רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 26 במרץ 2015

מכתבים קצרצרים


אתם השתקתם את כל מי שיכולתם אתם האחרונים לבא בטענות
כותב שורות אלו חי את העיתונות הכתובה ביהדות החרדית 45 שנה מתוכם 38 שנים בעל עיתון פרטי, הוצאתי בחיי 1800 גליונות, לבד, תוך כדי מלחמה עקובה מדם, מן היום הראשון לחמו בי בכל הכח, ומדוע? מפני שביקשו להשתיק אותי לא רצו שאדם פרטי יהיה לו עיתון משלו. ההנהגה של אז ובראשם הליטאים השכיסטים שהמחבלים טוענים כי הם ממשיכיהם, עשו את כל מה שרק יכלו לרדוף אותי רדיפות שאי אפשר לתאר, לא רק הטרדות, איומים על החיים ניסו להכות אותי להרוס את חיי, עשו הכל להכשיל ולהפיל אותי, ורק שהעיתון יפסיק להופיע, לכן המחבלים הם האחרונים לבא בטענות על שמבקשים להשתיקם, הם אין להם את הזכות לבא בטענה הזו, ובמיוחד כשאף אחד לא מבקש להשתיקם, שיוציאו עיתון משלהם, עושים להם את מה שהם עשו לאחרים, כשאני הוצאתי עיתון הייתם אתם הראשונים לפרסם איסור לקרא בעיתון שלי, אז התקיים בכם על דאטפך אטפוך

הסאטמארים שירתו את המחבלים ושניהם אכלו אותה בגדול
עד להיכן מגעת הצביעות המחבלית אספר לכם מה קרה לאחר שהם רדפו אותי רדיפות אחר רדיפות, ועברתי לגור באמריקה, פתחתי כאן עיתון בשם 'פנים חדשות' כקונטרה ליתד נאמן, כאשר אלו תקפו את גדולי ישראל מאגודת ישראל וחב"ד הייתי אני זה שקמתי להגן עליהם, לליטאים באמריקה אין את הכח שיש להם בארץ אז הם פנו לסאטמאר וביקשו מהם שיסייעו להם לחסל אותי, וביום מן הימים סענדר דייטש ראש הקהל של סאטמאר ועורך ה'דער איד' יצא בהתקפה קשה עלי, וקנה לעצמו את החורבן של סאטמאר, התגובה שלי היתה בפתיחת עיתון באידיש 'די אידישע וואכנשריפט' וטפלתי בהם שבוע אחרי שבוע הם חטפו מה שלא חטפו בכל חייהם, לימדתי אותם פרק שכל חייהם לא ישכחו זאת, אבל לא הם מה שמעניינים אותי בשורות אלו אלא המחבלים, הם אלו שדחפו אותם למעשה הזה, וסיבכו אותם, הם אלו שגם כשאני הייתי באמריקה והם בארץ הם ביקשו להשתיק אותי, וכך הם עשו לעוד אחרים שניסו ולא הצליחו להתמודד עימם, לכן כשהם באים בטענות על שמבקשים להשתיקם, שיבואו לעצמם בלבד, הם אלו שעשו ככה לכל מי שרק יכלו, אז בבקשה תשלמו את המחיר

אף אחד לא משתיק את המחבלים שיפיצו את עיתונם אבל שלא יטרידו אף אחד
המעצרים של אתמול בבוקר נעשו על רקע של הטרדות קשות, איש לא בא בטענות למחבלים על הופעת 'הפלס', גם אם ישנם מן השונאים שלא אוהבים את עיתונם מפני שהם מתקיפים שם את רבניהם, וזכותם המלאה להלחם בהם כפי שהם השכיסטים נלחמו בכל מי שכתב נגד רבניהם שלהם, אבל לא על זה הם נעצרו. המעצרים נעשו על רקע פלילי, כשמטרידים מאיימים מפחידים אנשים ללכת ברחוב, - זו מציאות, אני מזמין אותכם לשמוע להקלטות, ותשמעו שם נוסח שאין כל וויכוח שזה פלילי - זה הנושא, ועל זה המאבק במחבלים. איש לא פנה למשטרה על הופעתם על מה שהם כותבים, אלא על הטרדות פליליות, שיש לשים להם קץ

המחבלים נכשלו 'הפלס' עיתון צולע לא מצליח להתרומם בגלל אלימותם
אנו כבר לאחר כמה שנים מהופעת 'הפלס', כך שאינם יכולים לטעון כי הם בשלבי התחלה, וכל התחלות קשות, מציאות היא, שהם לא הצליחו עד היום הזה לבסס את עיתונם, ולטענתם מפני שאין להם מספיק מודעות, יש חרם עליהם ולא רוצים לתת להם. אז אספר להם, כי 'המודיע' בשעתו עשה את אותו דבר ל'המבשר', ובכל זאת הציבור צפצף על 'המודיע' ונתן ל'המבשר' מודעות, פרט למי שיש להם אינטרסים פוליטיים וקהילתיים כל האחרים נתנו. 'הפלס' לא הצליח לעשות את מה ש'המבשר' עשה. ומדוע? מפני שהם לא הצליחו לשכנע איש בצידקת דרכיהם. אפילו מנחם כרמל לא נותן להם מודעות מפני שהוא לא רוצה להפסיד קליינטים. הוא נותן להם כסף מתחת לשולחן, אבל מודעות לא, מפני שהוא יודע כי רוב הציבור סולד מהם. אין למחבלים ציבור גדול מספיק בשביל יכולת לקיים עיתון יומי, זו מציאות

