רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 1 במרץ 2015

מבזקים - מפה ומשם


מרן ראש הישיבה הגראי"ל שטיינמן בכינוס חירום: "בשנתיים האחרונות נעשה חילול השם בעוצמה כזו, שנדרש - כתשובה לכך - קידוש ד' עצום".
----------------
גואל ועקנין בטוויטר: גפני כבר לא חושש מיעקב אשר כי הוא דאג שישאר בחוץ, עכשיו הוא מטפל בפחד הבא שלו וזה אריה דרעי. מנסה להחליש אותו כמה שיותר.
----------------
דרמה בישיבת 'פרי חיים' בירושלים!! במהלך השבת נשא ראש הישיבה הגר"מ אשכנזי שיחה לבחורי הישיבה ותושבי האזור המתאספים בכל ליל שבת ובה עסק בענייני השעה. - בין היתר התייחס לדברים שהטיח חבר מועצת החכמים של ש"ס הרב דוד יוסף נגד ח"כ אלי ישי ואמר: "אדם כזה תורתו מן השפה ולחוץ אסור לשמוע אותו וללמוד בספריו" ואף הורה להוציא את ספרי הרב דוד יוסף מהיכל הישיבה: "אדם שמדבר כשחקן כדורסל אסור שספריו יהיו בשטח הישיבה" אמר הגר"מ אשכנזי.
----------------
מנחם כרמל, נציג של הרב אוירבך (רשת "בר כל") חושף שקיבל הצעה "ממפלגה חברתית שמקבלת בסקרים 8 מנדטים", אך סירב בעצת רבו כי "הרשימה חילונית".
----------------
ש"ס פותחת מלחמה נגד יהדות התורה - אבי שיף בטוויטר: גורם בש"ס: גפני נלחם מלחמת כל בכל. בכך שהוא מזנב בש"ס הוא סולל להם את הדרך לעשות בלוק טכני עם אחד הפלגים ביהדות התורה או עם חלק מהחסידויות
----------------
חשיפה ראשונית :דרעי איים על חבר מועצת העיר ירושלים אשר מישאלי שאם לא יפתח מטות בירושלים ולא יעבוד למען שס הוא לא יקבל שום תיק, ובינתיים דרעי נתן לבת שלו לנהל את כל הוועדות שמישאלי אמור לנהל,,,
----------------
ציטוט מדברי הגר"א פילץ שליט"א הערב באופקים. 'למרות שאנחנו מחוייבים ביהרג ואל יעבור אפילו בנסיעה באוטובוס מעורב, אבל היום הם לא הורגים אלא שמים בכלא ושעה אחת בכלא זה יותר גרוע מאוטובוס מעורב..."
----------------
הרשל"צ הרב יצחק יוסף ביזדים מסכם את שהותו בצפת ואומר "אנשים חושבים שההנהגה של מרן נגמרה ועברה לבני ברק, עד כדי כך שאחד הרבנים אמר שמרן היה יודע ללמוד אפילו שלא למד בכסא רחמים" עפ"ל
----------------
לפני צאת השבת עובדי הכותל המערבי נעלו את שערי הכניסה לתוך קשת וילסון , בשעה 17:51 כל השערים נסגרו למתפללים בגלל ביקור נתניהו בכותל בעוד כמה דקות, לאחר 15 דקות שמאות מתפללים נשארו בחוץ בקור הירושלמי , הגיע מפקד משטרת הכותל, ירון,  והורה לעובדי הכותל לפתוח את שערי הכניסה, ההרגשה היתה ממש לא נעימה כשרואים שההכנות נעשות בשבת קודש, חדשות הכותל המערבי
----------------
הבוקר ב'המבשר': פרסום קריאות קודש השבת אצל האדמו"רים מגור, בעלזא, ויזניץ, סלונים, באיאן והרה"צ רבי אלעזר מרדכי קעניג מנהיג ברסלב בצפת
----------------
'ישראל היום' בעמוד שער: צודק העיתונאי יואב יצחק שפרסם אתמול: "הבחירות הם - ביבי נתניהו או נוני מוזס". 
----------------
נתניהו ב'קול חי' על הברית בין הליכוד לחרדים: "הברית מעולם לא נפרמה. המפלגות החרדיות נותרו תמיד השותפות הטבעיות. הייתה תקלה זמנית שנכפתה עלינו. נתקן זאת".
 ----------------
הערב בשעה 19:30 בגן הקונגרסים בחיפה יגיב יו"ר ש"ס אריה דרעי לאמירת יאיר לפיד "אני אשקם אותך".
----------------
הגאון רבי יהודה סילמן אב"ד בבית דינו של הגר"נ קרליץ תקף בחריפות את 'הפלג הירושלמי' אותם הוא מכנה "מושכי זנבות", לדבריו במהלך כינוס הבחירות במודיעין עילית: "הרעיון המטומטם הזה 'לא להתייצב' לא נולד היום, מי שחושב שהדרך להילחם בחילוניות היא במשיכת זנבות שימשיך למשוך לכל סוס שהוא רואה"
 ----------------
ברוך דיין האמת: מרת רחל בנט ע"ה אמו של המלחין בחצר סערט ויז'ניץ הרב חיים בנט.

