רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 13 באפריל 2015

מבזקים - מפה ומשם

העדה החרדית מקיימת הערב כינוס לתלמידי הישיבות הקנאיות בשילוב משפטן ע"מ לחזק את התלמידים שלא להתייצב בלשכות הגיוס
------------------
חב"ד און ליין': משלחת חב"דית ניחמה הערב את בני משפחת וואזנר. במשלחת: מזכיר הרבי הרב גרונר, הרב ירוסלבסקי והרב אהרונוב. את המשלחת ליווה ר' חיים יענקל לייבוביץ.
 ------------------
 'גלובס': ליצמן עומד למנות לראשונה מנכ"ל שאינו רופא למשרד הבריאות. השם הבולט הוא עו"ד יואל ליפשיץ לשעבר המפקח על קופות החולים. בינתיים עצר ליצמן את ועדת האיתור לתפקיד מנכ"ל 'הדסה
------------------
יהודה שלזינגר ב'ווטסאפ בחדרי': משרד יח"צ נודע עומד מאחורי שחרור ההקלטות הבוקר בגל"צ של פעילי ש"ס לכאורה.
 ------------------
היועמ"ש של ועדת הבחירות בגל"צ: תם זמן הערעור, ליחד היו 311 קולות פסולים ביחס שווה לכלל המפלגות
 ------------------
אבל כבד באירופה ! בארה"ב נפטר הגאון רבי יהודה אריה טרגר לאחר מחלה קשה שם טופל, היה חתנו של מרן הגרש"ז אויערבך זצ"ל ור"י עץ חיים וילרייק באנטוורפן 50 שנה, נשיא מוסדות יסודי התורה של קהילת מחזיקי הדת. בן81. היה חסיד אמשינוב, כובד בכל החופות בקריאת הכתובה, ומראשי הנואמים בכל הכינוסים פה מפיק מרגליות, הלויתו תגיע לישראל מחר.
 ------------------
 הגרב"ד פוברסקי ר"י פוניבז' הגיע כעת לביקור חולים אצל תלמידו הגרד"צ קרלנשטיין בביה"ח 'מעיני הישועה'
 ------------------
מיכאל גוטוויין רכז המחלקה המשפטית של זק"א בראיון לסוכנות הידיעות "חדשות 24": "באלעד נערכה הבוקר לוויה בלי גופת הנפטר, מדובר בהאברך ר' עופר שרעבי ז"ל שנפצע ונמחץ בערב פסח במפעל מצות, המשטרה לא אישרה לשחרר את הגופה עקב כך שמדובר במוות לאחר תאונת עבודה למרות שההלוויה החלה בשעה 11 בבוקר, זירזנו את תהליך השיחרור והמשטרה קיבלה אישור מהפרקליטות לשחרר את הגופה. גופת הנפטר בדרכה כעת להלוויה באלעד".
 ------------------
 יואב יצחק ב'קול ברמה': "הרב יאשיהו פינטו עבר בחודש וחצי האחרונים 3 ניתוחים. גילו לו גידול חדש בבטן".
 ------------------
'ערוץ 1': הרב פינטו לקה בלבו במהלך ההגעה מניו יורק. ~~¦~~ דוברות ביה"ח איכילוב: הרב פינטו הובהל לבית החולים עקב מחושים בחזה ושינויים בא.ק.ג. הוא עבר צינתור אבחנתי ששלל אירוע לב. הרב נשאר להשגחה ולאיזון לחץ דם.
 ------------------
 מרן הגר”ח קניבסקי הגיע הבוקר לניחום אבלים אצל בני מרן הגר"ח גריינימן זצ"ל
 ------------------
ישראל היום: נתניהו וכחלון קרובים לסיכום, התקדמות במגעים גם עם אריה דרעי.
 ------------------
הסקופים: החמרה רצינית במצבו של הגרד”צ קרלנשטיין המאושפז במעיני הישועה. ראש הישיבה מורדם ומונשם ומצבו קשה
 ------------------
'קול ברמה': הרב יאשיהו פינטו הובהל משדה התעופה לביה"ח איכילוב ולא לביתו באשדוד. הרב לא חש בטוב במהלך הטיסה ועבר הבוקר צינתור.
 ------------------
  הסקופים: חקלאים רבים טוענים כי הסופה גרמה נזק של עשרות מליוני ש”ח דוקא לאלו שלא שומרים שמיטה כהלכתה, משום שעיקר הנזק נגרם לערימות השחת המיועדות למאכל בעלי חיים, אלו שקצרו והניחו ליייבוש - ניזוקו.
 ------------------
'לדעת': ש"ס דורשת עבור איציק כהן תפקיד של שר במשרד האוצר, בדומה לימים של מאיר שטרית ונתניהו.
 ------------------
'גלובס': ח"כ יעקב ליצמן עומד למנות לראשונה מנכ"ל שאינו רופא למשרד הבריאות. השם הבולט הוא עו"ד יואל ליפשיץ לשעבר המפקח על קופות החולים. בינתיים עצר ליצמן את ועדת האיתור לתפקיד מנכ"ל 'הדסה'.
 ------------------
הרב יאשיהו פינטו נחת הבוקר בנתב"ג, כשהוא ישוב בכיסא גלגלים ומלווה ברופא. מיד לאחר הגעתו הוא הוסע לביתו באשדוד.

