רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 2 במרץ 2015

מהדורת חצות של סוכנות הידיעות "חדשות 24":

שליח חב"ד בעיר חברון, הרב איציק ניימרק בראיון: "בשבוע האחרון קיבלתי שוב איומים על חיי ממוסלמי שמזדהה כפעיל חמאס בחברון, אני חייב לציין לשבח את פעילות המשטרה והצבא שפועלים לשמירה ולנטרול איומים נגד פעילות חב"ד בחברון", והאם הוא חושש לחייו?
דוד אוזן יו"ר מטה 'יחד' באשדוד מספר: "בימים האחרונים קיבלנו אני ופעילים נוספים איומים, קללות, ונאצות, פינ'צרו לנו את הגלגלים בכלי הרכב, הגשתי תלונה במשטרה. היום נפגשתי עם מרן הגר"מ מאזוז ועם יו"ר התנועה ח"כ אלי ישי וקיבלתי מהם עידוד וחיזוק להמשך הפעילות". ובמי הוא חושד במעשים?
פרופ' אבי דגני, נשיא מכון גיאוקרטוגרפיה בראיון: "מסקר שערכנו עולה כי ישנה התחזקות משמעותית של בנט על חשבון "הליכוד", שצונחת מ- 27 מנדטים ל-24 בלבד. גם "המחנה הציוני" איבדה השבוע מנדט אחד ויורדת מ- 23 מנדטים ל- 22. דרעי וישי שומרים על יציבות: לאחר שבשבוע שעבר עקפה לראשונה "יחד" של ישי את ש"ס של דרעי, שומר ישי על מיקומו עם חמישה מנדטים מול ארבעה לדרעי".
יושב ראש ארגון נכי ישראל, מומו נקווה בראיון: שלחתי מכתב לראש הממשלה עם יציאתו לארצות הברית. בו כתבתי לו: "אני רוצה לחזק את ידך בנסיעתך החשובה והגורלית לארה"ב, נסיעתך חשובה בדיוק כמו שהטייסים האמריקאים טסו מעל שמי גרמניה ושלא הבינו שהעשן היוצא מהארובות היה משרפות בני עמנו שנשרפו על ידי הנאצים יימח שמם וזכרם, ורק כעבור 30-40 שנה הם הצטערו שלא הפציצו את מסילות הרכבת שהובילו יהודים חפים מפשע למשרפות".
להאזנה לראיונות במלואם חייגו 0508002424 שלוחה 1 או במספר 0543271218 שלוחה 1 שפתוח גם ממכשירים

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.