רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 11 במרץ 2015

אם אלי ישי לא היה מקים את יחד היו צריכים להמציא אותה

מאת ספרדי גאה

חבל מאד שנגררים להשמצות המפלגות ולא מבינים שיחד הפעם היא גם קרש הצלה לש"ס. נפל דבר בישראל. פטירתו של מרן זצוק"ל הותירה חלל עצום. ציבור גדול שהיה מחוייב למרן נטש את המפלגות החרדיות. לא כולם אוהבים את דרעי בגלל האישיות שלו או בגלל הנטייה היותר שמאלה. אין כיום לש"ס גדולי תורה שמצליחים לדבר לחילוני או המסורתי המצוי. וזו הסיבה למפולת בסקרים.
במצב הזה דרעי וגם יהדות התורה היו צריכים לבנות מפלגה שלישית שתקלוט את כל מאוכזבי המפלגות החרדיות וכל מיני מן הגורן ומן היקב שמאבדים אותם תמיד פעם למפלגות שלא עוברות או למפלגות חילוניות כמו ליכוד וליברמן.
 
מפלגת אלי ישי הצילה  לא רק את ש"ס ויהדות התורה היא הצילה גם 2 וחצי מנדטים לבית היהודי, שבכל מקרה אותם חמישה מנדטים לא מצביעים למפלגות המסורתיות.  בבחירות הקודמות מה שקרה חלקם נשארו בבית וחלקם הגדול 130 אלף קול הצביעו לשלשה מפלגות שקלטו את מאוכזבי המפלגות הדתיות והחרדיות.
 
הפעם קרה לנו נס משמיים. יש רק מפלגה אחת שקולטת את כל המאוכזבים מהבית היהודי דרך ש"ס יהדות התורה וכל מיני קבוצות שלא מצאו מנוח לכף רגלם בשום מקום.
 
במקום לנשק לאלי ישי את הרגליים מנהיגי המפלגות החרדיות יורים עליו חיצים וכדורים. אם היה להם שכל הם היו צריכים להמציא אותו. תראו איך השמאל עובד כל פעם הוא מקים מפלגות לווין לשמר את שלטונו או לפחות מנסה.
 
ואני אומר למנהיגי ש"ס  ויהדות התורה  על אפכם וחמתכם אלי ישי מקבל את החמישה שלו ואתם בסוף יום הבחירות תגשו לביתו בהר נוף ותודו לו על כך שהציל אתכם מתבוסה והגיש לכם על מגש של כסף את השלטון.
 
אז במקום להלחם בו או כפי הביטוי החדש שלא יורים בתוך הנגמ"ש תנו לאנשים להצביע לפי צו מצפונם אולי תפסידו מנדט אבל תרוויחו את השלטון ובעיקר את האינטרסים שחשובים לכולנו.
 
יאללה ביי להתראות בקלפי

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.