'להמבשר' היה ציבור גדול שתמך ל'הפלס' אין
בואו וראו מה ההבדל בין 'המבשר' ל'הפלס' שהתמודדו עם אותו מצב, 'המבשר' עבר את הגהינום מחסידי גור ו'המודיע' עד כדי שיענקל ליצמן נשבע לרבי מגור כי עד פסח הוא יסגר, וראו כמה שנים עברו כבר מאז והם מופיעים בכבוד ובגדול ומצבם הכלכלי הרבה יותר טוב משל 'המודיע', לעומת זאת 'הפלס' לא הצליח להתרומם ולהזיז דברים, אפילו מאנשיהם שלהם הם לא מצליחים לקבל מודעות, ומדוע? מפני שהציבור שלהם קטן ולא מספיק לכלכל את עצמו. ל'שלומי אמונים' יש ציבור גדול ומספיק בשביל לקיים עיתון משלהם, ואילו למחבלים הטוענים כי הם גדולים וחזקים וכי יש להם ציבור כל כך גדול, הם לא מצליחים עד היום הזה לקיים את עיתונם בכח אנשיהם

אני הקטן הצלחתי לקיים את העיתונים שלי בלי מודעות 
עשרות שנים היו לי עיתונים וקיימתי אותם בלי מודעות, התחלתי עם מודעות עשו לי מה שעשו ועושים ל'הפלס' רדפו את כל מי שפרסם אצלי, ולא עלה בדעתי לנהוג באלימות או להטריד את מי, הודעתי כי אני לא לוקח יותר מודעות, והכל תמהו איך אתקיים, וב"ה הקב"ה עזר לי והצלחתי בגדול, הוצאתי לאור 1800 גליונות של עיתונים בלי מודעות ועם רדיפות שאי אפשר לתאר, ומעולם לא התלוננתי, ההיפך, התגאיתי בכך שעשיתי את מה שאיש לא חלם שאפשר היה לעשות. ואם אני הקטן והיחיד שעושה את הכל לבד הצלחתי, אז 'הפלס' שלו צוות כל כך גדול, עם תומכים מכל עבר, ולטענתם יש להם עשרות אלפי תומכים הלא בודאי שהיו צריכים להצליח פי אלף, ואיך זה שהם מתמודדים עם מצב טפשי שכזה. אני מעיז לקבוע ולומר, שאם אני הייתי במקומם, העיתון היה יוצא לאור יום יום ומוכיח לעולם כולו שאני מסוגל ויכול למרות שהאחרים לא רוצים שאופיע

מי שנוהג באלימות מפסיד
כאן המקום לחזור ולהזכיר כי אין זה משנה כלל מי צודק, ושוב, לדעתי לכולם מותר להתבטאות ואין לאף אחד את הרשות והיכולת לסתום פה כלשהו, גם לא למחבלים, אבל, מי שנוהג באלימות מפסיד, הבעיה הזו היא לא רק של 'הפלס' נמצא זאת בכמה מקומות היכן שהאלימות היא מקור חייהם, ולעיתים יש להם טענות צודקות, אבל איש לא יתחשב בהם מפני שנהגו באלימות. כל עוד המחבלים ימשיכו בדרכם האלימה הם המפסידים האוטומטיים, הם יכולים להציג איזה מסמך ונייר שירצו, הם יכולים לכתוב לנסות לשכנע שהם הצודקים וזה לא שוה כלום, מפני מי שצודק לא זקוק לאלימות הצדק חזק פי כמה מן האלימות

הדרך הנכונה בימינו 'מח' ולא 'כח'
אני חוזר על זה שנים ואשוב על כך גם כאן, כי בימינו יש דרך אחת בלבד שהיא המנצחת והוא ה'מח', כל מי שמשתמש ב'כח' מפסיד, אף אחד לא אוהב שמפעילים כח בשום נושא וענין, ראשי המחבלים מאמינים כי הם חכמים יותר, אז בבקשה, להיכן נעלם הראש, מדוע אתם זקוקים לאלימות. ואם תטענו שהצד האחר אלים, אז מדוע שלא תפנו אתם למשטרה לעצור אותם. הענין הוא, שאין על מה, הם לא אלימים ולכן לא נותרה לכם יותר ברירה אלא לכתוב ולהסביר, ומה עושים כשאתם לא צודקים, הברירה שנותרה, תבנו את עצמכם לבד, תפרדו מן האחרים שהם לא יעניינו אותכם, אחרי שתבנו מוסדות כוללים וישיבות תתארגנו לבד תהפכו אוטומטית להיות כת ככל הכיתות האחרות, אבל כל עוד אתם רוצים באלימות לכפות אחרים שיממנו אותכם, זה לא יעבוד אתם תמיד תפסידו

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.