להמשך המבזקים כנסו כאן:


----------------
'בחדרי': עשרות כרטיסים מזויפים למעמד ש"ס ביד אליהו התגלו הבוקר.
----------------
הרב יהודה עטייה בראיון לסוכנות הידיעות "חדשות 24": "אירוע מיוחד ייערך הערב במלאות 120 שנה להקמת בית הכנסת מוסיוף בירושלים, באולם "לא-בל" רחוב האומן תלפיות, צפויים להשתתף מרנן ורבנן גדולי התורה, יו"ר ש"ס אריה דרעי, ותזמורתו של משה חבושה, הכניסה חופשית - סעודה כיד המלך"
----------------
מני גירא בטוויטר: הערב בשעה 6 בערוץ הראשון, נתונים מפתיעים בסקר שמפלח את קולות החרדים.
----------------
'וואלה': רות קוליאן יו"ר מפלגת הנשים החרדיות, הגישה תביעה היום לביהמ"ש השלום בפ"ת נגד "יתד נאמן" ו"יום ליום", בטענה שמדירים אותם מפרסום.
----------------
ממשיך להתנצל. ח"כ גפני בפתיחת המטה בירושלים: "אנחנו לא תוקפים את ש"ס, לא צריך לחפש הקלטות, יש לנו מספיק אויבים בחוץ. אין זמן לסכסוך בתוך הבית". השתתפו: ליצמן, פרוש, מקלב, מוזס, אייכלר ואשר.
----------------
ביבי נתניהו ב'קול ברמה': "הממשלה הקודמת נכפתה עלי, אני נגד החרמה, הסנקציות הפליליות נכפו עלינו, הסנקציות הפליליות יוסרו. יהודי לא צריך ללכת לבית סוהר כי הוא רוצה ללמוד תורה"
----------------
סקר רשת ב': המחנה הציוני 23. הליכוד 22. הבית היהודי 12. יש עתיד 12. כולנו 9. ש"ס 8. יהדוה"ת 6. ישראל ביתנו 6. מרצ 5. יחד 4. ערבים 13
----------------
כותרות מהראיון של נתניהו ב'קול ברמה' - ב'ווינט', 'ערוץ 2' ו'בחדרי'. ההקלטה המלאה משודרת באתר 'קוקר'.
----------------
ראש הממשלה בנימין נתניהו בראיון לאליטוב וגשייד ב'קול ברמה': "אם אני ירכיב את הממשלה, את הטלפון הראשון אני יעשה לשותפים הטבעיים שלי. כולם יודעים מי אלה: הבית היהודי, החרדים, משה כחלון ואביגדור ליברמן".
----------------
הסקופים: אסון בשבת השבע ברכות; הבוקר בשעה 8:00 התמוטט החתן בן הרב אברהם יצחק שפירא שנישא השבוע לנכדת ח”כ ליצמן סמוך לביתו ברובע ז' באשדוד. לאחר החייאה פונה החתן לבית החולים ועבר ניתוח
----------------
'הקול החרדי': נכדו של ח"כ יעקב ליצמן שהתחתן בשבוע שעבר התמוטט בשבת בבוקר שבת שבע ברכות ופונה לביה"ח במצב קשה. ליצמן הצטרף לאמבולנס. שמו: רפאל יעקב בן חדוה פראדיל.
----------------
ראש הממשלה נתניהו הגיע לתפילה בכותל המערבי לקראת יציאתו מחר לנאום בארה"ב.
----------------
ח"כ מיקי רוזנטל מ'המחנה הציוני' מתנגד לממשלת אחדות: "לא אשב בממשלה בראשות בנימין נתניהו שהושיט ידו לקופה הציבורית".
----------------
יוסי אליטוב בגל"צ: "נתניהו בחר סופית את אופציית ממשלת ימין חרדים". עידן קוולר לאליטוב: "יישר כוח לחשבון הטויטר שלך, המונים נהנים ממנו, גם חילונים מושבעים".
----------------
מני גירא בטוויטר: מישהו צריך להסביר לנתניהו כשמבקשים את ברכת הק-ל, יש לכבדו. מאות חיללו שבת בהתארגנות להגעתו לכותל הערב.
----------------
'ערוץ 1': עימות בין המועמדים ייערך שבוע לפני הבחירות.
----------------
אתר 2525: תאונת דרכים אירעה בכביש 38 ביציאה מרמת בית שמש. טופלו מספר נפגעים, מדובר במשפחה חרדית מצפת ששהו השבת בביתר עילית.
----------------
בכל כינוסי הבחירות הערב של יהדות התורה נאמרו תהילים לרפואת החתן נכדו של ח"כ יעקב ליצמן.
----------------
סקר מינה צמח ב'ערוץ 2': המנצח הגדול של העימות: נפתלי בנט עם 25%. המפסידה זהבה גלאון עם 15%.
----------------
'חב"ד-שטורעם': צעירי חב"ד יוצאים בקמפיין ענק: "חב"ד הולכת לקלפי", שמטרתו להניע את חסידי חב"ד להגיע לדוכני הנחת תפילין ולזכות יהודים בכל רחבי הארץ ביום הבחירות.
----------------
 אדמקר בטוויטר: מנחם כרמל נציג של מרן הרב אויערבך (רשת בר כל) חושף שקיבל הצעה 'ממפלגה חברתית' שמקבלת בסקרים 8 מנדטים, אך סירב בעצת רבו כי 'הרשימה חילונית'.
----------------
שלהבת חסדיאל בטוויטר: כנראה שג' וש"ס סובלים מעודף קולות. אחרת קשה להבין את החזית הפנימית שפתחו ביניהם.
----------------
ח"כ יעקב אשר ב'בליץ' כנסי בחירות אמש: 2 בב"ב, בפ"ת ובאלעד. בחוג בית לחרדים עובדים באלעד עם רה"ע ישראל פרוש ועיתונאים: "אם נהיה בקואליציה, מתחייב שנעביר את חוק אפלייה מתקנת לחרדים במגזר הציבורי".

