רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 9 במרץ 2015

מהדורת חצות של סוכנות הידיעות "חדשות 24":

פרופ' אבי דגני נשיא קבוצת 'גיאוקרטוגרפיה' בראיון: "מסקר מפתיע שערכנו לאחר נאום נתניהו עולה כי הליכוד מקבלת 26 מנדטים, המחנה הציוני 21, יחד של אלי ישי לא עוברת את אחוז החסימה, ש"ס ויהדות התורה מקבלות 8 מנדטים כל אחת". ואיך הוא הוא מסביר את הירידה של מפלגת יחד מהסקר הקודם?

הרב משה ליכט פעיל 'דגל התורה' בראיון: "נסעתי אמש עם רכבי שעליו שלטי ג' ברובע היהודי בירושלים והוכתי נמרצות, צעיר מהפלג הירושלמי שטען שאביו סולק מהכולל עקב השתיכותו לפלג הירושלמי הכה אותי נמרצות ושבר את רגלי, מתנדבי ההצלה העניקו לי טיפול רפואי ולאחר מכן פוניתי באמבולנס לבית החולים שם אני מאושפז וצפוי  לעבור ניתוח", והאם הוא יגיש תלונה במשטרה?

הרב בנימין גולדמן מקהילת ברסלב ביבנאל בראיון: "ביום שלישי הקרוב תיערך עצרת ענק בסמוך לציונו הקדוש של מוהרא"ש שיק זצ"ל בבית העלמין ביבנאל במלאות ימי השלושים להסתלקותו, גדולי ישראל מכל המגזרים ואישי ציבור צפויים להשתתף, אנו קוראים לכל מי שנהנה מספריו של מוהרא"ש, מעצותיו ומדרכו המיוחדת להגיע ולהשתתף במעמד".

ח"כ לשעבר מיכאל בן ארי בראיון נרחב מסביר מדוע לדעתו צריך להצביע למפלגת יחד, ומספר על הסיור שערך היום יחד עם ח"כ אלי ישי ומועמדי מפלגת יחד בתל אביב, האם הציבור שם התרשם וצפוי להצביע ליחד?

יאיר אלטמן מ'וואלה חדשות' בראיון: "נהג חרדי בשנות ה-40 לחייו הורשע הבוקר בבית משפט השלום בגין נהיגה מסוכנת, לאחר שנהג תוך הנחת תפילין אשר לטענת המשטרה הסתירו לו את שדה הראייה. בית המשפט הטיל עליו קנס בגובה של 1000 שקלים ושלל את רישיונו ל-4 ארבעה חודשים".

להאזנה לראיונות במלואם חייגו 0508002424 שלוחה 1 או במספר 0544842934 שפתוח מכשרים

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.