רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 15 באפריל 2015

מהדורת חצות של סוכנות הידיעות "חדשות 24":

ח"כ לשעבר ניסים זאב בראיון סוער נגד אהרן רמתי והסמינר בראשותו, חושף פרטים מאחורי הקלעים מה הולך בסמינר? איך הוא מצליח למגנט אליו את הבנות? האם החזות החיצונית של הבנות זה צביעות? מדוע לא מצליחים למנוע ממנו את הקשר עם הבנות? איזה רבנים הצטרפו לחרם נגדו? ומדווח על ההפגנה הסוערת שנערכה הערב.
גיא עזרא הכתב הפוליטי של 'סרוגים' בראיון נרחב על המו"מ הקואליציוני, הפגישה של איילת שקד עם ח"כ משה גפני ויעקב אשר, ומה אכן סלע המחלוקת בין הבית היהודי ליהדות התורה? האם גם ש"ס תתערב במשבר חוק הגיור? והאם נתניהו מעדיף את החרדים על פני הבית היהודי..
אבי אמסלם חבר מועצת העיר אשדוד מספר על הפעילות למניעת פתיחתו בשבת של מתחם ביג בעיר, מה הסיבה שטכנית כיום לא ניתן למנוע מהם לפתוח בשבת? והאם הם אכן יפרשו מהקואליציה העירונית במידה וראש העיר לא ימצא פתרון לנושא?
וניתאי רייש דובר יחידת חילוץ מגילות של משטרת מחוז ש"י מספר על החילוצים ביממה האחרונה של תלמידי ישיבות שיצאו למסלולים ללא היערכות נכונה, וקורא לתלמידי הישיבות שמתכננים טיולים בימים הקרובים להקפיד על כללי הבטיחות והבאת שתייה בכמות מספקת בכדי למנוע אסונות מיותרים.
להאזנה לראיונות במלואם חייגו 0508002424 שלוחה 1 או במספר 0543271218 שפתוח גם מכשרים

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.