להמשך המבזקים כנסו כאן:



 ------------------
'חב"ד און ליין': משלחת חב"דית ניחמה אמש את בני משפחת מרן הגר"ש וואזנר זצוק"ל. במשלחת: מזכיר הרבי הרב גרונר, הרב ירוסלבסקי והרב אהרונוב. את המשלחת ליווה ר' חיים יענקל לייבוביץ.
 ------------------
ח"כ מוזס לקאהן וחכם ב'קול חי': "מקווה שהממשלה הצרה שתוקם לא תהיה צרה צרורה. אין לי מושג איזה תפקיד מייעדים לי". על ל"ג בעומר במירון: "גם השנה אין רמטכ"ל לאירוע הגדול ביותר בציבור החרדי".
 ------------------
רשת ב': משה כחלון החליט להתפשר על ראשות ועדת הכספים אך לא על מנהל התכנון.
 ------------------
טרגדיה באלעד: נפטר האברך ר' עופר שרעבי ז"ל שנפצע ונמחץ בערב פסח במפעל מצות בפתח תקווה, השאיר משפחה ברוכת ילדים.
 ------------------
שר הפנים לשעבר אברהם פורז למוטי לביא ב'קול ברמה': "גם שאני הייתי שר הפנים התנגדתי  לבקשה של אריאל שרון לקחת את מנהל התכנון ממשרד הפנים, המנהל צריך להשאר במשרד הפנים, אם משה כחלון חושב שהמנהל יעבור אליו הכל יפתר הוא טועה בגדול. גם אם יתחיל להוריד מחירים התוצאות יהיו לפחות עוד חמש שנים".
------------------
בכיר בליכוד ל'וואלה': "התקדמנו אתמול בניסוח הסעיף שיוביל לביטול הסנקציות הפליליות על בחורי ישיבות שלא יתגייסו. סלע המחלוקת - מינהל התכנון. כחלון ודרעי הבהירו לנתניהו שלא יתפשרו, הנושא רחוק מסיכום

