רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 8 במרץ 2015

מבזקים - מפה ומשם


הגר"ש מחפוד במתקפה חריפה: "יש רבנים שמאז לבשו גלימה מרשים לעצמם להשתלח בגדולי דור אחרים בזמן שהם מובלים כצאן אחר האריה"
------------------
בל בוי, זה מה שעושה נכדו של בנו של הרב שך זצ"ל. שומר בעוז ובגבורה על הבאים והנכנסים לשערי בית המלון הירושלמי, נכדו של הרב שך לא חובש ספסלי בית המדרש הממוקם ממול אלא הוא שומר סף משומרי המלון, אולי התעלה והגיע לדרגת ראש השומרים, הוא נכדו של המנוח אפרים שך שעוד שמר תורה ומצוות ובנו של דורון שך שכבר התפקר לגמרי הוא הוליד את עומר הוא העומר המדובר עליו מספרת סיוון רהב מאיד במדורה פרשת השבוע
------------------
אפקט האחדות של מפלגת יחד.
רב בית הכנסת בברכות מוצאי שבת שינה את הברכה שבעבר הייתה "יעבדוך עמים וישתחוו לך אשכנזים" לברכה "יעבדוך עמים וישתחוו לך שמאלנים". שבוע טוב חבר'ה..
------------------
אליוביץ ברוטרניק: ביום שישי חסיד סאטמר נתן ליעקב מורגנבסר עוזרו של ח״כ מקלב 80 אלף שקל ביד. הוא ביקש כי יחדל לטפל בבחירות, אם יעשה זאת הכסף שלו. הרב שטיימן הורה ששווה לו להפסיד את הכסף בשביל קידוש שם שמיים.
------------------
הרבי מסאטמר תוקף: "נאום נתניהו בקונגרס, דברי כפירה. צריך להכניס בפיו צואה רותחת.תהיה לו מפלה כמו להמן בשעתו".
------------------
סיון רהב מאיר ב'ידיעות': השומר הגלוי ראש בכניסה למלון קראון פלאזה בי-ם שבו נפגשים זוגות  חרדים פגישות שידוכים, הינו עומר שך נין של הגרא"מ שך זצ"ל.
------------------
הגר"ח וואזנר בן מרן הגר"ש הצטרף בשעה 2 בלילה לתפילות לרפואת אביו בקבר החזון איש. למקום הגיע גם הגרש"א שטרן.
------------------
'כיכר': גורמים רפואיים על מצב מרן הגר"ש וואזנר: "נשקפת סכנה מסויימת לחייו. המצב שלו כרגע נחשב קשה ביותר".
------------------
'הקול החרדי': עקב ההחמרה במצב מרן הגר"ש וואזנר: מאות בחורים השתתפו הלילה באמירת תהילים בהיכל ישיבת 'אורחות תורה'.
------------------
בד"צ העדה החרדית הוציאו הלילה מודעות: "לקיים בנו חכמי ישראל" להעתיר לרפואת מרן הגר"ש וואזנר.
------------------
'ישראל היום': אלי ישי בכנס בחירות בשבוע שעבר: "מי שהכי פגע בי בבחירות זה יו"ר הבית היהודי נפתלי בנט, במודעות שהוציא וניסה להציג אותי כשמאלני. בנט עשה טעות שהכניס את ינון מגל שמעשן סמים לרשימה". מגל בתגובה: "לא נגיב להכפשות".
------------------
בקמפיין החדש של 'המחנה הציוני' שפורסם אמש נראה אברך חסיד ברסלב בין האזרחים שאינם יודעים מה באמת הועיל בנימין נתניהו לאזרחי ישראל.
------------------
ועדת הבחירות המרכזית תפרסם היום את רשימת המועמדים וסימני הרשימות לקראת יום הבחירות בעוד תשעה ימים.
------------------
יוסי אליטוב בטוויטר: אפשר לומר ששני מינויים כבר בטוחים בסבירות גבוהה בממשלה הבאה בראשות מי שלא יהיה: משה כחלון שר אוצר ואריה דרעי שר פנים.
------------------
מודעות 'לקיים בנו חכמי ישראל' - להעתיר בתפילה לרפואת מרן הגר"ש וואזנר פורסמו הבוקר ביומונים המודיע, יתד נאמן, הפלס ו'המבשר'.
------------------
סקר קמיל פוקס ב'ערוץ 10': 52% סבורים שנתניהו ירכיב את הממשלה הבאה. 34% מעדיפים ממשלת ימין בראשות הליכוד כולל החרדים וכחלון.

