רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 15 באפריל 2015

מי התיר לעשות ממנו אדמו"ר?

לכל חסידי הרב שיק זצ"ל בארץ ובעולם
שלומכם ישגא
אני כותב דברים אלו מתוך צער וכאב, על העלבון הנורא שמבזים את אותו גדול וקדוש.
וזה החלי בעזרת צורי וגואלי, הנה כידוע שהבעש"ט הגיע לעולם כדי לקרב את עם ישראל מקטון ועד גדול לאביהם שבשמים, ולעסוק בתיקון נשמותיהם לנצח. וכמובן שגם פעל ישועות בגשמיות לכל החוסים בצילו, אבל לא זה היה עיקר ענינו, זה היה רק בדרך אגב.
ואחרי שהבעש"ט נסתלק לגנזי מרומים, היה עוד תקופה קצרה שהתלמידים גם כן עסקו בזה, עד שהתחיל ערבוביא גדולה. וכל מה שנשאר מדרך החסידות זה סעודות יארצייט וסיפורי מופתים בענינים גשמיים, שעל זה גם כן לימד רבינו זכות שצריך להודות למפורסמים, שבזכותם אנשים שומרים תומ"צ.
עד שזרח אורו של רבינו הק' הננמ"ח רבינו נחמן בן פייגא שגיע לעולם, רק כדי לעסוק בתיקונינו הנצחית לעד ולנצח נצחים, והוא מסר את נפשו בעבור זה, ואיבד את ילדיו בשביל זה וכו' וכו' כידוע.
ואמר רבינו הק' שהענין שלי יישאר לנצח, והתלמידים יעשו תלמידים, וכמו שהרב שיק בעצמו הכריז וצעק בקול גדול באומן בראש השנה תשע"ג, יש לנו רבי אחד וכולנו רק חברים ותלמידים שמחזקים א' את השני בכוחו של אותו צדיק.
והמופת הכי גדול שרבינו עושה איתנו, שהוא לוקח אנשים הכי שפלים, ומאידך אנשים הכי גבוהים, והוא מכניס בהם כזה תשוקה ואהבה להשי"ת אשר לא היה דבר כזה מעולם.
וזה מה שעשה הרב שיק זצ"ל כל ימיו שמסר את נפשו כל ימי חייו, להפיץ בכל מקום בעולם שיש לנו רבי חי וקיים, שכל מי שמתקרב אליו ישתנה מן הקצה אל הקצה ויבוא לתיקונו לנצח.
ועכשיו מה גודל הצער מה שעושים עמו, ובוודאי הוא מתהפך בקברו, שהופכים אותו לעוד איזה מפורסם שיכול לחולל פלאות. הרי כל התקרבותינו לרבינו זה בשביל תיקונינו הנצחי שבזה עוסק רק רבינו במקום ציונו הק'.
וזה מה שצריך לפרסם, כמה זכה הגה"ח רבי אליעזר שלמה זצ"ל, לקרב יהודים לרבינו הק', ועל ידי זה זכה שרבינו יתקן אותם. ובמקום זה מתעסקים עם זוטות, עם ישועות של גשמיות.
הכותב מתוך צער גדול
ידידכם לנצח

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.