 אתר 'קול חי' חושף מסמך נדיר! אלמנת מרן החפץ חיים זצוק"ל כתבה  פניה נדירה לתורם על בלנק רשמי של בעלה לאחר פטירתו
 ------------------
 ברייטקופף בטוויטר: בפעם המי יודע כמה - יו"ר ש"ס אריה דרעי יצא הלילה מפגישה נוספת בלשכת ראש הממשלה.
 ------------------
 ברוך דיין האמת: נפטר הבחור ברוך בנימין נויפלד ז"ל מישיבת דושינסקיא בן 18. סבל בשנה האחרונה מהמחלה ל"ע.
 ------------------
אתר 'קול חי': העדה החרדית מקיימת הערב כינוס לתלמידי הישיבות הקנאיות בשילוב משפטן ע"מ לחזק את התלמידים שלא להתייצב בלשכות הגיוס
 ------------------
דוברות איחוד הצלה: מתנדבי איחוד הצלה מסניף 'ביתר' ביצעו החייאה מוצלחת על פעוטה כבת חצי שנה בביתה ברחוב קדושת לוי בביתר עילית לאחר שלא התעוררה משנתה, הפעוטה פונתה להמשך קבלת טיפול רפואי בבית החולים הדסה עין כרם בירושלים כשמצבה מוגדר קשה אך יציב.
 ------------------
הסקופים: שוטרים מהמשטרה הצבאית הגיעו הבוקר לעשרות בתים של בחורי ישיבות שלא התייצבו ומסרו צווי מעצר, 12 ליטאים ו-6 חסידי סלונים קיבלו צווים לפני מעצר.
 ------------------
גשמי ברכה: מפלס הכינרת עלה ביממה האחרונה ב 1.5 ס”מ. 20 ס”מ שלג נערם בחרמון, האתר נסגר למבקרים.
 ------------------
ברייטקופף בטוויטר: בניסיון לפתור את המחלוקת על מנהל התכנון מציע הליכוד ליו"ר ש"ס אריה דרעי תיק תמ"ת מורחב פלוס פלוס במקום תיק הפנים. בש"ס, בינתיים, מסרבים.
 ------------------
 עמית סגל ב'ערוץ 2': בכירים בליכוד: נתניהו מתכוון להילחם על תיקי החוץ והביטחון לליכוד, לא לבנט\איווט. אם יעמוד בכך, אביגדור ליברמן יצטרך לבחור בין אופוזיציה לתיק בינוני.
 ------------------
מנכ”ל כשרות 'שארית ישראל' רפי מנת למימרן ב'קול חי': האבא שלנו מורינו ורבינו הסתלק, אין החלטה שקיבלתי ללא התייעצות עם מורי ורבי רבי חיים, האדמה נשמטה מתחת רגלינו נשארנו ללא אבא וללא מורה דרך.
 ------------------
מהדורת 12 ב'קול החרדי': מרכיבים קואליציה!
ממשלת ימין וחרדים או ממשלת אחדות? מני גירא: ככל שהמו"מ חרדים-ליכוד מתקרב לסגירה, נועלים המעורבים את הפה, כדי למנוע נזקים. נתניהו קנה את אמונם מחדש, אבל אינו מספק את כל הדרישות.
ח"כ ניסן סלומיאנסקי בראיון: "נתניהו צריך לדעת שבלי כחלון והבית היהודי אין לו ממשלה, אבל בלי גפני יהיה לו. שאת כל המאמצים שמשקיע בגפני ישקיע בנו. הסיכויים כרגע לממשלת אחדות לא גדולים, אבל אצל ביבי הכל יכול להיות".
ח"כ נחמן שי בראיון: "אין ממשלת אחדות באופק. אין לנתניהו מה להציע לנו ולא היו דיונים על כך. הממשלה הבאה ברורה - ממשלת ימין, חרדיים ודת"ל".
ראובן קורלנסקי מפקד הלווית מרן הגר"ח גריינימן זצ"ל בראיון: "התכנון היה לפרטי פרטים והכל בהוראת המשטרה. מאיזה דלת תיכנס ותצא המיטה, כמה אנשים יהיו בכל חדר וכמה מאבטחים יעמדו בכל כניסה. הרגע המצער - בעקבות ההוראות הנוקשות, נכדים רבים של הרב לא הורשו להתקרב לביתו".
אלי שלזינגר 'בחדרי' בראיון: "האדמו"ר רבי יאשיהו פינטו עדיין לא עלה על המטוס, אבל ההחלטה הסופית התקבלה - מגיעים לארץ. הדיון ביום שלישי. חסידיו יקבלו את פניו בנתב"ג. הרב לא יהיה עצור לפני הדיון וישב מקסימום שנה".
גל אסונות באלעד - חבר המועצה פיני גרוס בראיון: ״בעקבות האסונות האחרונים, ראש העיר יוזם עצרת ענק. הפילוגים בעיר זה רק בגיזרה הפוליטית, בלב כולם מאוחדים ומתגייסים לעזור בשעת האסונות״.
מני גירא: פרשת סמינר רמתי חוזרת לכותרות. כל גדולי התורה יצאו נגדו, אך הסמינר לבנות שמתנהל ככת ובצילו נעשים דברים חמורים, ממשיך לפעול. אחת המשפחות נאבקת ויוזמת הפגנה נגדו.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.