רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 23 באפריל 2015

אמש ב'מרכז החדשות'

עימות סוער בין הרב מרדכי בלוי יו"ר משמרת הקודש והחינוך לבין יו"ר ארגון רבני צהר  דוד סתיו על שייכות החרדים ליום העצמאות וההתנערות מכל חגיגיות ביום הזה. בדבריו טען הרב בלוי: "אני לא אצום ואני גם לא אחגוג זה לא ראשית ולא צמיחת גאולתנו, מליון וחצי ילדים אינם יודעים מה זה שמע ישראל לזאת ייקרא גאולה? חוקים הגרועים שבאומות העולם מונחים על שולחן הכנסת על זה אני אחגוג"? וגם, מה הביא את סתיו לנתק את השיחה?

סערה סביב הסיפור על הגרש"ז אוירבך זצ"ל! דרעי סיפר בדף הפייסבוק שלו: כשניגש בחור ישיבה לראש ישיבת קול תורה הרב שלמה זלמן אוירבך וביקש לנסוע להילולת רבי שמעון בר יוחאי, הוא קיבל תשובה שלילית.

"לא צריך לנסוע למירון", הפטיר הרב , "מול הישיבה יש קברים של אלפי קדושי עליון שמסרו נפשם על קדושת ה' - לך תתפלל שם.

בלעדי! הקלטה מהגאון ר' עזריאל אוירבך שמכחיש את הסיפור ואומר: "לא היה". הגר"ע הוסיף:"החיילים הם קדושים, אך הסיפור לא היה".

פאנל סוער על יום העצמאות בהשתתפות: דב פוברסקי, גואל ועקנין, חגי הוברמן, ראובן זכאים וכרמי יוגב: למה החרדים לא חוגגים את יום העצמאות?
האם החרדים שונאים את מדינת ישראל?במיעוט קולני? התשובות על כל השאלות בדיון אחד.

יו"ר ש"ס אריה דרעי בדברי הספד על הגר"ח גריינמן: הוא הנהיג את הדור בהחבא מאחורי הקלעים, כשבאתי לנחם ראיתי את 12 ילדדיו. בהכרותי את בתי כל גדולי הדור אין כזה בית! הערצה והיראת כבוד שיש שם שמענו רק על בניו של הרב מבריסק, אי אפשר להאמין שיש משהו כזה בדור שלנו". דבריו המלאים.

מכשרים: 050-2724955

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.