רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 16 באפריל 2015

מבזקים - מפה ומשם


הגראי”ל בכנס 'לב לאחים': "אדם צריך לדעת מה הוא ומה הוא צריך להיות, אם אדם יידע לנצל את כל כוחותיו ולהגיע למה שהוא יכול להיות, אז נזכה לקדש שם שמים". בנוסף נאמו; הגר”ש קמינצקי הגר”י כץ האחים הגר”י והגרי”ג אידלשטיין, הגר”י הלל, והגר”ב שפירא
----------------
ח"כ חיליק בר ב'ערוץ הכנסת': "לדעתי לא הייתה פגישה עם נתניהו. לא יכול להיות שהרצוג משקר למפלגה שלמה. אם יתברר שכן - אופתע מאד".
 ----------------
הטבה במצב הב' ישראל מאיר דואני שנפצע בהלווית מרן הגר"ש וואזנר זצ"ל. יהודה הרציג ל'קול החרדי': "הבוקר הוא הניח תפילין לבד, אמש יצא מטיפול נמרץ. בתחילת השבוע מצבו היה קריטי וכעת מדברים על שחרור".
 ----------------
 ירון אברהם בטוויטר: חתימה ראשונה? הערב בשעה 20:00: צוותי המו"מ של הליכוד ויהדות התורה ייפגשו בכנסת.
 ----------------
מעצרו של החשוד בפיגוע הוארך ב-5 ימים. עורך דינו: "זו תאונת דרכים בלילה סוער, לא פיגוע"
 ----------------
אליוביץ מקבוצת העיתונאים 'רוטרניק' בראיון לסוכנות הידיעות "חדשות 24": "מתחקור וממצאים ראשוניים של התאונה מאמש מתחזק החשד שמדובר באירוע פח״ע יחד עם זאת החקירה נמשכת".
 ----------------
 רשת ב': ב"בית היהודי" מכחישים פרסומים בכלי התקשורת על התקדמות במשא ומתן הקואליציוני
 ----------------
בנימין נתניהו ואביגדור ליברמן קבעו להיפגש מחר בשעה 10:30 בבוקר בארבע עיניים.
 ----------------
יום הזיכרון לשואה ולגבורה - עדו נחושתן מפרויקט "תן כבוד" של איחוד הצלה בראיון לסוכנות הידיעות "חדשות 24": "מתנדבי איחוד הצלה מבקרים בבתי ניצולי שואה מדי שבוע ועורכים בדיקות שגרתיות בסיסיות כמו לחץ דם, סוכר וכו'. אין ספק כי לעיתים עצם הביקור התכוף אצל הקשיש משפר את מצב רוחו ומפיג את תחושת הבדידות היוצרת מועקה בפני עצמה, אך המעקב המתמיד אחר מצב בריאותו של הקשיש מאפשרת להיות עם האצבע על הדופק, מתנדבי 'תן כבוד' זוכים לשפר את איכות חייהם של ניצולי השואה ואף להציל חיים".
 ----------------
המבשר': קבוצת משקיעים חרדים מברזיל תרכוש את חברת 'סופר דרינק' תמורת 2.7 מיליון ש"ח.
 ----------------
'ישראל היום': נתניהו שוקל להשאיר לעצמו את תיק החוץ. בימים הקרובים - אחרי שיסגור עם כחלון והחרדים, ינסה לזרז את המגעים עם בנט. יציע לו תיק כלכלי בינוני וייתכן שכמה תיקים יחד כחלופה לתיק החוץ.
 ----------------
סגן מנהל ביה"ח 'הדסה' אשי סלמון ב'קול החרדי': "הפצועה מאירוע הדריסה לא בסכנת חיים, היא עדיין בטיפול נמרץ מצבה קשה אבל יציב"
 ----------------
 הלוויתו של שלום יוחאי שרקי הי”ד תצא בשעה 17:00 מבית הלוויות הספרדי בגבעת שאול בירושלים.
 ----------------
'המודיע': יוזמת הרכבת למירון יקרה (110 שקל) ומסורבלת מאוד (החלפת 3 אוטובוסים לכל צד)
 ----------------
מודעות ענק בירושלים על 'פולסא דנורא' שייערך היום בשעה 13:00 בבית שמש "במעמד שבעים מזקני ישראל על בעלי 'גבעת ירושלים' העומדים במרדם בשוד הקברים במתחם גולובנציץ' בבית שמש, יוכרז - הפסוק ארור האיש
 ----------------
 אסון בלונדון: נמצאה גופתו של משה יצחק גרינפלד ז"ל תלמיד ישיבת סאטמר, שנעלם באגם המפסטד.

