רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 23 במרץ 2015

השר כ"ץ לנשיא המדינה: "גנה את אמירותיו של פרופ' חצרוני כנגד מצביעי הליכוד ועצור את מסע ההסתה והדה-לגיטימציה"


השר ישראל כ"ץ הגיע הבוקר (א') עם נציגי הליכוד למשכן הנשיא ופנה לנשיא המדינה, ראובן רבלין, וביקש ממנו להגן על בוחרי הליכוד מפני מסע הדה-לגיטימציה אותו הם עוברים. "הגיע הזמן שבמדינה דמוקרטית, יכבדו את תוצאות הבחירות מבלי להכפיש את ציבור הבוחרים". 
השר כ"ץ התייחס בפני הנשיא רבלין לאמירתו של פרופ' אמיר חצרוני נגד מצביעי הימין "המזרחיים", לדבריו, ואמר "האמירות שלו הן המשך ישיר לאמירותיו של גרבוז במהלך מערכת הבחירות כחלק מההסתה נגד מצביעי הליכוד. אני מבקש ממך להגן על ציבורים שלמים ולהביע את עמדתך בנושא כנשיא המדינה שמייצג את כל אזרחי ישראל. לא ייתכן שמצביעי הליכוד יתוייגו על ידי מנהיגי מחנה השמאל כלא לגיטימיים בשל הצבעתם באמצעות התבטאויות קיצוניות כמו זו של פרופ' חצרוני".
בנוסף, אמר השר כ"ץ לנשיא כי "החלטת בג"צ בעניין חנין זועבי הייתה מוטעית וזאת עם כל הכבוד לשלטון החוק. אני תיקנתי את החוק בדיוק למטרה הזו וההחלטה שלא לכבד אותו ולאפשר לה להתמודד, הביאה להקצנה במערכת הבחירות ולהקצנה ביחס כלפי הרשימה הערבית. כאשר ישנם אנשים שמתנגדים לקיומה של מדינת ישראל ומתמודדים בבחירות, זה אך טבעי שיהיה מי שיתקומם כנגד רשימה כזו".
כזכור, פרופ׳ חצרוני כתב אמש: ״אילו הייתי צעיר ב-60 שנה והייתי בתפקיד ממלכתי הראוי לי, הייתי מתנגד חד משמעית להעלאתם ההמונית של יהודי המזרח, ללא סלקציה מתאימה שתבטיח כי כעבור 60 שנה לא יהיה רוב לימין, ולא יהיה קהל לעמיר בניון״.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.