רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 30 בינואר 2015

מפלגת יחד: "יש לנו אחריות, אנחנו רצים ביחד – דתיים לאומיים וחרדים למען זהותה היהודית של המדינה"

מאת אבי בלומנטל, דוברות מפלגת יחד

אחרי שעות ארוכות של דיונים, ראשי מפלגת יחד מודיעים הערב (חמישי) כי ירוצו ביחד. ישי: "יש לנו חובה להמשיך את הדבר הגדול שנוצר כאן. ברית שומרי מצוות למען תורת ישראל, ארץ ישראל ועם ישראל". שטבון: "רב המשותף על המפריד וגודל השעה מחייב גודל של אחריות. נמשיך קדימה יחד בכל הכוח ובשם ה' נעשה ונצליח"
אחרי דיונים ארוכים, מודיעים הערב (חמישי) חברי הכנסת אלי ישי ויוני שטבון כי ירוצו יחד לכנסת. במהלך היום, נודעה מחלוקת סביב שאלת הריצה המשותפת עם מפלגת עוצמה יהודית. סוף דבר, החליטו הערב ראשי המפלגה כי "יש לנו אחריות, אנחנו רצים ביחד – חרדים ודתיים לאומיים".   
אלי ישי: "יחד נשארת יחד, חרדים ודתיים לאומיים. יש לנו חובה להמשיך את הדבר הגדול שנוצר כאן, ברית שומרי מצוות למען תורת ישראל, ארץ ישראל ועם ישראל. ברוך ה', השליחות שמחברת ביננו חזקה מכל ויכוח. יחד ובשם ה' נעשה ונצליח".  
יוני שטבון: "בשורת האיחוד ההיסטורית בין הציונות הדתית לציבור החרדי יש בה כדי לגבור על כמעט על כל מחלוקת שהיא. מראשית הדרך חברנו יחד, דתיים לאומי וחרדים, כי יש לנו אחריות כלפי הזהות היהודית של המדינה. היו ויכוחים, אך רב המשותף על המפריד וגודל השעה מחייב גודל של אחריות. נמשיך קדימה ובכל הכוח ובעזרת ה' נעשה ונצליח"

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.