רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 10 במרץ 2015

למה אני מצביע יחד?

מכתב מהרב שמואל אליהו שליט"א!

אני מאוד אוהב את נפתלי בנט. בבחירות הקודמות הצבעתי לו ופעלתי בשבילו. חשוב מאוד שהוא יצליח בבחירות הבאות למען עם ישראל ולמען ארץ ישראל. חשוב מאוד גם שבנימין נתניהו יהיה ראש הממשלה. למרות שיש לי כמה ויכוחים איתם הם מייצגים אותי בכבוד. למענם אני מצביע 'יחד' וגם לכם אני קורא להצביע 'יחד'. מכמה סיבות.
         א.         מה נעשה אם יחסרו ל'יחד' חמישים קולות בספירה הסופית? בכל הסקרים של החודש האחרון יש ל'יחד' בין 4 ל-5 מנדטים בסקרים. כולנו יודעים שבימים האחרונים יש נדידת קולות, עלול להיווצר מצב שבגלל 50 קולות ילכו למעלה מ-120,000 קולות לטמיון. אם זה יקרה – נתניהו לא יהיה ראש ממשלה ונפתלי בנט לא יהיה שר. למען נתניהו ולמען בנט - אני מצביע 'יחד'.
         ב.         יחד שוברת מחיצות בין הציבור הציוני לציבור החרדי. הציבור החרדי קורא כמותנו בכל שבת בבית כנסת על ערכה של ארץ ישראל וההתיישבות. הוא קורא בפרקי אבות על ערך הנהנה מיגיע כפיו. הוא לומד בספרי נביאים על חשיבות המלחמה. הוא קורא במסילת ישרים על מידות טובות ודרך ארץ. החיבור שיחד עושה מחזקת את הכוחות הבריאים בציבור החרדי. ויכולה להתפתח לכיוונים חיוביים ואמיתיים.
          ג.          צריך להוציא את הספרדים משבי דרעי וש"ס. כל הרבנים הספרדים היו ציונים בעניני ארץ ישראל וחרדים בעניני מצוות. אוהבי ארץ ישראל והתיישבות. אוהבים את חיילי צהל. אוהבים כל יהודי וגם מדקדקים במצוות. הנהירה של הציבור הספרדי לש"ס באה על רקע הפשרנות שהייתה במפד"ל של פעם. דרעי ניצל אותה למשוך את הצבור הספרדי לכיוון אוסלו. צריך לעזור ל'יחד' לנצח את דרעי וש"ס.
         ד.         צריך לעצור את מגמת הפשרנות בבית היהודי. כולנו נדהמנו כשראינו את הבית היהודי מביא זמרות שישירו את המנון הבית היהודי. לטובתם, אנחנו צריך לאותת להם שזה לא הכיוון הנכון. אנחנו אוהבים את הבית היהודי. אבל הוא חייב להבין שצריך לעצור את הכיון הזה. אם אנחנו רוצים בית יהודי חזק לאורך ימים, צריכים לחזק היום את הצד התורני של 'יחד'. אולי זה יאפס את מקבלי ההחלטות בבית היהודי.
מתחת לפני השטח פועלים גופי שמאל בעידוד מדינות חו"ל שמעודדים את הערבים לצאת להצביע בהמוניהם. מי שמכיר את הקלפיות של הערבים, יודע שהם מזייפים בכמויות בלי שום נקיפות מצפון. לא נתפלא אם נראה קלפיות עם 100% הצבעה. זה לא משנה אם אנחנו מציעים ליכוד או בית יהודי או ליכוד. חייבים לצאת להצביע בהמונינו. חייבים לעשות כל מה שביכולתנו לעורר את השטח – להצביע להביא אחרים. לתלות שלטים. לפעול בכל הכח למען ה'. למען מדינת ישראל, למען ההתישבות. למען המדינה היהודית.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.