להמשך המבזקים כנסו כאן:



------------------
'בחדרי': מרן הגר"ש וואזנר מאושפז בקומה השישית במעייני הישועה וסובל ממים בריאות ומדלקת ריאות חריפה. שמו לתפילה: רבי שמואל בן רחל.
------------------
 בישיבת פוניבז' אמירת תהילים ע"י הרב ישראל ברמן ומאות תלמידי הישיבה לרפואת מרן הגר"ש וואזנר.
------------------
למרות מזג האוויר החורפי והמושלג הזיזו הלילה את מחוגי השעון בארה"ב לשעון קיץ.
------------------
משה כחלון בראיון אצל מוטי לביא בקול ברמה: "יש 20 מנדטים שטרם החליטו למי להצביע, אני יהיה שר אוצר חברתי, מה שעשיתי בסלולר נעשה בבנקים ובדיור".
------------------
סקר אנשי התקשורת - 9 ימים לבחירות! אבי שיף: ש"ס - 7/8. יהדוה"ת - 7. יחד - 4. ~~ ארי גלהר: ש"ס - 9. יהדוה"ת - 6. יחד - 0. ~~ חיים קליגר: ש"ס - 7. יהדוה"ת - 6. יחד - 5. ~~ בצלאל קאהן: ש"ס - 9/10. יהדוה"ת - 7. יחד - 4. ~~ משה גלסנר: ש"ס - 8. יהדוה"ת - 6. יחד 5. ~~ ישי כהן: ש"ס - 8. יהדוה"ת - 7. יחד - 0. ~~ מני גירא: ש"ס - 8. יהדוה"ת - 6. יחד - 5. ~~ דוד חכם: ש"ס - 9. יהדוה"ת - 7. יחד - 0. ~~ אלי ביתאן: ש"ס - 9. יהדוה"ת - 6. יחד - 4. ~~ ינון פלאח: ש"ס - 8/9. יהדוה"ת - 7. יחד 3. ~~ חיים גריידינגר: ש"ס - 7. יהדוה"ת - 6. יחד - 4. ~~ אריה ארליך: ש"ס - 8. יהדות התורה - 6. יחד - 4.
------------------
פורסמו שמות מדליקי המשואות ביום העצמאות. בין השמות: רמי לוי.
------------------
ח"כ יעקב ליצמן וח"כ מאיר פרוש בסיור משותף במטות ג' בערי הדרום: ערד, באר שבע, אשקלון, קריית גת ונתיבות. משתתפים: ר"ע ב"ב זייברט ומ"מ רה"ע ירושלים דייטש.
------------------
אריה דרעי בטוויטר: זה שרמי לוי נבחר להדליק משואה זה בסדר, זה שהוא מקבל פרס על מה שהמדינה הייתה צריכה לעשות ולא עשתה זו תעודת עניות למדינה.
------------------
 דוברות איחוד הצלה: אשה כבת 40 נפלה מגובה ברחוב בני ברמן בנתניה, מתנדבי איחוד הצלה מסניף 'שרון' שחשו למקום נאלצו להמתין לצוותי זק"א ומשטרה בעקבות קביעת מותה בזירה עקב אופי הפציעה הקשה.
------------------
אפרים פרידמן מתנדב זק"א ואיחוד הצלה שרון סיפר: "האשה שככה"נ עסקה בנקיונות חלונות דירתה בקומה 14 מעדה וצנחה מגובה אל מותה, למרבה הצער מותה נקבע בזירה ונסיבות המקרה ייבדקו ע"י המשטרה, בזירה ובדירתה נמצאו חומרי ניקוי בהם ניקתה את החלונות לפני שמעדה ונהרגה".
------------------
בארגון איחוד הצלה מדגישים ומתריעים בפרט בימים אלו שמתחילים לנקות לקראת חג הפסח לנקוט במשנה זהירות ולנקוט בכללי הבטיחות בכדי למנוע אסונות ופציעות, זהירות תימנע אסונות מיותרים.
------------------
משה ויסברג בטוויטר: בעקבות בני תורה? יהדות התורה תקיים כנס באצטדיון ארנה בירושלים ביום חמישי.
------------------
'וואלה': הקראת כתב האישום של הרב יאשיהו פינטו תידחה בעקבות מצבו הרפואי. פרקליטו: הרב יחזור לארץ בעוד חודש.
