רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 8 במרץ 2015

אמש ב'מרכז החדשות'

לקיים בנו חכמי ישראל!
לאחר שבשבת חל שיפור קל במצבו של בעל 'שבט הלוי' הגר"ש וואזנר, הערב אירעה החמרה והוא מורדם ומונשם בקומה השישית של המחלקה הפנימית ב'מעיני הישועה' • תפילות בכל רחבי העולם היהודי לרפואתו.

'יהדות התורה' נכנסת לישורת האחרונה!
אלפים בכינוסי בחירות הערב מטעם 'דגל התורה' ובפתיחת מטות המפלגה - נאומיהם המלאים של הח"כים. אשר: "מי שמנתח את הסקרים יכול לראות שכל התסריטים פתוחים. אנחנו חייבים להיות גדולים בשביל שיצטרכו אותנו. אם נתעורר עכשיו לא נצטרך לצאת לעצרות מחאה כשכבר יהיה מאוחר".

קידוש ה'!  יעקב שלום אשכנזי מסאטמר הציע לפעיל המערכה יעקב מורגנבסר 80 אלף שקל כדי שיימנע מפעילות בבחירות. ת.
בשל המניע הכספי, התייעץ עוזרו של מקלב עם מרן רה"י הגראי"ל שטיינמן באמצעות בני משפחתו, אך קיבל תשובה שלילית: יש להימנע מלקחת את הכסף ו"לקדש שם שמיים", נאמר לו. וכך עשה.

יו"ר ש"ס דרעי בראיון: "המעשה הזה שבן אדם מסוגל להקליט גדול בישראל, את הרב שלו, בבית חולים כשהוא נאבק על חיו גוסס, תחת משככי כאבים, תחת דיאליזה. זה מזכיר לי את המקרה של 'מתי יקרבו ימי אבי למות כדי שאני אוכל לרשת אותו'? מה זה צריך להיות?" זעם דרעי.
עוד אמר  כי הצבעה עבור סיעת יחד עלולה להביא לבזבוז של קולות מהמגזר ולחזק את יריביו:  "כל אלה שחושבים להצביע לפני שנתיים חמישה מנדטים הלכו לאיבוד, שניים של מרזל ושל אמנון יצחק הלכו לאיבוד, אותו דבר יכול לקרות עכשיו".

ברוך מרזל בראיון סוער: "יש לנו חומרים רבים שמטה ההסברה שלנו אסף שיכולים לפגוע קשות מאוד במפלגות המתחרות בנו על קולות הימין, אך ישי מתנגד להוציא את החומרים ואינו מוכן לפעול בניגוד לדעת רבותיו ולתקוף את אותן מפלגות, מתחרות, פעם אחר פעם אנשי הקמפיין דורשים ממנו אלי, בא נגיב, אסור לשתוק, אך ישי אומר - יש לנו אחריות לכל מחנה הימין, ירי בתוך הנגמ"ש יעלה את שלטון הרצוג
מכשרים: 055-9996204

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.