רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 30 במרץ 2015

מבזקים - מפה ומשם


אובמה נשבע ב-2010: "אני מוסלמי, בן של מוסלמי" והבטיח: "אתם תראו מה אני עומד לעשות למען האיסלאם, בנוגע לישראל" • צפו בוידיאו: http://bit.ly/1GAJdth
--------------------
ברוך דיין האמת - טרגדיה בקרית אתא: נפטר פתאומי האברך ר' רפאל זלמנוביץ בן 38 . בן הר"ר דוד הי"ו, מחשובי קהילת חניכי הישיבות בעיר.
 --------------------
'בחדרי': חרדי מירושלים בן 52 נעצר בחשד לזיוף כרטיסי טיסה לשוויץ כדי להיפטר מתשלום מכס בסך 90,000 שקל.
 --------------------
'יתד נאמן' בפסח עם 512 עמ'. פרויקט ענק על נשות גדו"י הרבניות ע"ה מויז'ניץ, קניבסקי, שטיינמן והרבניות תליט"א. כתבה על 'שבט סורוצקין' הגר' שלום בער והר' אליעזר.
 --------------------
 דוברות איחוד הצלה: ילד כבן 5 שרכב על אופניים ברחוב אהבת ישראל בתל ציון נחבל בראשו מפגיעת אוטובוס, מתנדבי איחוד הצלה מסניף 'בנימין' העניקו לו טיפול רפואי ראשוני ולאחר מכן הוא פונה בניידת טיפול נמרץ לבית החולים הדסה עין כרם בירושלים כשמצבו מוגדר בינוני, נסיבות התאונה ייבדקו ע"י המשטרה.
--------------------
באירוסי העיתונאי ישראל כהן השתתפו אמש: הרה״ר דוד לאו. משה גפני. חנוך זייברט.  יעקב אשר. בן ציון שטנגר, אישי ציבור ועיתונאים רבים.
 --------------------
'דה מרקר': נתניהו הציע לאורן הלמן שמשמש כסמנכ"ל חברת החשמל, לשמש כראש מערך ההסברה הלאומי.
 --------------------
ח"כ נחמן שי לרונן כץ ב'קול ברמה' על המשא ומתן הקואליציוני והמגעים עם המחנה הציוני: "יכול להיות שנתן אשל נשלח למשימות אבל לא נראה לי שיש להם מקום. זה הכל טריקים ומשא ומתן ברמה ג".
 --------------------
 גורם בש"ס ל'ישראל היום' על המו"מ: "יש ויכוחים בתוך החדר אבל אין את כל הקשקושים על ניסיון סחיטה של החרדים. מבחינתינו אפשר לסגור עד ליל הסדר. סוגיית התיקים מורכבת, יש ויכוח עם הבית היהודי על תיק הדתות".
 --------------------
יו"ר ש"ס אריה דרעי לקאהן וחכם ב'מדברים אקטואליה' ב'קול חי': "יש הסכמה עקרונית עם הליכוד להחזיר את הנושאים הדתיים למה שהיה ב-2012 לפני שלפיד והבית היהודי דרסו אותנו". על עזיבת ח"כים מש"ס - "לא מכיר דבר כזה".
 --------------------
 ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט הורשע בפרשת טלנסקי.
 --------------------
ינון מגל בראיון לרדיו 'גלי ישראל': "נתניהו הולך לממשלת אחדות, זה עניין של זמן".
 --------------------
גל"צ: אולמרט נראה כעת בדיון בהלם מוחלט. הורשע פה אחד במרמה, הפרת אמונים וקבלת דבר במרמה. העונש על העבירה שהורשע בין 3 ל-5 שנות מאסר.
 --------------------
 ח"כ מוטי יוגב ל'סרוגים' על מאבק תיק הדתות: "קשה לסמוך על החרדים כשתהיה להם שליטה במשרד הדתות. חייבים שתהיה לנו אחיזה שם. כשתיק הדתות נשלט בידיהם, לא יכולנו למנות רבני ערים ורבני שכונות מהמגזר הדתי לאומי".
 --------------------
ח"כ מיכאלי מקום 8 בש"ס בראיון ל'כל הזמן': "אם מועצת חכמי התורה תורה לי לפרוש - אפרוש. אנחנו עושים מה שהמועצת תגיד. יש כאלו שמנגחים את יו"ר ש"ס אריה דרעי מכל מיני סיבות, אני לא במשחק הזה".