הבוקר בשעה 8: רה"מ בנימין נתניהו בראיון לתוכנית 'מדברים בחירות' בהגשתם של בצלאל קאהן ודוד חכם ב'קול חי'.
 ----------------
מהדורת חצות בסקופים: 17 ימים לבחירות!
• יקי אדמקר בראיון: על רקע העימות בין 'דגל התורה' לש”ס, יו”ר ש"ס בראיון ליום ליום חושף על קשריו עם הגר”ש אוירבעך והביקור בשערי חסד בשנות התשעים".
•• מועצת הפרשנים של חדשות הסקופים עם העיתונאים משה ויסברג, ישי כהן, ואיתי גדסי, האם כל ראשי הישיבות של 'מרביצי' יורו להצביע ג'? את איזה עסקן תקף הגר״א סלים?
• סגר”ע צפת נהורי לחיאני בראיון: עקב השעה המאוחרת לא רצינו להטריח את ראש הישיבה חכם שלום, יו”ר ש”ס נשא דברים והמונים השתתפו.
• מיכאל עייש בראיון: המונים השתתפו בשיעוריו של הראשל”צ בשבת בצפת. ביקור מרשים לכבוד התורה.
• תוכנית 'המקור' בשידור חוזר - פרופיל מרתק על מרן הגר”ש אוירבעך.
----------------
 מהדורת ׳12 בקול החרדי׳: מני גירא עם הסיפורים מאחורי ה'קול-קורא'; לראשונה ׳המבשר׳ ו׳המודיע׳ בסדר החתימות בלי א' ב'. בנוסף, בעלזא לפני הגרנ״ק. תעלומת העלמות חתימת הגרב"ד פוברסקי: ביתד הספיקו לעצור לפני הדפוס ולהכניס, האחרים לא. מזכיר מועצת ׳דגל׳ לקח אחריות וטען לטעות אנושית.
משיק הקמפיין ״יבוא ג' ויכריע בינהם" כשתמונות ש״ס ו׳יחד׳ ברקע - יוסף זאב מסביר: ״יש בלבול גדול בצפון למי להצביע ובכדי שהקולות לא יברחו מהגוש החרדי, החלטנו לגייס את הקולות לטובת ג׳.
הסוקר רפי סמית בראיון: ש״ס הצליחה להגיע ל8 מנדטים ברמה הארגונית אם יצליחו להוציא את כל המצביעים יקבלו יותר מהסקרים, בימים הקרובים נראה כמה השפיע העימות בערוץ 2.
אבי שיף ׳בחדרי׳ בראיון על התחקירים נגד הרצוג: בוז'י הרצוג מגיע מצד אחד לבתי האדמו״רים ומצד שני גילינו שהוא הבטיח לקהילה הרפורמית לערוך נישואין וגירושין. 
האסטרטג חיים קליגר מנכ״ל מגזין ׳זמן׳
על ראיונות נתניהו לתקשורת החרדית: ״ההישג הוא רק של נתניהו. הצליח לו התרגיל. שנתיים הוא לא טרח לעשות כלום, והנה עכשיו שומעים אותו לראשונה, הוא בטוח שקנה אותנו״.
רונן גנון יור ש״ס בצפת על הכנס הענק הערב: הופתעתי, היוזמה על הכינוס התבשלה דקות לכניסת השבת, למעלה מ-700 איש הגיעו.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.