------------------
אבי שיף ב'בחדרי': מצע 'המחנה הציוני' חשף היום במסיב"ע את הקשר ההדוק בין הרפורמים והקונסרבטיבים להרצוג ולבני ומבטיח להם שוויון בגיור, תקצוב, תח"צ בשבת והגדלת כמות
------------------
מני גירא חושף: "מזכיר המועצגה"ת של 'אגודה' הרב מרדכי שטרן מנסה למצות האפשרויות עם 'בני תורה' ופועל בעניין. תגובה חריפה במיוחד של דרעי לקראת אפשרות פירסום קלטת בה מתיר הגר"ע זצ"ל לאלי ישי לפתוח מפלגה".
------------------
הסוקר רפי סמית בראיון: "בסקר האחרון שלי ש"ס מתייצבת על 9 מנדטים. חלק גדול מהמתלבטים קיבלו כבר החלטות. יהדוה"ת עדיין על 6, הם תמיד משאירים את העבודה החזקה לימים האחרונים".
------------------
משה מונטג מנהל מטה יהדוה"ת בבית שמש בראיון: "יצאנו בקמפיין מיוחד לדוברי אנגלית. במונציפאלי הבאנו קולות שלא מצביעים בבחירות, נעבוד להביא אותם גם הפעם, נוכיח להם שהמערכה כעת יותר חשובה מהבחירות בבית שמש".
------------------
יהודה אבידן סגן יו"ר ועדת הבחירות בראיון: "יש התעוררות בציבור הערבי יותר מכל מערכת בחירות. הסקרים מחמיאים לאיחוד הערבי. בדרוזים כמעט מנדט יגיע לש"ס. במצב כזה: אחוז ההצבעה גדל ומפלגות מתנדנדות כמו יחד יתקשו לעבור".
------------------
יעקב מורגנבסר עוזר ח"כ מקלב בראיון: "אשכנזי הציע לי בתחילה כפול מהשכר שלי ביהדוה"ת, והמשיך במו"מ עד 80.000 ש"ח. חייגתי לנכד הגראי"ל ששאל את הסבא והכריע לי".
------------------
מהדורת חצות בסקופים: 10 ימים לבחירות.

• אסף ליברמן מגיש ׳בוקר טוב ישראל׳ בגל״צ בראיון: לאחר ההצהרה של דרעי הערב אין שום קונסטלציה שהרצוג יוכל להרכיב ממשלה. אלי ישי מצהיר על קלטות שברשותו ובאותו נשימה מבהיר שאין בכוונתו לפרסם.
• איש ש”ס יהודה אבידן: לא מתעסקים באלי ישי ובקלטות, מתביישים בו כי הוא עסוק בלבשל קלטות, האיומים שלו בגדר אלימות וחבל. מרן אמר לו גם לחבור לשטבון ומרזל?
•• מועצת הפרשנים של חדשות הסקופים עם העיתונאים ישראל כהן, יקי אדמקר, ואיתי גדסי: מתי תפורסם הקלטת של אלי ישי? מי צפה בקלטת?. ובעקבות החשיפה הפורימית, בבני תורה מבהירים: "אין סיכוי שנתמוך ביהדות התורה".
• ההחמרה במצבו של מרן הגר״ש וואזנר - פרופ׳ מרדכי רביד מנהל בי״ח מעייני הישועה בראיון: מצבו לא השתפר מאז שהגיע אלינו. קיימת תמיד סכנת חיים בגילאים הללו. הוא בהשגחה מלאה במחלקת טיפול נמרץ
------------------
סקר רשת ב': הליכוד 23, המחנה הציוני 23, יש עתיד 12, הבית היהודי 12, ש"ס 9, כולנו 8, יהדוה"ת 6, ישראל ביתנו 5, מרצ 5, יחד 4, ערבים 13.
------------------
דוברות מרצ: במהלך הלילה נחתם הסכם עודפים בין מרצ למפלגת המחנה הציוני.
------------------
חיים כהן בטורו ב'כל ישראל': "מה שמדהים במסע הראיונות של ביבי בתקשורת החרדית, שהוא חושב שהציבור החרדי מטומטם ובעל זיכרון קצר במיוחד. שהרי מי העביר את חוק הגיוס והסנקציות".
------------------
פורים בירושלים: משה אבוטבול הגיע לביקור בביתו של ח"כ יעקב ליצמן. ירושלים: כל רכבי התתי"ם שקיבלו חסות ע"י 'יהדות התורה', בשמחת פורים כעת אצל סגר"ע ישראל קלרמן בנווה יעקב.
------------------
פורים בירושלים: ר"ע בני ברק חנוך זייברט, ור"ע בית שמש משה אבוטבול ביקרו בביתו של ח"כ מאיר פרוש.