להמשך המבזקים כנסו כאן:


 --------------------
גל"צ: בסוכנות הידיעות הצרפתית מדווחים כי הושג הסכם היסטורי בין איראן למעצמות. בסוכנויות אחרות, בהן רויטרס, מצויין רק כי חלה התקדמות משמעותית.
 --------------------
לקראת פסח: כעת הרמת כוסית בלשכת רה"ע ירושלים ניר ברקת לנציגי המינהלים הקהילתיים בעיר. מנחם אייזן חסיד קרלין, מונה ליו"ר מינהל 'בוכרים-גאולה'.
 --------------------
עידו בנבג'י בטוויטר: בין מורשי הכניסה לחדר המו"מ הקואליציוני - מיודעינו נתן אשל. קובי כחלון האח הגיע כעת לפגישת המו"מ של כולנו והליכוד.
 --------------------
ח"כ איתן כבל: "די לספקולציות - בואו ננסה לשים סוף לשמועות. המחנה הציוני הולך לאופוזיציה".
 --------------------
ח"כ מרב מיכאלי לגלסנר ב'קול ברמה' מכחישה את המגעים בין הליכוד למחנה הציוני: "אנחנו פנינו לאופוזיציה, אנחנו האלטרנטיבה לממשלה הזאת שתעשה נזק רב לאזרחי ואזרחיות ישראל".
 --------------------
אתר 2525: תאונה עם מעורבות שני כלי רכב אירעה בכביש 75 בסמוך לכפר החורש, מתנדבי איחוד הצלה מסניף 'מגדל העמק' העניקו טיפול רפואי ראשוני לפצוע קשה, שני נפגעים בינוני, ולשני נפגעים באורח קל.
 --------------------
דוברות איחוד הצלה: ילד כבן 6 טופל ע"י מתנדבי איחוד הצלה מסניף 'בני ברק' לאחר ששתה בטעות אקונומיקה שהועברה לבקבוק שתיה בביתו ברחוב בן זכאי בבני ברק, למרבה הנס לאחר טיפול ראשוני ולאחר ייעוץ עם 'מרכז הרעלים' מצבו הוגדר קל.
בארגון איחוד הצלה שבים וקוראים בפרט בימים אלו במהלך הנקיונות לקראת חג הפסח להקפיד ולמנוע מהישג ידם של ילדים חומרי ניקוי שעלולים לגרום לכוויות בדרכי נשימה, הרעלה, בכדי למנוע אסונות מיותרים, כמו כן מומלץ לא לאכסן חומרי ניקוי בבקבוקי שתיה מה שלמרבה הצער גורם לילדים ואף למבוגרים לשתות בטעות חומרים רעילים.
--------------------
: עמית סגל ב'ערוץ 2': ש"ס ויהדוה"ת מקוות לחתום על הסכם קואליציוני עוד השבוע.
--------------------
'ערוץ 10': מנהל לשכת רה"מ לשעבר אייל חיימובסקי מונה לתפקיד מנכ"ל הרשות לפיתוח ירושלים
--------------------
'ערוץ 2': הרה"ר לשעבר רבי יונה מצגר הגיש בקשה לצאת לאירופה לאירוע משפחתי. הפרקליטות מתנגדת בתוקף מחשש שיימלט. דיון בבקשתו בימים הקרובים.
--------------------
 ביהמ"ש המחוזי יכריע מחר בשנית את דינו של אהוד אולמרט בפרשת טלנסקי.
--------------------
נדב פרי בטוויטר: נראה לי שהסיכוי שאריה דרעי יסכים להעביר את מנהל התכנון ממשרד הפנים לכחלון קרוב לסיכוי שהוא ימנה את אלי ישי לחבר מועצת חכמי התורה. 
--------------------
עידו בנבג'י: כחלון סימן הערב את המוקשים הבאים במו"מ הקואליציוני - מנהל התכנון (שהובטח כבר לדרעי) ומנהל מקרקעי ישראל (שאף אחד לא ירצה את השיכון בלעדיו).
--------------------
 המונים השתתפו אחה"צ בתפילת רבים לרפואת מרן הגר"ש וואזנר, על קברו של הגה"צ הירושלמי רבי אריה לוין זצ"ל בבית החיים סנהדריה בירושלים (לרגל יום השנה המ"ה לפטירתו) ~~|~~ יהודה הלדסהיים חובש איחוד הצלה בראיון לסוכנות הידיעות "חדשות 24": "הענקנו טיפול ראשוני לילד כבן 6 לאחר ששתה בטעות אקונומיקה שהועברה לבקבוק שתיה בביתו ברחוב בן זכאי בבני ברק, אנו קוראים בפרט בימים אלו במהלך הנקיונות לקראת פסח למנוע מהישג ידם של ילדים חומרי ניקוי שעלולים לגרום לכוויות בדרכי נשימה, הרעלה, בכדי למנוע אסונות"
