רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 2 במרץ 2015

מבזקים - מפה ומשם


עורך שבועון 'כפר חב"ד' אהרן דב הלפרין בטוויטר: ‏דרעי היום בהתקפה על ישי: "הוא איש חלש". כלומר, לא יהיה לו אומץ כמוני לתמוך בעוד אוסלו.
--------------
פרשן בכיר המקורב לאובמה: לנתניהו יש "קייס" חזק - ג'פרי גולדברג, הפרשן הנחשב למקורב לבית הלבן כותב בטורו במגזין "אטלנטיק" כי נאומו של נתניהו בקונגרס צפוי להיות "עוצמתי", משום שההסכם המתגבש עם איראן לא מעורר ביטחון. "זה רגע מסוכן לעולם, אובמה עלול להפר את ההבטחה להגן על ישראל
--------------
הנבחרת של 'יהדות התורה' כולל הרב אליעזר סורוצקין יצאו היום לצילומים. לראשונה ישולבו כולם בקמפיין.
 --------------
'כיכר': 'אוהדי יהדות התורה' הפיקו סירטון ובו מתוארים ח"כי ג' כבולמים גזירות בשער המגרש. המפיקים: "הסרטון מבטא את המלחמה היומיומית שמנהלת המפלגה ומדגיש את הצורך בתחכום, ובכך שג' עומדת בשער".
 --------------
'לדעת': הסרטון 'כדורגלן שולחן' של יהדות התורה נועד למנוע זליגת קולות לאלי ישי. גורם במפלגה: 'יותר חרדים נחשפים לרשתות החברתיות והוחלט על שינוי גישה'.
 --------------
אלי בן דהן לקאהן וחכם ב'קול חי' על הדתיים שמצביעים ל'יש עתיד': "ח"כ רות קלדרון אוכלת לחם ותפוז בליל הסדר". קלדרון בתגובה: "צר לי שבן דהן נכשל בלשון הרע על הבוקר, לא היה ולא נברא
 --------------
ישראל כהן ב'כיכר': עמותת חדו"ש עתרה לועדת הבחירות המרכזית כנגד "הקול קורא" של גדו"י, ודורשים שיפרסמו הודעת הבהרה שאין ברכה למי שיצביע ג'.
 --------------
הגאון רבי יצחק פנחס גולדווסר, משגיח בישיבת "אור ישראל", תוקף חזיתית את אנשי הפלג הירושלמי וקרא להתנתק מהם לאחר שהם פרשו מכלל הציבור ולא להשתדך עימם
מתקפה חריפה - משגיח ישיבת 'אור ישראל' הגר"פ גולדווסר:
 "מי שלא הולך להצביע הוא מתנתק מעם ישראל - אני לא מדבר על עצי הסרק
אלא על אלו שחושבים שרק הם ההשקפה הצרופה מהרב שך שבגלל שלא קיבלו איזה שטח לכן הם מפקירים את היהדות החרדית!   אסור להשתדך איתם ולקבל אותם למוסדות אלא להיפרד מהם".

--------------
ועד העובדים של 'אגד תעבורה' החליט על שביתה הבוקר. אין אוטובוסים ב: אשדוד, נתניה, גבעת זאב, נתיבות ואופקים. שיבושים קשים גם באלעד.
--------------
אתר 2525: פרשה חמורה הותרה לפרסום היום שמה "זום אין" - בעלי עסקים האחד מהמועצה האזורית אשכול שתמורת בצע כסף פגעו קשות בביטחונה של מדינת ישראל והחדירו לעזה חומרי גלם המגיעים ישירות לידי החמאס לטובת ייצור רקטות, טילים ושלל אמצעי לחימה
--------------
יאיר לפיד במסיבת עיתונאים: "לא מתחייב להמליץ לנשיא על המפלגה הגדולה ביותר'
 --------------
'כיכר': העיתונאי יקי אדמקר קיבל הצעה להשתתף בתוכנית 'האח הגדול' וסירב.
 --------------
'הארץ' בכתבת ענק "המטה" על התעוררות מטה הבחירות של ג', שימוש בסרטונים ופייסבוק. פונים גם לחילונים וקריאת עשרות אלפי ספרי תהילים ביום הבחירות.

