רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 29 בינואר 2015

ווארטים


״אני מרגיש טוב מטוב, כי התפייסתי עם העבר שלי, החלטתי להתמקד בהווה שלי, ולגלות אופטימיות לגבי העתיד שלי״.

זוג מרוקאים מבוגרים קנו מאוורר. הגבר הניח אותו מולו וקיבע אותו רק עליו, כך המאוורר מקרר רק את הגבר, והוא יושב מבסוט ולא מוכן לקום מהספה.
הגיע יום שישי ואשתו סוליקה אומרת לו - מסעוד, יום שישי היום, עזוב את המאוורר ולך לבית הכנסת.
עונה לה מסעוד - אני הולך, אבל !!!! שלא תעיזי לנגוע במאוורר שלי !!!
איך שהוא יוצא מהבית, רצה סוליקה למאוורר והתחילה לבחון אותו. פתאום לחצה על הצ'ופצ'יק למעלה והמאוורר התחיל להסתובב. סוליקה
ניסתה להחזיר את המצב לקדמותו ולא הצליחה, והיא יודעת שתיכף מסעוד חוזר מבית הכנסת... ווה ווה עליה...
מסעוד חוזר ורואה את המאוורר מסתובב מצד לצד.
סוליקההההה !!!!! הוא צורח. מה קרה למאוורר שליייי ???????
סוליקה עונה - לא יודעת. מרגע שעזבת - הוא לא מפסיק לחפש אותך.....

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.