רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 30 באפריל 2015

רעידת האדמה שקילקלה לדודי וציפי לאו את הטיול למזרח

מאת איש הרבנות הראשית

בעבר הם כבר ביקרו במזרח הרחוק אבל אז זה היה על חשבונם. הפעם הגה בעל היתר המכירה והרב הראשי לישראל הרב דוד לאו רעיון מבריק. הוא יעניק מטעם הרבנות הראשית לישראל תעודה הוקרה להרב חזקי ליפשיץ שעושה עבודת קודש בקטמנדו.
אגב, במסדרונות הרבנות הראשית לישראל זה פעם ראשונה שהם שומעים על תעודה שכזו. ואכן בג' חשון תשע"ה התקיימה השיחה הבאה בין בעל היתר המכירה הרב דוד לאו לשליח חב"ד בקטמנדו הרב חזקי ליפשיץ:
הרב הראשי אמר כי עם ישראל כולו נחשף לפעילותם בשבועיים האחרונים בעת האסון במפולת השלגים וגם כעת בתאונת הדרכים ונפעם מעוצמת הפעילות של בית חב"ד בנפאל למען הישראלים, "אתם הבית של הישראלים בכל ימות השנה, אבל גם בימים קשים שכאלו אתם ביתם, אתם ההורים, האחים, ועושים הכל עבורם ואין לי מילים על מה שאתם עושים עבור כל אחד ואחד מהעם היהודי שנקלע לצרה", אמר הרב לאו.
בסיום שיחתם, הבטיח כאמור הרב הראשי כי יעניק לו ולרעייתו תעודת הוקרה מטעם הרבנות הראשית לישראל כאשר יגיע בקרוב לביקור בישראל. "הרבי מחב"ד ראה למרחוק כאשר שלח את שליחיו למדינות רבות ונידחות, ואתם כמו שליחים רבים בעולם, מקדשים את החיים ומהווים שגרירים של היהדות, העם היהודי, כמו גם של מדינת ישראל וראויים אתם לכל הערכה". אמר הרב דוד לאו.
מה שידע הרב דוד לאו הוא שבניגוד אליו שיש לו עודף זמן והוא לא יודע לאן ללכת בשל העובדה שהוא לא מוזמן כמעט לשום אירוע, ולעיתים הוא מגיע למקום אחד יותר מפעם אחת בשל העובדה שאין הזמנות, הרב ליפשיץ ידיו מלאות עבודה כל השנה ובקצת זמן שהוא מגיע לארץ הדבר האחרון שהוא יעשה זה להיפגש עם בעל היתר המכירה והרב הראשי לישראל הרב דוד לאו. ולכן דודי שלנו יהיה חייב לנסוע באופן אישי ולהביא לו את התעודה ולנסיעה כזאת ארוכה הוא צריך לצרף את השגרירה שלנו הרבנית הראשית לישראל ציפי לאו וכך יצטרך משלם המיסים לממן את הטיול המשותף של בני הזוג. כרגע הענין נדחה וזאת בשל רעידת האדמה שארעה במדינה אבל לאחר שהענין יסתדר נראה אותם טסים לבקר במזרח.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.