רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 11 במרץ 2015

קריאה של יאיר גרבוז לאזרחי המדינה

מאת ציוני

אני קורא לכם להפסיק להיות ממשתטחי וממבקרי הקברים בהר הרצל בימי העצמאות והזיכרון הקרבים ובאים
אני קורא לכם להפסיק להיות מאותם פנאטים מיושנים הסוגדים ונעמדים לקול צלילו של הצופר ביום הזיכרון
אני קורא לכם להפסיק להיות מאותם פנאטים מיושנים הנוסעים לפולין כדי להתייחד ולעמוד כמו פנאט במחנות ההשמדה

ועכשיו זה לא לפירסום :
אני קורא לכם להיות נאורים ומתקדמים ולבוא למסגד ולהוריד נעליים
לקום בבוקר לקול צלילי המואזין

לא לא טעיתי
מה ששייך ליהדות זה פשוט עולם ישן עדי יסוד נחריבה, זה פנאטי ומיושן ולא מתאים
רק האמונות של המוסלמים והג'יאהד והשאהדה והמסתננים הסודנים הטהורים הם אלו שמייצגים את החדשנות והמודרניזציה שהשמאל כל כך נלחם בשבילו.
למה מה רע בחיים היפים המתקדמים והמודרנים והנאורים תחת שלטון דאעש במדינה האיסלאמית בעיראק ובסוריה.??????

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.