רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 17 באפריל 2015

הנהג של הרב מצגר 'עד המדינה' הקליט אותו והעביר את הקלטת למשטרה

רק נס יציל אותו, לא נראה שיש לו דרך לצאת מזה, הרושם האו כי הרב יונה מצגר יגמור את הסיפור הזה עם שנים בבית הסוהר, הוא נקלע למצב שהנהג שלו קבר אותוו הפך ל'עד מדינה' בתמורה שיפליל את עצמו יורידו לו סעיפים ויתכן כי לא יישב כלל, אבל הרב מצגר הוא זה שישלם את המחיר גם בשבילו

והנה התמליל כפי שהשמיעו בערוץ 2

עד המדינה: זה בטח מיליונים, הרב. הם יודעים את הסכומים שקיבלנו, באמת... הם הוציאו לי מהטלפון שלי את כל המיילים שלי. במיילים שלי כתוב ששלחו תרומה לבית התבשיל. יש להם שיחה שלי עם שמחה שהוא אומר לי 'תבוא תיקח ת'כסף', העשרת אלפים יורו שגדעון שלח.

הרב מצגר: תגיד שאתה תרמת את זה.

עד המדינה: מה זה תגיד "אני תרמתי את זה"?

הרב מצגר: לעניים.

עד המדינה: לאיפה? למי זה עניים?

הרב מצגר: נתנו לכל מיני עניים.

עד המדינה: עשרת אלפים יורו תרמתי לעניים? אני צריך להוכיח את הדברים האלה. הם יודעים שכביכול אני נתתי לך. אני אומר להם שלא. שאני לקחתי את זה לעצמי.

הרב מצגר: מה אתה רוצה שאני אעשה?

עד המדינה: אני לא יודע. תגיד לי אתה מה לעשות.

הרב מצגר: אתה חייב להמשיך בדרך שלך. אני אגן עליך כל חיי. החיים שלנו משותפים. אנחנו קשורים אחד לשני.

בהקלטה אחרת נשמע הרב מצגר מדריך את עד המדינה כיצד לענות לחוקרים, שמנסים לברר מהיכן הגיע הכסף שהועבר על פי החשד לרב הראשי לשעבר.

עד המדינה: אני לא אמרתי שנתתי לך, אז הם לוחצים ולוחצים. אני לא יכול להגיד 'אני לא זוכר, אני לא יודע', בגלל שהם משמיעים לי (הקלטות).

הרב מצגר: מה הבעיה שלך להגיד שאתה לא זוכר, לא יודע?

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.