רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 23 במרץ 2015

תגובות


הפושע אריה דרעי רוצה להמליך את הרצוג מסיבה פשוטה, השמאל סימן כבר לפני שנים את חיסולו כי הם חששו מזה שהוא יצבור כח, ולכן הוא ניסה לרצות אותם באוסלו, ואל תחשבו שזה לא עזר לו, הוא היה יכול לקבל עשר שנים ויצא בזול, אחרי זה שמרו עליו כמו אתרוג, אתם תראו בקרוב שאם נתניהו ינצח ודרעי לא יספק את הסחורה דהיינו ממשלת שמאל, אז יפתחו לו תיקים חדשים יש עליו הרבה חומר ואז הוא יזדקן בכלא, דרעי הוא בן ערובה של השמאל והפך את ש"ס ושקופיה לבני ערובה שלו.
=================
שלא יהיה לכם טעות אני חסיד ואין לי שום אינטרס לא למען ישי ולא למען דרעי יש לי אינטרס לציבור החרדי ולציבור הימין בישראל ובגלל כבוד אישי של דרעי הרסו לציבור החרדי והימין 4 מנדטים ואל תגידו לי שישי בוגד כי אריה דרעי אם לא היו מחזירים אותו לראשות ש"ס הוא גם היה מקים מפלגה הוא אמר את זה בראיון שהתפרסם במהלך הבחירות
=================
אני לא נכנס בכלל לפרטים אבל מהסיפור הזה של ברקת מול פרוש שחלק מהציבור שלנו הורס בשביל אינטרס לכולם הדרדר המצב וכל פעם יש מישהו תורן שאומר תמות נפשי עם פלישתים ונחתוך את הילד לשנים והעיקר לשני לא יהיה ובמקום להתעסק בהגדלת כוח עובדים שלשני לא יהיה כלום וזהו ניצחון חרדי של 2015 אוי לנו שלדור כזה הגענו
 =================
ר' חיים היקר
המשך בקו הקדוש של האתר אשר מזהיר מפני הרשעים מרושעים חש"ך תלמידיו הראב"ד שמעון מלכה.
עוד יבוא יומם של מחריבי התורה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.