רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 2 במרץ 2015

יו״ר יחד חה״כ אלי ישי: "הקמנו מפלגה בתקציב זעום אך הכח המניע אותה הוא האחדות״

מועמדי מפלגת יחד השתתפו היום (א') בפתיחת מטה המפלגה במגדל העמק בהשתתפות חברי הגרעין התורני בעיר והישיבות המקומיות. "גם במגדל העמק יחד מובילה ויוצרת סחף אדיר של כל הזרמים", אמר דודי שוומנפלד, מועמד המפלגה המתגורר במגדל העמק
"בעז"ה בממשלה הבאה נדאג לפיתוח ושגשוג הפריפריה", כך התחייב היום ח"כ יוני שטבון ממפלגת יחד בסיור חברי המפלגה במגדל העמק.
מועמדי מפלגת 'יחד' השתתפו היום בפתיחת מטות המפלגה במגדל העמק, נצרת עילית, עפולה ובית שאן וזכו לתמיכה רחבה של הציבורים השונים. בסיור השתתפו יו"ר המפלגה ח"כ אלי ישי, מספר שתיים ב'יחד' ח"כ יוני שטבון, מיכאל עייש, ברוך מרזל ודודי שוומנפלד.
במגדל העמק נערך כנס פתיחת מטה המפלגה בעיר בהשתתפות תושבי העיר ותלמידי ישיבות תיכוניות באזור. הרב עמיחי אליהו, ראש הגרעין התורני במגדל העמק ובנו של הרב שמואל אליהו, השתתף גם הוא בכנס.
ח"כ שטבון הצהיר על המחויבות של תנועת 'יחד' לתושבי הפריפריה. "צריך להחזיר את הימין להתעסק בכל שכבות העם, ולדאוג לפיתוח והשגשוג של הפריפריה", אמר שטבון והתחייב כי חברי יחד יגיעו למגדל העמק לא רק לפני הבחירות אלא גם לאחריהן.
יו"ר יחד ח"כ אלי ישי: "מרגש לראות את האחדות הנפלאה הזאת. מראה שכזה נותן לי כח להמשיך במשימה הגדולה, לאחד את כל העם. המפלגה מהווה בשורה גדולה מאוד. כמה שהקב"ה רוצה שעם ישראל יהיה מאוחד. מובא בחז"ל, שאפילו ישראל עובדים ח"ו עבודה זרה, אם הם מאוחדים מנצחים בקרב. כמה הבשורה גדולה באחדות ובשמירה על שלושת השלמויות: עם ישראל, תורת ישראל וארץ ישראל. הקמנו מפלגה חדשה בתקציב זעום. אך הכח שמניע אותה הוא האחדות, ובעז"ה נהיה הפתעה הבחירות".
אייל גבאי מהגרעין התורני במגדל העמק פנה לח"כ ישי ושטבון והודה על המהלך האמיץ של היציאה לדרך חדשה, החיבור בין הציבורים והחיבור לתושבי הפריפריה.
דודי שוומנפלד, מועמד יחד המתגורר במגדל העמק סיכם את הביקור ואמר: "גם בבירת העמק - מגדל העמק, יחד מובילה ויוצרת סחף אדיר של כל הזרמים. כמו בימים ההם 'לך כנוס את כל היהודים', כך גם היום, כפי שרואים פה במטה מכל הגוונים והסוגים".

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.