להמשך המבזקים כנסו כאן:



--------------
גל"צ: כ-200 בכירים לשעבר במערכת הביטחון פתחו בקמפיין להחלפת נתניהו.
 --------------
גורמים באגו"י ל'קוקר' על ביקורו של האדמו"ר מבוסטון הבוקר בבית מרן הגר"מ מאזוז "כוחו האלקטורלי של האדמו"ר אינו משמעותי".
 --------------
שיף ב'בחדרי': מועצת גדולי התורה של אגודת ישראל תתכנס יום לאחר הבחירות לדון בשאלת המלצת המפלגה להרכבת הממשלה.
 --------------
אריה דרעי בכנס בחיפה: "רה"מ התקשר אלי הבוקר לקראת הנסיעה, איחלתי לו הצלחה אבל הזכרתי לו שיש עוד איומים חוץ מהאיום האיראני, האיום החברתי".
 --------------
'ערוץ 10': יאיר נתניהו יצטרף לפמליית רה"מ בוושינגטון. ע"פי בכירים במטה הליכוד הוא טס לארה"ב בנפרד ומשלם את הוצאותיו בעצמו.
 --------------
ח"כ יעקב אשר למימרן ב'קול חי': "יהדות התורה פועלת בכל רחבי הארץ כבר שנים רבות. אין שום החלטה לפעול נגד ש"ס. לעשות אייטם מתקלות פעילים בשטח זה מיותר".
 --------------
 בניגוד לדברי נתניהו - השר שטייניץ ל'ערוץ הכנסת': "כל בחור צריך להתגייס, ומי שלא צריך לשקול נגדו סנקציות. אני לא בסוד המגעים כרגע עם החרדים".
 --------------
'ווינט': תייר חרדי מניו יורק נעצר בכביש 90 כשנסע במהירות של 180 קמ"ש - פי שניים מהמותר.
 --------------
ח"כ מאיר פרוש התייחס לנסיעת נתניהו: "אנו כועסים עליו ועל התנהלותו בשנתיים האחרונות, אך אני מציע להרצוג להפסיק לתקוף את רה"מ על נסיעתו לנאום בקונגרס, זה מאחריותו ותפקידו".
 --------------
מחר ביומונים: מכתב של מאות ראשי ישיבות שלוקחים על עצמם כל אחד, לשכנע קול אחד נוסף ליהדות התורה.
 --------------
שמחה במעונו של הגאון רבי משה חיים דנדרוביץ ראש ישיבת "טירת חן – שפת אמת (קטנה)" ומחבר ספרי "אמרי חמד", לרגל אירוסי בנו עם בת הרב יעקב גרינפלד מירושלים.
 --------------
אריה דרעי בכנס בחיפה: "הממשלה הבאה זה או דרעי או לפיד. יאיר - נפגעתי אבל לא בגללי, נפגעתי כי ככה אתה מסתכל על כל מי ששונה ממך, וזה רוב העם. הבוחר יחליט האם תהיה ממשלה שמייצגת את החלש או החזק".
 --------------
יו״ר ש״ס אריה דרעי הערב בחיפה:
״הממשלה הבאה הבאה זה או דרעי או לפיד״
יאיר, אני לא צריך את ההתנצלות שלך, כי אתה מדבר מגזענות ופטרונות,  
נפגעתי, אבל לא נפגעתי בגללי, נפגעתי כי ככה אתה מסתכל על כל מי ששונה ממך, וזה רוב העם.
אנחנו לא זקוקים לך, מי אתה שתשקם אותנו.
מה שעומד כעת בפני הבוחר, האם תיהיה ממשלה שמייצגת את החלש או את החזק,
האם זו ממשלה עם מסורת או ממשלה מנותקת, ממשלה שדואגת לכולם או רק לחלק קטן בעם, ממשלה שבעה או ממשלה חברתית.
ממשלה של דרעי או של לפיד
 --------------
מהדורת 12 ב'קול החרדי':   סערת קלטת - גפני ברחובות.  
העסקן מיכה שולם שהואשם בהדלפת הקלטת בראיון:  "זה שקר והשמצה זולה. גפני השתתף ב-2 אירועים ברחובות, את הראשון אני ארגנתי, ההדלפה זה מהכנס השני. אין לי קשר לזה"
יצחק נחשוני עורך 'מרכז העניינים' בראיון:  "בדגל יעשו בדק בית מי הוציא את הסרטון, גפני לא חלם שזה יודלף. המחלוקת בין דרעי וגפני לא הסתיימה".   
האדמו"ר מבוסטון מצטרף ל'יחד' - העיתונאי אלי שוורץ המסקר את חצרות הקודש בראיון:  "האדמו"ר כאוב שלא הסכימו להכניסו למועצת. ייתכן ויכנס למועצת של ישי עם הרבנים מאזוז וליאור. לבוסטון יש בארץ 150 משפחות, אך כולם שייכים לאחיו האדמו"ר בארה"ב ויצביעו ליהדוה"ת".   
מני גירא:  בחירות 2015: ביום ג' ב-19:30 ייערך כינוס חסידי גור בביהמ"ד גור בירושלים בראשות האדמו"ר לטובת רשימת ג'. הראשל"צ הגר"י יוסף פוסק: "פורים ברמות החל מהשנה בט"ז אדר".    
איציק ברנר מנהל 'דגל' בירושלים בראיון:  "עובדים על מצביעים פוטנציאלים מתוך מאה שערים. יש המון חילונים בי-ם שיצביעו לנו. הוחלט לפתוח מטה גם בשכונת שערי חסד".  
העסקן נפתלי שוורץ היישר מארה"ב:  "הציבור החרדי השפוי יחד עם מנהיגיו כן תומכים בנתניהו ובנאומו. הגיעו פניות מבתי גדו"י בארץ לא לצאת ולהפגין עם סאטמאר". 
 --------------
מהדורת חצות בסקופים:
• הפרשן הפוליטי יעקב ריבלין בראיון: "דרעי קיבל מתנה מגפני, השסניקי”ם המתלבטים לא אוהבים את הפטרונות. תמיכת הרב מוצפי הישג נדיר לש”ס מאחר והוא נחשב לאיש העדה החרדית הספרדית שמעולם לא השתתף בבחירות ויש לו קהל תומכים".
• איש ש”ס יהודה אבידן בראיון: "גפני עשה לנו שירות עם הגזענות המטורפת שלו, הוא התנצל אבל לא חזר בו מהדברים, בפורום סגור מותר לומר כאלו דברים? מה זה לב לאחים? זה לא הארגון שדרעי מסר את נפשו עליו 24 שעות? הם הורסים את הארגון הופכים אותו לפוליטי אבל קול אחד לא יקבלו מציבור ספרדי".
•• מועצת הפרשנים של חדשות הסקופים עם העיתונאים יקי אדמקר. ישראל כהן. ישי כהן. ואיתי גדסי, מה כוחו של הרבי מבוסטון? נרגעו הרוחות בין דרעי לגפני?
• שליח חב״ד בחברון יצחק ניימריק בראיון על האיומים של איש חמאס על השליחים בחברון בגלל הסיוע לחיילי צה”ל.
• ביום שלישי בבניני האומה מסיבת פורים והופעת ענק עם ענקי הזמר החסידי, חיים וובר מ'לב אחד' בראיון: האירוע סגור עבור 3000 חולים ובני משפחותיהם.

