רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 13 במרץ 2015

בעצרת בבני ברק שכחו לבקש את ביאת המשיח

לכבוד
הרב חיים שאולזון
שלום רב.
גם אני השתתפתי בעצרת הבחירות שהתקיימה בבני ברק בראשות רבני וזקני הדור.
האוריה הייתה מרגשת ובעיקר בעת נאומו של הרב שטיינמן.
אבל, בכל זאת ציערה אותי העובדה שהעצרת הסתיימה בלי תפילה ובקשה לביאת משיח צדקנו.
אם לפני שנה בעת העצרת בירושלים הסתיימה העצרת בניגון 'אני מאמין בביאת המשיח' (אפילו שלא במנגינה העתיקה, הידועה, והמרגשת) כעת בעצרת הבחירות בבני ברק שהתכנסו כמאה אלף בני תורה שאמרו פרק תהילים לרפואת הרב וואזנר, והתרגשו לשמוע את הרב שטיינמן,  כעין עצרת התעוררות,
חבל מאד שאת המשיח לא חשבו לבקש ולהזכיר ולסיים בניגון אני מאמין.

אבל דבר אחד כן הזכירו שם שוב ושוב, את הרב שך!  שהקים את דגל התורה (רגל לתורה) וברוב חוצפתו של הרב אזרחי שהצביע  על הרב שטיינמן ואמר שהוא יודע לכוון לדעתו של הרב שך. אתה מבין? הגדולה של הרב שטיינמן רודף השלום שהוא הפך לדוברו ועושה דברו של הרב שך, רודף המלחמות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.