רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 11 במרץ 2015

מהדורת חצות של סוכנות הידיעות "חדשות 24":

יהודה שלזינגר מ'ישראל היום' בראיון בנוגע למכתב שפורסם הערב עליו חתום הרב משה יוסף לתמיכה בש"ס, מה באמת נעשה מאחרי הקלעים עד לפרסום המכתב שנכתב כבר בחודש טבת? והאם מדובר בהישג שיביא מצביעים לש"ס? ומדגיש, "זה לא מכתב שיקבל כותרות בתקשורת הכללית - זה נושא פנים חרדי"
שי גפן מתנועת 'ארץ ישראל שלנו' מספר על התגייסות חירום של פעילי התנועה למען מפלגת יחד בראשות אלי ישי, ועל הקשר של הרב שלום דב וולפא למרן הגר"מ מאזוז, וקורא להפסיק להתעסק במחלוקות פנימיות בתוך הציבור החרדי ש"ס וג' נגד יחד, לדבריו: "אם יחד לא יעברו את אחוז החסימה זה יגרום נזק לכלל היהדות החרדית ולגוש הימין".
דני דיין יו"ר מועצת יש"ע לשעבר מבהיר, "אני לא מתכוון להצביע למפלגת יחד, רק פרסמתי הבהרה בעקבות טענות שפורסמו נגד אלי ישי בטענה שהוא לא איש ימין ולא אוהב ארץ ישראל, ואני מעיד כי לא היה נושא שקשור להתיישבות שאלי ישי לא נרתם לסייע", והאם הוא מאחל הצלחה למפלגת יחד?
אריה יואלי עורך 'סרוגים' בראיון: צעיר שביקש לעבוד במטה הבחירות של ש"ס באזור המרכז שמע כי תנאי הקבלה הוא להיות ספרדי - וללא כובע וחליפה. הסיבה "ה'עמך' רוצים לראות מישהו משלהם". והאם בש"ס מתנערים מהדברים?
להאזנה לראיונות במלואם חייגו 0508002424 שלוחה 1 או במספר 0544850117 שפתוח גם מכשרים

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.