמאס

מאת מגיב

השבוע תקפו חרדים נטורי קרתא מבית שמש חייל שעבר בשכונה שלהם, קיללו אותו ירקו עליו. בצפת קבוצת חרדים נטורי קרתא זרקו אבנים על חיילי צה"ל וצעקו להם מוות לצה"ל. שאף אחד לא יתבלבל . אותם אנשים שנקראים נטורי קרתא .הם דור שני לחלאות של מאה שערים. אין מקום במאה שערים .אז הם הגיעו לבית שמש .והפכו את השכונה שלהם למאה שערים 2 הם והחמאס בדיוק אותו דבר. הם מאחלים מוות לחיילים הם רוקדים על הדם של החיילים בזמני מלחמה. הם חולארות ששרפו את התמונה של הרב עובדיה בזמן הבחירות, הם אנשים מתולעים שקיללו אדמו"רים ורבנים רק כי הם לא היו לטעמם מספיק קיצונים. האדמור מתולדות אהרון. האדמור מדושינסקי. הראב"ד הרב שטרנבוך. כולם חטפו קללות.

הרב אלישיב סבל מהם. גידפו אותו בגלל שלטעמם שיתף פעולה עם הציונים. הם מפגינים על כל מה שזז. בדרך כלל הם לא ממש יודעים על מה מפגינים. ועל הדרך מנפצים רמזורים. זורקים אבנים על שוטרים. וכשיש שריפה במאה שערים הם זורקים על עובדי חברת החשמל אבנים כי הם היו בלי כיפה.

הם אנשים שלא עובדים ולא לומדים בכולל. אז יש להם זמן להעצר ולשבת במעצר ימים .ואף מספר שבועות. יש תורמים מחו"ל שתורמים כסף לכל עצור. כל אדם נורמלי עם משפחה .לא יכול לשבת במעצר אפילו כמה שעות .כי הוא חייב לפרנס את משפחתו אבל הם לא מפרנסים אף אחד. הם עלוקות וטפילים שלא מועילים לחברה האנושית הישראלית היהודית ובוודאי שלא החרדית.

אנשים כאלה צריך לשים בגטו כמו באירופה לפני 200 שנה  שיתרקבו שם. כל פעם שהם עושים פוגרום, אם זה רמזור. אם זה שריפת פח. אם זה זריקת ביצים וטילולים. לנתק להם את המים והחשמל לכמה שעות ולא לאסוף אצלם את הזבל  למשך שבוע.

הם תוקפים חיילים חרדים. הם תוקפים את אנשי מד"א. הם תוקפים כוננים חרדים של איחוד הצלה. הם לא חרדים. הם מתנהגים כמו מחבלי חמאס. הם מזדהים איתם אידאולוגית. צריך לשלוח אותם במשאיות לעזה ולרמאללה . שם יוכלו לעשות איחוד משפחות

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.