להמשך המבזקים כנסו כאן:



 ----------------
גל"צ: בשעה זו מחלצים עשרות נהגי מכוניות שתקועים באזורים שהוצפו בגשם. כמה תושבים לקו בהיפותרמיה
 ----------------
יום השואה בתוכנית 'מדברים אקטואליה' ב'קול חי': ישראל פרידמן סגן עורך 'יתד' בראיון על סיפור הצלת אמו, ויצחק נחשוני עורך 'מרכז העניינים' על אחיו הי"ד שנספה בשואה.
 ----------------
 תנחומינו לידיד המערכת איש התקשורת יאיר שרקי כתב לענייני חרדים של 'ערוץ 2', על פטירת אחיו שלום יוחאי באירוע הדריסה/תאונה הלילה בתחנת האוטובוס סמוך לפסל הלבן בירושלים
 ----------------
ירושלים: מזג אוויר סוער מאוד הלילה. גשמים ורוחות עזות. הבוקר יורד ברד כבד
 ----------------
מזג האוויר הסוער: מהלילה 35 ס"מ של גשם ירדו בירושלים. יש הצפות במס' בתים וחולצו עשרות אנשים ע"י צוותי הכיבוי. במשטרה מזהירים על החלקה בכביש 443
 ----------------
 בביה"ח הדסה נפטר הבוקר הפצוע בן ה-30 מאירוע הדריסה/תאונה אמש בירושלים.
 ----------------
ההרוג הבוקר באירוע הדריסה - בנו של רב ואח של איש תקשורת מפורסם
 ----------------
בְּחַיֵּיהֶם, וּבְמוֹתָם, לֹא נִפְרָדוּ • 'מדברים אקטואליה' במשדר מיוחד ומרגש לזכרם של קדושי השואה הי"ד • כעת בקול חי עם בצלאל קאהן ודוד חכם,
 ----------------
מני גירא בטוויטר: הממ"ר הקודם של מרחב דן במשטרה הגיע לסיור במדרגות המוות, יחד עם בכיר עסקני קהילת לובלין ואיש הקשר למשטרה שבתי גלבר
 ----------------
 'הקול החרדי': הגרח"מ וואזנר הגיע לאלעד לשבת שבעה עם משפחתו של ר' מוטי גרבר ז"ל
 ----------------
בנצי לייזרוביץ ב'קול חי': ההיערכות לל"ג בעומר - החידוש השנה במירון של אגף התנועה - 3 החניונים של האוטובוסים יהיו בצבעים אדום כחול וצהוב. הכרטיסים מהערים יימכרו לפי הצבע של כל עיר. אין יותר מספרי חניונים.
 ----------------
חשד לנפילת פצמ"ר בשטח פתוח ברמת הגולן, צה"ל בודק.
 ----------------
עמית סגל ב'ערוץ 2': נתניהו הזמין את יו"ר הרשימה המשותפת איימן עודה לפגישת פיוס בעקבות דבריו ביום הבחירות שפגעו במגזר הערבי.
 ----------------
בניחום אבלים כעת אצל משפחת מרן הגר"ח גריינימן זצ"ל: ח"כ אורי מקלב ומפקד המחוז שמעון לביא מלווה ע"י סגר"ע ב"ב מנחם שפירא וראובן קורלנסקי.
 ----------------
הגרב"מ אזרחי סייר שעה ארוכה בחריש עם ראש המועצה והיזם אברהם להב, לקראת המכרז הגדול ל 3.000 דירות לציבור החרדי בעיר
 ----------------
עלון 'פרי חיים': מרן הגראי"ל שטיינמן אמר על ההרוגים בהלווית מרן הגר”ש וואזנר זצוק"ל: "אף אחד לא מת בלי שנגזר עליו, אלו שעברו ברגליהם צריכים כפרה - דגם בשוגג צריך כפרה".  על פטירת גדולי ישראל אמר "שווערע טעג".
 ----------------
ח"כ יעקב מרגי ב'ערוץ הכנסת': "רק אריה דרעי יחליט האם הוא יהיה שר הפנים או לא. זו החלטה נטו שלו וזה סוכם עם ראש הממשלה. אם תיק הדתות יגיע אלינו ברור שאני אחד המועמדים".
----------------
דוברות איחוד הצלה: תאונת דרכים סמוך לפסל הלבן, בסמוך לגבעה הצרפתית בירושלים, מתנדבי איחוד הצלה במקום מעניקים טיפול רפואי ראשוני לנפגעים, בשלב זה ככה"נ מדובר בתאונת דרכים שגרתית, מעורבות שלושה כלי רכב.
 ----------------
דיווח על קבוצת חרדים שנתקעו בנחל אשלים. יחידת חילוץ ערד פועלים לחלצם בתנאים קשים של רוחות וקור.
 ----------------
דאגה בלונדון: עשרות מחפשים אחר בחור ישיבה שנכנס לשחות לפני שלש שעות ולא נמצא. שמו לתפילה משה יצחק בן חנה צירל
 ----------------
מהדורת 12 ב'קול החרדי': החרדים לאן?

