רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 27 במרץ 2015

המעטפות הכפולות נפתחו, החרדי מוביל ב9 קולות, הגויים הולכים לבג"ץ ומלחמה קשה מתפתחת בין הגויים לסאטמארים המתגרים באומות

מאת סאטמארער

כפי שדיווחנו לכם, אמש נפתחו המעטפות הכפולות מהבחירות מהעיירה בלומינבורג, עיירה קטנה עם 420 תושבים, רובם גויים, אשר הסאטמרים סימנו אותה כמטרה להשתלטות והפיכתה לשטייטל החדש שלהם.
כזכור, נכון לאתמול המועמד החרדי הוביל רק בקול בודד, עת סיום ספירת הקולות הרגילים, והתושבים יצאו להפגין מול משרד התובע הראשי שיבדוק חשד לזיופי בחירות ע"י מתן אפשרות הצבעה לתושבים שאינם באמת גרים במקום.
מתוך 43 מהמעטפות הכפולות קיבל המועמד החרדי אהרן צבי ראבינר 15 מאותם קולות, המועמדת השנייה קטרינה רומר קיבלה רק 8, השאר היו קולות פסולים. ס"ה 23 קולות כשרים. רומר ידועה כמתנגדת לתוכנית הבנייה המאסיבי של כ400 יחידות דיור של הקבלן החרדי שלום לאם. ואיתה גם רוב תושבי העירייה הלא יהודיים אשר טוענים שזה יפר את צביון המקום שהייתה עד כה עיירה קטנה ושקטה.
בחודש פברואר שלחה וועדת הבחירות הודעה ל184 תושבים רשומים שהם אינם יכולים להצביע מכיוון שאינם באמת תושבי המקום אלא רשומים פיקטיבית, 160 מתוכם היו חסידי סאטמר. הסאטמרים עתרו לבית המשפט בטענה שמדובר באפליה על רקע דתי, והשופט ביקש מוועדת הבחירות שיאשרו 24 מהם כן להצביע.
לאחר הטענות האמורות אמש, עורכי דינם של שני הצדדים יאלצו לעמוד בפני הסופרים קורט (בית המשפט הגבוה) של ניו יורק בשביל להמשיך לדון בתביעה, החרדי יאלץ להוכיח כי התושבים המצביעים אכן גרים שם וזכאים להצביע, המוקש שעלול להיות להם היא העובדה שבמקום אין מוסדות חינוך חרדיים, עובדה שכנראה ישמש לצד הלא יהודי להוכיח שאלו היו בחירות פיקטיביות.
בתוך כך, אישרה אמש וועדת תיכנון ובנייה האיזורי את תוכנית בניית בית הספר החרדי לבנות, תוכנית שכבר הוגשה מזמן ע"י שלום לאם ונדחתה. הבית ספר אמור לשמש את התושבים של ה400 יחידות דיור אותם לאם מתכנן לבנות בהקדם.
דבר אחד בטוח, שקט לא יהיה שם בשנים הקרובות, הגויים נחושים להלחם על ציביון עירם עד חורמה ולהדוף את הסאטמרים מההשתלטות האגרסיבית. אנחנו כאן כמובן נמשיך לעדכן בהתפתחויות.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.