רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 3 במרץ 2015

משדר חצות סוער ב'קו הנייעס': שבועיים לבחירות;


"ההקלטות נחשפות" דיונים של ישעיהו ווין ונתי גרוסמן נחשפים כעת וכבר המחלוקת בשיאה, מי יירש את הכסא של הרב שמואל אויערבך לאחר 120?
נתי גרוסמן: אני מעוניין שר' שמואל מרקוביץ יירש הבן אדם הוכיח עם קבלות מהשטח ואת זה אפשר לראות, חבלות על פנים של בחורים והרס בפנימיות של הישיבה.
ישעיהו ווין: אין לנו ברירה ר' שמואל הרמן הוא צריך להנהיג אותנו הבן אדם הוכיח את עצמו בקשריו עם גדולי שחקני הכדרוסל בעולם.

והקלטה נוספת ומסעירה מביתו של מנחם כרמל: אני בעל הממון ואני קובע; הרב דוד זיכרמן מבעלי צרכנית החסד הוא ינהיג אותו לאחר פטירתו של הרב אוירבך הוא כבר הקים כיתות מחבלים שמוכנים להתאבד והוא מוכן ומתאים למשימה.

בתגובה להקלטות יוסי פטרוב בראיון נטול כפפות רק אני קובע מי ינהיג אותנו אחרי מורינו ורבינו כמו שאני קבעתי מי ינהיג אותנו אחר מרן הרב אלישיב זצ"ל; הרב כרמל לאחרונה התחיל לסטות מהדרך של מורינו ורבינו ולכן אין לו זכות להחליט מי יהיה היורש,
ונתי גרוסמן מזמן עזב את מורינו ויותר מעניין אותו החית מחמד שלו עיתון הפלס.

ובעקבות הדיווחים על הזמנת איצטדיון ארנה ע"י תנועת 'בני תורה' לכינוס יומיים לפני הבחירות, מבהירים בחברת אריאל, כי הפנייה אליהם נעשתה באמצעות לשכתו של סגן ראש העיר חיים אפשטיין, שאף דאג לכיסוי חלק מההוצאות ע"י חסות מהעירייה על חשבון תיק השופכין של עיריית ירושלים שעליו מופקד אפשטיין. ובתוך כך מבדיקה שערכנו, למרות שבארנה מחללים שבת הוסבר לנו ע"י אנשי בני תורה כי חשיבות גרימת הנזק ליהדות התורה עולה על כל שיקול אחר אפילו במחיר של תמיכה במחללי שבת.

והמחלוקת בשס!
אנשי דרעי מהלכים אימים על רבנים שהחליטו לא להביע תמיכה באחד מהצדדים; אם לא תשתתפו בכנס עם התלמידים שלכם לא תתקוצבו יותר דרכינו.
הרב דוד יוסף: אלי ישי בור ועם הארץ אפילו לשחק כדורגל הוא לא יודע.
בכיר במטה 'יחד' בראיון מיוחד ל'קו הנייעס': כל יום שעובר עוד רבנים ועוד קהלים מצטרפים אלינו. כל הסקרים בשבוע האחרון חוץ מרפי סמית שהוא הסוקר של דרעי מציבים אותנו על 5 מנדטים. ומבטיח: עוד נפתיע ובגדול.

סקר של 'המכון הישראלי לסקרים וביוגרפיה' המתפרסם הערב:
הליכוד 27 המחנ"צ 23 הבית היהודי 14 ערבים 10 כחלון 10 לפיד 8 יהדות התורה 8 יחד 6 שס 5 ליברמן 5 מרצ 4

להאזנה חייגו: 02-5664515

פתוח גם מכשרים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.