------------------
אביגדור ליברמן ברשת ב': "ברור שהימין ירכיב את הממשלה הבאה, ברור שהליכוד יהיה בשלטון".
------------------
ח"כ יעקב ליצמן על העומסים הקשים בבתי החולים: "יש עתיד החזיקה באוצר ובבריאות. הכלכלה והבריאות בקריסה 'איפה הכסף, איפה הבריאות'. נחזור ונבריא את מערכת הבריאות שהרסו לפיד וגרמן".
------------------
'הקול החרדי': שיפור במצבו של הגר"ש וואזנר במהלך השבת. האנטיביוטיקה שמקבל דרך הווריד התחילה להשפיע על דלקת הריאות.
------------------
אופיר אקוניס בגל"צ: "אנו מזהים זליגה של קולות מהליכוד למשה כחלון, שמתחפש למפלגת ימין אבל מסרב להכריז על מי הוא ימליץ. ספינת הליכוד בסכנה".
------------------
עדכון מצב פצועי הפיגוע ביום שישי בירושלים: כל הפצועים שאושפזו בביה"ח הדסה שוחררו. בביה"ח שערי צדק: שלוש שוטרות מג"ב עדיין מאושפזות - שתיים במצב קל ואחת במצב בינוני.
------------------
יו"ר ש"ס אריה דרעי במטה המרכזי ב'ערוץ 10': "אנחנו נמליץ על בנימין נתניהו אחרי הבחירות. הוא התקשר אלי כשחזר מארה"ב להודות לי. לא נשב בממשלת שמאל עם ערבים ויאיר לפיד".
------------------
אריה דרעי ב'ערוץ 10': "אין לי ספק שאלי ישי פרסם את הקלטת המדוברת. ישי כל הזמן עושה לנו 'סחיטה באיומים' ו'משחק אותה נרדף' אבל מגיע להתפלל בשבת בהר נוף בביהכנ"ס של הגר"ד יוסף ואיש לא תוקף ולא מתייחס אליו".
------------------
אטילה שומפלבי בטוויטר: צודק דרעי במטה המרכזי: ש"ס והליכוד חד הם. כרגע הוא שותה לליכוד מנדט.
------------------
חנוך דאום ב'ערוץ 10': "הסכנה הכי גדולה בבחירות זה מפלגתו של אלי ישי לימין ומרצ לשמאל. שניהם יכולים לא לעבור את אחוז החסימה ולזרוק עשרות אלפי קולות לפח".
------------------
תגובת חה״כ מירי רגב לדבריו של מאיר דגן הערב:
מאיר דגן, גם שבקשת בפעם השלישית מראש הממשלה נתניהו להאריך את כהונתך חשבת שמדובר בהנהגה כושלת?
או שאתה חסר אחריות או שאתה פשוט עדין מתוסכל מהסירוב של נתניהו להמשך כהונתך.
מאיר דגן מנסה לבלבל את הציבור ולטשטש בין תפקידיו בעבר לבין האידאולוגיה שלו.
דגן דואג לומר מול כל מיקרופון ״ לא ביבי״ ומנגח את ראש הממשלה על בסיס אישי אבל הוא שוכח לספר לציבור שהוא תומך בחלוקת ירושלים, ויתור על חלקי מולדת והכרה בזכות השיבה.
מהליכוד נמסר בתגובה:
"העצרת בתל אביב היא חלק מקמפיין מתוזמר של השמאל הממומן במיליוני דולרים מחוץ לארץ. מטרתו להחליף את ממשלת הליכוד הלאומית בראשות נתניהו בממשלת שמאל בראשות ציפי ובוז׳י אשר תיתמך על ידי המפלגה הערבית. מיליוני דולרים זורמים בימים אלה מחו״ל כדי להעלות את שיעור ההצבעה במגזר הערבי.
הנואם המרכזי, מאיר דגן, הוא איש שמאל בדעותיו. מוזר שהוא טוען כיום כי אינו מאמין בהנהגה הנוכחית, כאשר הוא בעצמו ביקש להאריך את כהונתו כראש המוסד תחת הנהגתו של ראש הממשלה.
אבל הציבור החכם יודע את האמת: ראש הממשלה בנימין נתניהו מוביל בנחישות ובתקיפות את המערכה הבינלאומית לעצירת התחמשות איראן בנשק גרעיני, הוא אינו נכנע ללחצים הבינלאומיים ורק ממשלת ליכוד בראשות נתניהו תמנע הקמת מדינת טרור שנייה ביהודה ושומרון ותשמור על ירושלים מאוחדת ושלמה לנצח."




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.