רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 23 במרץ 2015

הניו יורק פוסט בהתקפה חריפה על אובמה ומכריז בכותרת ראשית: 'ישראל היזהרי מאובמה'

הנשיא אובמה משקר לציבור, מתעלם מהחוקה, מנסה לרסן את חופש דת, שולח לרגל אחר עיתונאים, מלבה יחסי גזע ,וקורא להעניש את 'האויבים הרפובליקנים"

"הוא נוטש את בעלי הברית שלנו, מפנק עריצים יריבים, ומשתמש במסעי הצלב כתירוץ לחוסר מעש נגד טרוריסטים אסלאמיים השוחטים חפים מפשע ברחבי מזרח התיכון. עכשיו הוא מגיע לישראל.

"הבטחתו של ברק אובמה להפוך את אמריקה למקום טוב לחיות בו היא צנועה מדי. כי הוא משנה את העולם כולו לנגד עינינו. עם 'צונאמי' של צרות שהוא שחרר עלינו, כדוגמת התחייבותו ל'העריך מחדש את מערכת היחסים של אמריקה עם ישראל' לא נוכל לזלזל בהתחייבות זו. כי היא סוללת את הדרך לגרעין האיראני"

"הוא גם נותן לאנטישמים במזרח התיכון לעצב את דרכם מחדש. אם זה ברמז באי תמיכה אמריקנית בהחלטות ענישה במועצת ביטחון נגד ישראל, או ליוזמת הקמת המדינה פלסטיניות. זה יכול להיות גם שניהם, או משהו גרוע יותר"

"לא משנה מהי צורת הענישה, העיקר שזה ילמד את ביבי נתניהו שלעולם לא כדי להאפיל עליו.וללמד את הבוחר ישראלי שלעולם לא לבחור במישהו שאובמה לא אוהב. סנגורים והוגי משאלות לב, כולל כמה יהודים, מתעקשים שאובמה מבין שהיחסים המיוחדים בין ישראל וארצות הברית חייבים לגבור על הקרע בין שני המנהיגים. אנשים אלו לומדים את המפה באיטיות נוראה, או יותר נכון הם מסוכנים"

"הסלידה שלו לנתניהו היא אמיתית, היא גם משמשת כעלה תאנה נוח לסלידתו במדינת ישראל. העובדה שזה אישי עם נתניהו אינה מסבירה שש שנים של ניסיון להפחיד את ישראלים לחתימת הסכם התאבדות עם מוסלמים הנחושים להרוס אותם. החטא היחיד של נתניהו הוא, שהוא מעמיד את ביטחון מדינתו בראש, ומסרב להיכנע לדרישות האין סופיות של אובמה לויתורים חד-צדדיים"

"המדאיג עוד יותר הוא, שאובמה נוטש את כבודו ויורד על ברכו בכבוד שנותן למנהיג העליון של איראן, אשר בהפגנות בטהרן לא נפרע מהסיסמאות כמו, 'מוות לאמריקה', 'מוות לישראל'. עם זאת, הוא בחר לצאת נגד נתניהו, המנהיג היחיד האמין שלנו באזור, הוא בחר להתעלל בו שוב ושוב. בניסיון מתוזמן להביס את נתניהו בקלפי ולבחור ביריב שלו, בעזרת פעילים פוליטיים של אובמה שמומנו בחלקם על ידי משלם המסים האמריקאי"

"אך הם נכשלו ונתניהו שרד, כי הישראלים רואים בו את הפתרון הטוב ביותר שלהם להגנה עליהם. הבחירה שלהם הייתה חכמה, אך הם זקוקים לכוחות כבירים כדי להתמודד עם זעמו של אובמה הנוקם

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.