רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 11 במרץ 2015

מי אתם המחנה הציוני ?

קבוצת השמאל ממפלגת העבודה והחיבור עם ציפורה ציפי שפיצר ליבני, הקוראים לעצמם "המחנה הציוני" והמסר מובן שחוץ מהם אין עוד מחנה אחר בבחירות האלו שנאמן לציונות ולארץ, כי הרי רק הם הציונים המהוללים.
בעצרת הגזענית שהם קיימו במוצאי שבת בה נשמעו נאומים מלאי שנאה והטפה נגד חלקים ענקיים וחשובים בעם ישראל, הם רצו לחזור לאותם ימים אפלים מלפני כמה עשורים בהם אותה מפלגה. בעצרות הבחירות שלה כינתה את כל מי שלא חושב כמו השמאל הקיצוני כצ'חצ'ח וכנחות שבנחותים עלי אנוש.
והנה ראה זה פלא כל מגיני ומאוהבי הסודנים והערבים והג'יאהדיסטים והאשפי"ם שהיו שם ושמעו את ההשתלחות בציבורים שלמים ולא מחו ולא ביקשו אפילו התנצלות, כי הרי רק הם שייכים לעם היהודי ולמורשתו הייחודית שם יש מזוזות וקברים (על זה שהם מקדשים את קברם של הרצל ובן גוריון שמעתם???) הרי רק הם ציוניים ומתגייסים לצה"ל ותורמים למען המשך החלום הציוני של מדינה בארץ ישראל.
בואו ונגלה לכם את מה שאולי שכחתם, מלפני שנה בדיוק במערכה על הבחירות בעיר בית שמש, הצד של הליכוד והבית היהודי והמזרחים תושבי בית שמש שאין שם כמעט ממצביעי המערך, גם קראו לעצמם "המחנה הציוני"!!!!
ואתם כל עיתוני ולבלרי השמאל שהיום תוקפים את הליכוד והבית היהודי הייתם בעד אותו "מחנה ציוני" והזדהתם איתו ונלחמתם למענו. ומה קרה פתאום??? הם כבר לא מחנה ציוני??? כשהם עמדו מול החרדים הם היו האור והחרדים החושך, ועכשיו כשהם מולכם אתם האור ואתם הציונים והם החושך

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.