--------------------
: מהדורת 12 ב'קול החרדי': סערת ההטרדות של 'הפלס' - עו"ד משה אוסדיטשר בראיון: "העונש על ההטרדות המדוברות שלוש שנות מאסר. ביהמ"ש לא יוכל להתעלם ממאות ההטרדות, יוגשו כתבי אישום. מעולם לא נתקלתי בקהילה שלמה שמחליטה להטריד סוכן פרסום בודד".
עורך דינם ששי גז בראיון: "קיבלתי היום עשרות שיחות של הטרדות. אני עושה את מלאכתי ומייצג את מרשי, לא מצדד בשום צד. טריגר ממשיך לטעון שמה שעשה זה לא הטרדה".
שלומי אייכלר איש ׳דגל׳ שנחשף לקו ההטרדות בראיון: "ביומיים האחרונים הקו פועל במתכונת מצומצמת יותר בעקבות המעצרים. בהקלטות שבידי המשטרה, בעלי חברות הוטרדו דקה לפני כניסת שבת".
המו"מ הקואליציוני - ח"כ איציק שמולי בראיון: "אין שום מגעים, אין שליחים ואין מסרים. הכל ספינים של נתניהו כדי להוזיל את מחיר המו"מ עם שותפיו".
פרשן ׳המבשר׳ מאיר ברגר בראיון: ״כחלון מבין שהמפלגות החרדיות קרובות לסגירה, לכן חזר לשולחן המו״מ עם הליכוד״.
אסון השריפה בפלטבוש - העסקן אברהם לידר שמלווה את אב המשפחה בראיון: "מצב האם והבת משתפר, הורידו להם את ההנשמה אבל עדיין נמצאות בהרדמה. ינסו להעיר את שניהם עוד לפני ליל הסדר. הקהילה כולה תחת טראומה".
אוריאל בוסו מ"מ ראה"ע פ"ת בראיון: "ניהלנו מאבק קשה למניעת פתיחת חנות החזיר. איימנו להחרים את רשת מגה. התושבים החילונים הצטרפו למאבק שלנו. הערב הם נכנעו וביטלו את החוזה".
 --------------------
מהדורת חצות בסקופים: המו”מ הקואליציוני, בש”ס ויהדוה”ת מקוים לחתום לפני ליל הסדר, אך המשבר בין ש”ס לכחלון מקשה את ההתקדמות.
•• מועצת הפרשנים עם העיתונאים משה ויסברג, איתי גדסי וישי כהן, האם ישנם רמזים להליכה לממשלת אחדות תוך דילוג על הבית היהודי? ביחד מתלוננים על זיופים למרות שבחרו לא להגיש עדיין תלונה בועדת הבחירות? 
• סגר”ע פ”ת אוריאל בוסו בראיון: "לאחר מאבק של שבועיים רשת 'קשת טעמים' החליטה לבטל את סניף הטריפות בסגולה".
• ג׳אבר חוסיין הגוי שקונה את החמץ של המדינה כבר 16 שנה ממשרד האוצר בראיון: "השנה יגיע למכור לי ראש הממשלה המשמש כשר אוצר, בשנה שעברה לפיד לא הגיע ושלח רק את סגנו".
• הערכות בבתי חולים לחג. רב ביה”ח הדסה הרב משה קליין בראיון: "מיום רביעי בית החולים עובר למתכונת פסח, הכל כשר למהדרין".
• פרויקט מצה בכיכר, מחזיק תיק התרבות בעירית ירושלים דב קלמנוביץ על הפרויקט שאיפשר לתושבי העיר לאפות לעצמם מצות כשרות לפסח בכיכר ספרא.
--------------------
דיווח:הכוחות המצרים הודיעו היום (ראשון), על גילוי המנהרה הארוכה ביותר בצפון סיני בגבול עם רצועת עזה, אורך המנהרה היא כ2800 מטר.
דובר צבא מצרים מוחמד סמיר מוסר כי פיר המנהרה נמצא בתוך שלושה מתחמים של מאגרי מים באזור מיושב בצפון סיני, ומערבית לקו הגבול הבינלאומי מרחק של 2800 מטר
עוד מסר כי  אורכה של המנהרה היא כ 2,800 מטר, ובעומק של שלושה מטרים מתחת לפני הים.
הוסיף הדובר כי המנהרה משמשת גורמי טרור וגורמים פלילים שמבריחים נשק סחורות ונשים.ותחמושת.
מקור :קודס. (אבי איפרגן)

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.