ח"כ יעקב מרגי בראיון: "אנחנו ממשיכים לדרוש את הבסיס שלנו שזה הפנים והדתות במלואם, לא השתנה כלום. כל השאר זה דיון אחרי שנקבל את הבסיס. גם מה שכחלון יקבל מנתניהו, זה יהיה בהסכמה מול דרעי. לא ננקום בבית היהודי על מה שעשו לנו".

עורך 'משפחה' אליעזר שולמן שראיין את משפ' וואזנר בראיון: "לטענתם - כל האחריות קשורה למשטרה. הם מעולם לא ניהלו אירוע כזה, לכן כל מה שביקשו במשטרה הם ביצעו. המשטרה לא דרשה להציב מחסומים וסדרנים. אף אחד לא אמר להם מאיפה להכניס ולהוציא את המיטה. הגר"ח קנייבסקי הוא שפסק לקיים הלוויה במוצ"ש, אמרו לו שייתכן פיקוח נפש והכריע כך".

המאבק באשדוד - יוסי אסולין עורך 'אשדוד 10' בראיון: "החרדים רק מאיימים בתקשורת שיפרשו, בפועל הם לא בדרך לשם. מעריך שיסתיים בהפעלת חוק עזר ובפועל הקניון ימשיך לפעול גם בשבת. האחדות באשדוד הסתיימה ובמקומה האיבה שולטת בכל פינה. סיכוי לחלוקת העיר - מרן  אשדוד מזרח עיר חרדית ואשדוד מערב עיר חילונית".

סערת רמתי - ציון עמאר ממובילי המאבק בראיון: "יש סדק בהתנהלות המוסד, הבחורה הראשונה פרשה היום אבל לא חזרה הביתה. ההורים ביקשו להתחיל הערב בחיפושים אחריה. יש סיכוי שזה חלק מתרגיל של רמתי. הוא אלוף בזה".
----------------
 מהדורת חצות בסקופים: יום השואה - הזווית החרדית.
•• מועצת הפרשנים של חדשות הסקופים עם העיתונאים יקי אדמקר, ישי כהן, איתי גדסי: האם ישנם רבנים שמייחסים חשיבות ליום הזה? מהי תפקידה של התקשורת החרדית?

• הסב והנכד. ראיון משותף בין ניצול השואה הרב זלמן כהן: אני זוכר בכל יום בעת אמירת הקדיש בביה״כ את זכר משפחתי וקדושי השואה. חשוב שהמדינה הקדישה יום מיוחד לזכרם. נכדו העיתונאי ישראל כהן: במקום להשיב להשמצות כלי התקשורת הרי שיש לנו להתמקד בניצחון של הציבור החרדי ופריחת עולם התורה.

• חבר מועצת הנהלת יד ושם איש התקשורת דודי זילברשלג בראיון: יש לאחרונה שינוי לטובה ביחסה של התקשורת לדרך הזיכרון של הציבור החרדי ליום השואה. כיום דרך הזיכרון של יד ושם מאוזנת, ומציינת גם את קדושי הקהילות הקדושות.

• שמואל דרילמן מפרויקט ׳דוסים׳ בראיון: הבעיה העיקרית היא הסברה ואנו דואגים לאזן את התמונה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.