רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 29 בינואר 2015

הרב שך חי וקיים - המעצרים הוכיחו שנתי גרוסמן צודק וצריך לצעוק יחי אדוננו הרב שך לעולם ועד

מאת תלמיד פונוביז'

הבוקר הבנתי שאני טעיתי ונתי גרוסמן צודק. ידוע שגדולים צדיקים במיתתם יותר מבחייהם. לצערי חשדתי ברב שך שהוא לא כזה צדיק גדול. אבל הלילה ראיתי במוחש שאני טעיתי ועל כך מבקש אני מחילה סליחה וכפרה ממעלת היורד לשרשם של דברים ה"ידא אריכתא" נתי גרוסמן.
כן. הרב שך חי וקיים. יש לצעוק לו על הקבר המפואר עם שלל התארים יחי אדוננו הרב שך מלך המשיח לעולם ועד. היום ראינו שהממשיכיסטים ממשיכים את הדרך שהחל בה הרב שך.
האלימות ממשיכה ויש מעצרים ומכות בישיבה. מי שחשב שקברו את הרב שך לפני 13 שנה אינו אלא טועה. דרכו של הרב שך בהרס הישיבה ממשיכה. כמה אני מקנא בבחורים הצעירים שלא זכו לראות את המשיח הרב שך ולא זכו לראות את הימים הטובים כיצד  הרב שך ירד לחייו של מרן ראש הישיבה זצוק"ל בגיבוי המשיכיסטים וכך הרסו נדבך אחר נדבך, והם ממשיכים בדרכו בקודש במסירות נפש.
חששנו שזה נגמר. שחלילה אין המשך לשלשלת הרב שך (כידוע לכם שנכדיו וניניו הם מחללי שבת אוכלי טריפות וגם חזירים ושפנים) הלילה אנו זכינו לראות שב"ה הרב שך לא רק חי אלא גם נושם ובועט וממשיך במלאכת ההרס של הישיבות ויש לו גם עיתון ישר כפלס ומפלגת בני תורה שהקים לפני שנתיים. אז מי מאתנו יכול לפקפק לנוכח הראיות הברורות שאכן הרב שך חי וקיים לעולם ועד?
היום הזה אני חייב התנצלות לידידי משכבר הימים הגרנ"ז גרוסמן. אכן הרב שך חי וקיים

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.