רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 1 במרץ 2015

תגובות @ תגובות @ תגובות


למי שטען שדרעי לא שומע לרבנים, קיבל היום הוכחה חותכת לכך שכנראה הבעיה היא שהבנאדם לא מסוגל להקשיב לשני. גם אם הוא יודע שמליונים צופים בו.
לאחר שבעימות בערוץ 2 למרות שישי לא נכנס לו בדברים ונתן לו לסיים, דרעי בתגובה נכנס בכל משפט שישי התחיל עוד ליפני שישי אמר את דברו.
ישי בתגובה חייך כאומר לצופים: צפו איזה פרא אדם הוא אריה דרעי שיעענו דואג לשקופים.
===================
אני חושב שהרב משה יוסף הוא נכס ומכה רצינית לדרעי. צריכים להבין שאלי ישי לא בא יש מאין הוא בא מתוך בית מרן ובית מרן זה הרב משה! עם כל הכבוד לרב אמנון יצחק, הוא לא פונקציה בשום החלטה שהיא. יש לו חשבון אישי עם הרב משה ויהודית זו בעיה שלו שיפתור אותה איתו!
===================
לכל מאן דבעי:
אני צריך רבנים שיצטרפו למועצת חכמי התורה.
קרטריונים:
א. 'יסמנים'
ב. הולכים 'בתלם' שלי
ג. שרים כל יום 'אין כמו אריה'
ד. מקילים בלא תגנוב
לפרטים והרשמה:
אריה מכלוף דרעי בן אסתר
===================
דרעי בעימות: מרן מרן מרן מרן מרן מרן מרן מרן מרן מרן מרן מרן מרן מרן מרן מרן מרן מרן מרן מרן מרן מרן מרן מרן מרן מרן מרן מרן מרן  מרן מרן מרן מרן מרן מרןמרן מרן מרן מרן מרן מרן מרן מרן מרן מרן  מרן מרן מרן מרן מרן מרןמרן מרן מרן מרן מרן מרן מרן מרן מרן מרן  מרן מרן מרן מרן מרן מרן מרן מרן מרן מרן מרן מרן מרן מרן מרן מרן מרן מרן
===================
בא נגיד שישי לא יודע קרוא וכתוב ואין לו רקע תורני מה שזה לא נכון אבל בא נגיד זה מתיר לך הרב דוד יוסף לשפוך את דמו בגלל שהרבה שבעבר הצביעו לך היום הם יצביעו לו ולרבנים שתומכים בו? ככה מתנהג רב בישראל שאמור לתת דוגמה לציבור ולכבד את מרן אבא שלו? מה זה הרקע התורני קרדום לחפור בה ולעבוד על כולם בשם התורה? אתה אומר אנחנו נגד אלימות אבל בפועל מסית נגד בן אדם אחר שהולך בדרך אחרת? האם מותר לזלזל ברב אמנון יצחק ולקרוא לו היהודי הזה ולהמציא שגירשו אותו מיביע אומר כשהאמת היא שהרב אמנון בעצמו הפסיק ללכת בשביל לא לסבך את הרב יגאל בעניין ש"ס?איך אתה משנה כל כך מהר בין נאמן למקליט כשיהודית היא זאת שהקליטה, מה בגלל שזה משרת את האינטרס של ישי אז מסיטים את הציבור נגדו? האם כבודו אם נשאר לו מינימום של כבוד עצמי שיתף פעולה עם מסע ההפחדות והאיומים והלחץ שנפעלו על אביך מרן להחזיר את העצמאי הרשע שציער את אמא שלך? האם חשיבות המפלגה אם בכלל אפשר להחשיב אותה עדיין דוחה חילול השם דאורייתא? איך אתה מזלזל במרן אבא שלך שהחזיק את אלי ישי 13 שנה וקרא לו נאמן ולא רצה לבגוד בו מה הוא לא בדק אם ישי יודע קרוא וכתוב? האם מי שעלה לגדולה וקוראים לו רב וכותב ספרים לא כפוף לשולחן ערוך או שהוא צריך אפילו להיזהר יותר מכל אחד אחר?

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.