--------------
יו"ר יהדות התורה ח"כ יעקב ליצמן ממשיך לרמוז כי תתכן המלצה של יהדות התורה על ממשלת שמאל, דבר שעלול לכאורה להבריח קולות רבים למפלגה.
בראיון לערוץ 10 אמר יעקב ליצמן בהתייחסות להשתתפותו של בוז'י הרצוג בחתונת נכדתו, אמר כי הוא לא התחייב לאף אחד לכלום, אבל לדעתו "לפי סקרים מהימים האחרונים יכול לקרות שבוז'י יכול להרכיב איתנו ממשלה גם בלי לפיד".
הוא חזר על התחייבותו שלא לשבת עם יאיר לפיד בממשלה "דבר יחיד שאני חוזר עליו הוא שאני לא מוכן לשבת עם לפיד" אמר והוסיף כי הוא מצפה מלפיד לשבת באופוזיציה קדנציה אחת, ואם במהלכה ישבח את לומדי התורה הדבר אולי יכשיר אותו. "תשובה צריך לעשות במקום שבו חטאו" הוסיף והדגיש כי זו לא נקמה "אני לא נוקם כי זה אסור על פי התורה".
ליצמן העריך עם זאת כי בסוף תקום ממשלת אחדות בין הליכוד למחנה הציוני.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.