רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 17 באפריל 2015

מכתב מחאה מרבותינו שרי התורה מרן הגאב"ד הראב"ד והגאוה"צ חברי הבד"ץ שליט"א

מאת ירושלמי

זה תקופה שמתנהל הכשר פקטיבי ע"י הסיקריקים המוכרים זה מכבר ובראשם אברהם יצחק הבלין שלום ברוך ראסעט ונחום חנון, כאשר אליהם חברו כמה משולי קהילת מהרז"ל מסאטמאר בירושלים, פעלתנים אלו צירפו לראשות ההכשר הפקטיבי את הרב משה זאב זארגער מו"ץ קהילת מהרז"ל מסאטמאר בירושלים והאדמו"ר ממשכנות הרועים, שנתנו את ידם לייסוד הכשר פקטיבי זה שכל מטרתו אך ורק לקעקע את חומות העדה החרדית.
ההכשר הפקטיבי קיים כבר כשנה וחצי, כאשר הם נתנו הכשרים למוצרים בודדים כדוגמת מיץ ענבים וחלב, ניתן לציין כי חלק קטן מקהילת מהרז"ל מסאטמאר השתמשו במוצרי ההכשר ואף התייצבו בגלוי לימין ההכשר הפקטיבי, וביניהם היה ר' שמואל דוד ראטשילד מראשי הכולל של קהילת מהרז"ל מסאטמאר ועוד מספר אברכים, בו בזמן שהחלק המרכזי בקהילת מהרז"ל מסאטמאר בירושלים התנער באופן מופגן מאותו הכשר פקטיבי.
אל שולחן רבותינו הבד"ץ שליט"א הגיעו כל העת עדויות מסמרות שיער על ההתנהלות הכשרותית הירודה ביותר שהתקיימה בהכשר הפקטיבי הזה, כאשר קלי דעת אלו הכשירו בהינף יד שאלות חמורות ביותר שהתעוררו במוצרים, באותו זמן שהם פרסמו על הידורים שונים ומשונים שכאילו הם הוסיפו בהכשר הפקטיבי שלהם.
אין כאן המקום והזמן לפרט את כל העדויות הקשות שהגיעו לשולחן רבותינו הבד"ץ שליט"א על אותו הכשר פקטיבי, רק נציין שהחלב שבו הם משתמשים נלקח ממחלבת "ארגמן" המחללת שבת רח"ל, מבלי שום פיקוח על כל הנעשה שם.
כעת כשהם חצו את כל הגבולות ופתחו שחיטה נגד מרות רבותינו מרן הגאב"ד הראב"ד והבד"ץ שליט"א, ראו רבותינו הבד"ץ שליט"א כי לא עת לחשות והיום יצאו באזהרה חמורה חסרת תקדים נגד השחיטה הפקטיבית וכל ההכשר הפקטיבי של אותם גורמים, שנעשה במטרה לקעקע את יסודות העדה החרדית וחומות הכשרות בארה"ק. רבותינו הבד"ץ שליט"א קובעים במכתבם באופן חריף ביותר "כי שחיטה זו אינה כשרה והכשרות אינה כשרות".

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.