רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 7 באפריל 2015

אבל אשמים אנחנו...

מאת ישראל ....
המון אדם נהרו אמש להשתתף בלוית הפוסק הקדוש והטהור מרן הרב שמואל הלוי ואזנר. אך מעטים הם  ששאלו את עצמם להיכן נלך אחר הסתלקות קודש קודשים טהור שבטהורים.
וכרמז להולך לקרות אותנו בקרוב .. מידת הדין הקשה קטפה אברך יקר בן 27 שנדחף ונרמס ע"י המון אדם ששעטו לעבר המיטה,
האם אנו מחפשים אשמים??    האם נאשים את הרב.... שהורה לקיים את הלוייה בלילה  ללא סידרי אבטחה ראויים מפני כבוד המת, האם המשטרה אשמה כמו בכל דבר
או שאשמים אנחנו..  הציבור שהתרגל להידחף ולרמוס בחלוקת קימחא דפיסחא, ובטישים,  וסתם בתור לבית מרקחת ובמכולת, האם  גרענו מבהמות "עדר כבשים"  שאפילו שהוא מצטופף אינו רומס אחד את האחר,..ואילו אנו רומסים ודוחפים והורגים,  האם זהו כבוד המת  או שמא זו תרבות שגדלנו עליה, תרבות אנשים חטאים של רמיסות ודחיפות – אני ואפסי עוז והאחר אינו קיים אם אינו שייך לאנ"ש..
והשאלה הגדולה האם אותם הנדחפים והנרמסים על קדושת כבוד שמו  של הרב ואזנר, דאגו לכבודו "בחייו"  שזעק והתריע  על הפיאות הנוכריות המכשילות את הרבים?
 היכן  הוא הכבוד של הרב שבחיי חיותו רמסתם והשפלתם את פסקיו, ובמותו רמסתם והשפלתם את כבודכם??
דעו כי מידת הדין שפגעה בלוויה עומדת לפרוץ בקרב המחנה ר"ל,  והמשכיל ישוב ויקבץ סביביו אנשים ויזעק בבכי ותחנונים לגילוי משיח ובן דוד שימתק את הדינים

להמשך כנסו כאן:


גם  בעיר של אותו אברך יקר שנרמס בהלוייה, הורו בהוראת אותו  רב..  להמשיך את החגיגות  בחול המועד בליווי זמרים  מפני שמחת החג..
ואני קורא אנשים קבלו עליכם אבלות 7 ימים כי בשואה הנוראה לא קיימו את מצוות שמחת החג כי היו עסוקים בעבודת כפיה ובמשרפות.. ואתם מדברים על שמחת החג ואינכם יודעים כי שואה בפתח..
 גם היהודים בערב השואה התנהלו כרגיל רבנים אדמורים וחסידהם הבטיחו כי הכול בסדר.. וכשמידת הדין פגעה אף אחד אינו יכול לעצור בעדה,
, אנשים שובו שובו דירשו את משיח בן דוד שיגלה את סוד האלוקות בעולם
 כי היום יום   טו בניסן תשע"ה  העם היושב בציון  נמצא "ללא אלוהי אמת וללא כהן מורה וללא תורה"
ולנשים נקרא שובו והקפידו בצניעות כי "חורבן עם ישראל" תלוי בכם והסיפור הנ"ל יוכיח מהי כוחה של צניעות
  לפני למעלה מ 100 שנה היתה בוינה בת חרדית שהיה לה קול יפה.
יום אחד, באה הביתה וסיפרה להוריה שהציעו לה לשיר באופרה, והיא מאוד מעונינת. אביה היה אובד עצות ולא ידע מה לעשות כדי למנוע מביתו לשיר באופרה.
היה שם בוינה האדמו"ר מבויאן זצ"ל. הלך האב לאדמו"ר ושאל אותו, רבי מה אני עושה? אמר לו הרבי : תביא אותה הנה. הלך האב והביא את ביתו.
שאל אותה הרב : למה את רוצה לשיר באופרה? אמרה לו:  זה יהיה קידוש ה' מאוד גדול, אם יראו בת חרדית יכולה לשיר כמו גדולי הזמר שלהם.
אמר לה הרב : נעשה עסקה. את רוצה לשיר, כדי שישמעו את הקול שלך… אם את מוכנה לוותר על זה, אני מבטיח לך שיהיה לך בן, שישמעו עליו מתחילת העולם ועד סופו!  מסכימה? אמרה: כן! אמר לה הרב: עשינו עסק…  עברו שנים.  ונולד הילד שהאיר את כל עם ישראל הלא הוא  הרב שמואל הלוי וואזנר זצוק"ל
יו"ל ע"י בת קול ישראל

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.