רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 6 באפריל 2015

תגובות @ תגובות @ תגובות


חוברת בהמודיע על שרה שנירר ע"ה. אפילו לא כותבת אחת, כולם גברים.
==================
אני לא יודע מתי החג יוצא אצלכם ומסתמא כבר הגיעה עליכם הידיעה על ההלוויה שהפכה לטרגדיה, ואם לא אז ברגע שפתחת את המחשב גילית את הזוועה, כעת חוץ מלחקור את מה שהיה חובה להתמקד בעתיד ובראש ובראשונה האירוע שמתקרב בעוד חודש והוא ההדלקות במירון ובמיוחד של תולדות אהרן שגובל בפיקוח נפש כפשוטו ועכשיו הזמן למנוע את האסון הבא
==================
שמואל חיים פפנהיים ב'ווטסאפ בחדרי': "הגר"ש לעולם לא היה מרשה לקיים הלוויתו בלילה. קיבלנו סטירה מצלצלת על התנהגות חובבנית".
==================
גורם בכיר בדגל התורה שפיקד על הלוויות ואירועים בסדר גודל כזה ואף יותר אומר הבוקר. לא היה שום לויה שהוציאו את המיטה מאותו מקום של מעבר הציבור. המעבר של המיטה צריך להיות סגור כל זמן ההלוויה ורק במעבר המיטה בסיום ההלוויה הוא אמור להיפתח.
==================
בזיון כבוד התורה
כשאף אחד מהנואמים בטקס ההכתרה גם מבינם שדיברו בשבחו של מרן הגר"ש וואזנר זצוק"ל לא הזכיר מילה מגדולתו העצומה בתורה ומילה אחת לא נאמרה על שקידתו העצומה בתורה ועל ספרי השו"ת 'שבט הלוי' שהתקבלו בכל תפוצות ישראל
==================
ישראל כהן ב'כיכר': משפחת הרב והמארגנים אשמים. "עסקו בחשיבה על כבוד ציבורי ואינטרסים אישיים, במקום לדאוג לציבור. במקום להביא גדרות ומאבטחים ולסגור רחובות, חשבו רק על מי יספיד ומי יכתיר ומה יגידו".
==================
נוביק בטוויטר: 31 שנים מאז הקמת ש"ס, ועדיין בעצרות המפלגתיות מקשיבים לזמרים ששרים באשכנזית על "התויירה הקדויישה". מכלוף רוקד על הבמה כאילו היה הרשל-זעליג.
==================
מעל 150 אלף איש בלויה. בידיעות אחרונות פשוט מתעלמים.... לא יאומן!!!
וכשמת זמר שבאים אליו 6 מלווים בלוייה כתבות ענק, איכססס מגעילים

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.