רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 15 במרץ 2015

מוצץ במקום הנקה

מאת חב"דניק

גם אני עמדתי נפעם מכללות הציבור דמיתקרי חרדי, פתאום כל המפלגות עושות "כנסי חירום" ו"כנסי קידוש שם שמים" וכו'. משהו אמר בהלצה שכבר אין מקום בשמים מרוב שכל דבר אומרים שזה לשם שמים.... ובסך הכל על מה הרעש הגדול הזה?! על 'בית הכסא'! למי יהיה כסא יותר גדול ואם בכלל..
יש לנו שכן ליטאי שתלה בערב שבת לאורך כל הגדר של ביתו שלטים "גם אני מקדש שם שמים", ואני שואל מנין חצוף זה מגחך בגרונו קבל עם ועדה?! וכדברי הפתגם בהיום יום: עליו צועקת האבן במה אתה יותר ממני?! במה אתה מקדש שם שמים ? וכי בזה שתולים שלט נהפכים למקדשי שם שמים?!!! 
וכעת לבומבה: אני מסתובב בשכונות החרדיות ותחת ומעל כל רענן ומרפסת נתלים להם בגאון ובעיצוב רב שלטים להצביע לרשימה כזו או אחרת, זה בסדר... אבל כשחב"ד באים ותולים שלט מאד נכון ואמיתי ולא פולשני באימרה תמימה ומחייבת "הכונו לביאת המשיח" זה אסור חלילה... זה חדש אסור מן התורה... עפ"ל.
למה הדבר דומה לתינוק שרעב נורא ובמקום לבקש שאמו תניקהו מבקש מוצץ... הרגעה זמנית ולא שורשית הא לך תמצית הציבור דמתקרי חרדי.

ומיהו החרדי ביותר כדברי האדמו"ר מלובביץ? מי שחי נכון ואמיתי ע"פ התורה ובאמת חרד לדבר השם ולא חי כאן וכל מחשבותיו האיך לקמבן את הרשויות והעיקר להחשב כבן תורא, וחרדי כלפי הבורא בודאי לא נתפס אם לובש בורסלינו או כיפת צמר תכולה...

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.