רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 9 במרץ 2015

אלי ישי: תתעוררו

אני כותב כרגע מתוך תחושת דחיפות. אנו חייבים לעורר את הציבור למנוע אסון לישראל.
**
אהיה הכי ברור בעולם: בשנתיים הקרובות יופעלו על ישראל לחצים חסרי תקדים למסור את יהודה ושומרון לערבים ולהקים בהם מדינה פלסטינית.
בלי בית יהודי גדול, האסון הזה יקרה.
לא יהיה מי שיעצור זאת.
**
האירופאים ממתינים ומתכוננים. כך גם ארצות הברית.
המסמך שפורסם הבוקר הוא אמיתי. עזבו כרגע את המניעים של מי שפרסם אותו.
העובדות הם נכונות. זה כבר פורסם בעבר גם במקור ראשון, ערוץ 7 ועוד כלי תקשורת, ואני מכיר את העובדות גם דרך ערוצים דיפלומטיים.
**
העובדות:
ראש הממשלה נתניהו, תחת לחץ כבד של הממשל, הגיש הצעה לאבו מאזן שעיקריה: חזרה לקווי 67 עם חילופי שטחים, דחיית נושא ירושלים והפליטים להמשך, ישובים יהודים לא ייהרסו אלא יועברו לריבונות פלסטינית, או יתפנו בהסכמה עם פיצויים.
כן. אלו העובדות.
**
הנשיא אובמה פגש את אבו מאזן בבית הלבן, ודרש ממנו תשובה.
אבו מאזן לא נתן תשובה עד היום.
**
תבינו, כולם, כל המפלגות נשברו, ותומכות בהקמת מדינה פלסטינית.
לא תמיד מרצון או אהבה, אלא תחת לחץ כבד של השמאל ושל העולם.
**
רק תנועת ״יחד״ גדולה תוכל למנוע זאת.
אסביר: היכולת שלי למנוע פעולת ממשלה כלשהי נובעת מגודל המפלגה.
למשל, הצלחתי למנוע את שחרור המחבלים הישראליים בכך שאיימתי שאפרוש מהממשלה.
פרישה של 12 מנדטים מממשלה של 66 ח"כים היתה מפילה אותה.
וכך מנעתי זאת.
**
לו היו לנו 8 מנדטים לא הייתי יכול להציב את האולטימטום שהצבתי.
אם נהיה קטנים, אוכל למחות, אוכל לצעוק, אוכל להתראיין--אך לא אוכל למנוע את האסון.
**
אז עזבו שטויות עכשיו. עזבו את פרשת אוחנה. עזבו סיפורי "הר המור". עזבו שאני לייט מדי או דוס מדי.
הכל שטויות. הכל יעוף ברוח כאשר דחפורים יעלו על עופרה ועלי, וכאשר יעבירו את קריית ארבע לריבונות פלסטינית.
**
כאשר יחפרו מנהרות טרור מהריסות בית אריה לשוהם, אף אחד לא יתעניין בכך שמינינו רב ראשי ציוני לירושלים ולירוחם, ושלא הצלחנו עם רב ראשי לישראל.
כאשר יעופו רקטות ממעלה שומרון לנתניה, לא יזכרו שאינני מתייעץ מספיק עם רבנים או שאני מתייעץ אתם יותר מדי.
כאשר תראו בחדשות 2 את גדודי החיילים, במדים כהים מיוחדים, הנשלחים להעמיס יהודים מחברון ובקעת הירדן על אוטובוסים, לא תזכרו שאלי ישי רב עם דרעי, ומי יותר נאמן ל"מרן".
**
היינו שם לפני 9 שנים.
האסון הבא מתדפק על דלתנו, ואפשר למנוע אותו!
זה תלוי בנו. 
**
אל תחפשו אותנו בקטנות. אף מפלגה לא עונה על 100% מהדרישות של כל בן אדם. שגינו.
שגיתי אני. עוד אשגה. ככה זה כשעושים.
תמיד כוונותיי אמיתיות. זאת אבטיח.
**
אבל אף אחד אחר לא ידאג לזהות היהודית של מדינת ישראל.
אף אחד אחר לא יילחם נגד אסון חלוקת הארץ והעברת ישובים ישראלים לריבונות פלסטינית.
אף אחד אחר לא יילחם כאריה כדי למנוע את מנהרות הטרור הבאות.
אף אחד אחר לא יילחם נגד העריצות המשפטית שפוגעת אנושות במדינה שלנו.
**
לכן אני מבקש, למען עם ישראל:
בעשרת הימים שנותרו, תרימו טלפונים, תשכנעו את אמא ואת אבא, את החיילים במחלקה, את החברים בעבודה--להצביע ״יחד״ להביא לנו "הר" של מנדטים. המון מנדטים.
**
זו משימה לאומית מרכזית. הבחירות אינם משחק. הם חיינו.
אין לנו בית אחר.
**
שבת שלום, אחיותיי ואחיי האהובים.
אלי ישי

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.